Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jadda, søtpotetmosen jeg lagde gikk ned på høykant! Miks av søtpotet, gulrot, kylling og basilikum var ho litt mer skeptisk til, men ho spiste der også! Lagde så det ble til ca 3 middager, så da har vi litt i frysa - selv om det ikke er helt optimalt å fryse potet..!
Jeg har fryst potet flere ganger, det har gått fintspiste restene selv
![]()
Joda, det går fint - men det smaker ikke like godt!Sniker![]()
Søtpotet er ikke potetDen er like god etter å ha vært fryst.
Joda, det går fint - men det smaker ikke like godt!Men da stoler jeg på Mamitica! Hva er søtpotet da, sånn av ren nysgjerrighet?
![]()
Her er det mme tidlig morgen. Grøt til frokost. Brød og frukt til lunsj. Vanlig middag i biter, bare litt mer baby vennlig enn vår mat (nekter glass og most mat, skal være biter). Grøt til kveldsmat og mme før han sovner. Ingen mme på dagtid lenger, han gadd ikke drikke noe.
Det kommer nok til å gå greit en stund. Hvertfall om morgenen for det er det første han spiser før han gjerne sover noen timer til, så da er han veldig sulten. Er ikke det at han ikke vil ha, men at han er for mett ellers. Drikker 200 ml morgen og kveld uten problem. Storebroren drakk på kvelden før natta til han var 1 år, da var det jeg som kutta det.Det var sånn det startet her, nektet mme på dagtid, så om morgenen, så om kvelden..noen kvelder går. Men nå har jeg bare kuttet det.
Har slitt masse med mattilvenningen her også. Men har funnet ut at hun liker mye smak! De enkle start purèene ble rett og slett for kjedelig for henne. Så måtte lage med mere smak og konsistens. Så det kan du jo prøve vist du vilMasse pupp, litt brød og litt fruktmos.
Noen ganger får jeg i henne grøt også, men jeg har kasta mye i det siste. Har gitt det opp litt
Har prøvd biter med frukt, kokte grønnsaker og pasta.
Blir mest leking med maten, men håper at hvis hun får det hver dag så kanskje hun spiser etterhvert.
Hjalp ikke å introdusere mat tidlig gitt.
Kan jeg få spørre hvordan du lagde de? Oppskrift.Idag lagde jeg pannekake til han av havregryn, egg, grovt mel og vann. Han var utrolig fornøyd der han satt med pannekaka si mens vi andre spiste![]()