Her skal man selvsagt følge nasjonale retningslinjer, men vi er mange med ulik kunnskap og det kan være fint å samle slike spørsmål/tanker som omhandler mat og drikke.
Jeg lurer på dette med ingefær? Informasjonen er ulik og vag. Man skal ikke spise tilskudd med ingefær eller drikke ingefærshot, men har også hørt fra en offentlig ernæringsprofil at man trygt kan spise ingefær? Feks syltet, og i mat. Jeg elsker syltet ingefær fra sushien, og det er super effektivt mot kvalme. Noen som vet?
Jeg lurer på dette med ingefær? Informasjonen er ulik og vag. Man skal ikke spise tilskudd med ingefær eller drikke ingefærshot, men har også hørt fra en offentlig ernæringsprofil at man trygt kan spise ingefær? Feks syltet, og i mat. Jeg elsker syltet ingefær fra sushien, og det er super effektivt mot kvalme. Noen som vet?

En kick nå og da må vel være greit? I forrige graviditet hadde vi bülow julekalender, digg med en minilakris hver dag, det føltes innenfor. Men er så vanskelig å forholde seg til noe man "ikke skal spise noe særlig av".