MarsMasetråd

Jeg er lei meg i kveld :( Tårer renner og jeg vil bare vekk.jeg føler savn eller kanskje oxå skuffelse. Jeg vil vekk fra alt . Jeg vil ha litt bare litt fred ikke tenkte på noe som helst og bara sove sove. sånn her dager er jammen ikke enkle:(

Jeg er lei meg i kveld :( Tårer renner og jeg vil bare vekk.jeg føler savn eller kanskje oxå skuffelse. Jeg vil vekk fra alt . Jeg vil ha litt bare litt fred ikke tenkte på noe som helst og bara sove sove. sånn her dager er jammen ikke enkle:(
klem til deg

Søkte på helgestilling i går, ble oppringt i dag, intverju til uken:D Men jeg har i grunn null erfaring med omsrogsbolig, hjemmesykpleien osv så hva mine tnker om det er er jeg ikke helt sikker på , men får tenke på det i helgen såjeg gar et svar ti uken..

Søkte på helgestilling i går, ble oppringt i dag, intverju til uken:D Men jeg har i grunn null erfaring med omsrogsbolig, hjemmesykpleien osv så hva mine tnker om det er er jeg ikke helt sikker på , men får tenke på det i helgen såjeg gar et svar ti uken..

Krysser fingrene for deg.

God morgen.

Lørdag. Mannen sover. Mellomste sover antakelig også. Om 2,5 timer skal jeg og i alle fall to av ungene, muligens minstemor også, være på skolen, låse opp og gjøre klart. Korps-lørdag. Dette blir kjekt. Hjem kl 18 og da håper jeg mannen har pizza klar til oss.

Spennende da! :)
Jeg stortrives i hjemmesykepleien. En må like å jobbe selvstendig, men også i team. Omsorgsbolig er jeg ikke like glad i. Da er det vel typisk 1 til 1 og slikt, det passer ikke meg. Er for stille og rolig :p eller om det er slike boliger vi hadde på forrige arbeidssted? Da hadde man en egen liste for kun boligene der man var en del av hjemmesykepleien :)

I noen uker nå har jeg snakket med ungene om speiderleir første uka i juli. Litt lunken respons. Sendte melding til bror min, om hans skulle. I dag har han åpenbart snakka med dem, og ungene hadde snakka med hverandre, h*n skal om jeg skal, var begge sin innstilling, så derved fire speidere som vil på tur da. to femteklassejenter og gutter i 6. og 8.

Fint, påmeldingsfrist i morgen, så hadde en telefonprat med bror min i dag, joda, de kan få det kjempekjekt, vi skal ha en skikkelig prat i morgen også ser vi.

Leggetid. Jente oppløst i tårer. Får ikke sove. Ei hel uke. Så langt vekke fra mamma. Det er snakk om 12 timer ifølge google, så det er ikke aktuelt å hente henne underveis, akkurat.
Det er vel og merke første ferieuka mi, men....
Er det Gnist-leiren det er snakk om?
Frøkna skal dit :)

Hah! Fikk igjen 58kr på skatten. Dvs all gjeld står på ham (han er gjeldfri, det er min gjeld som står igjen) og jeg fikk alt fradrag for ungene. Så får kikke nærmere på det :p
Jeg fikk en baksmell på hele kr 11,- :P
Mannen fikk rundt kr 22.000,- i baksmell, men det viste vi om på forhånd

Spennende da! :)
Jeg stortrives i hjemmesykepleien. En må like å jobbe selvstendig, men også i team. Omsorgsbolig er jeg ikke like glad i. Da er det vel typisk 1 til 1 og slikt, det passer ikke meg. Er for stille og rolig :p eller om det er slike boliger vi hadde på forrige arbeidssted? Da hadde man en egen liste for kun boligene der man var en del av hjemmesykepleien :)
Ja jeg søkte jo fordi jeg synes det virker spennende:) litt usikker på hvordan det er, regner med de sier noe om eet til uken:)

God morgen

Søndag.
Sommertid, så før man vet ordet av det, er det allerede langt på dag.

Vi har rolige planer for dagen, etter en innholdsrik og slitsom lørdag.

Jeg har visst smitta mannen, så nå har han også korona.. Dagens planer utgår , isteden skal jeg vaske klær, finne attestene mine, rydde litt , gå tur++

Gått lang tur i vind med mannen, delvis gjennom skogen, (første del langs veien siden han hadde noe flyere som skulle legges i postkasser) passert mine 10.000 skritt.

Vel hjemme tenker jeg at jeg skal sette på vaskemaskina, og så synke ned i sofaen og hvile litt

Jeg merker i alle fall at jeg er ikke i god fysisk form, denne turen var forsåvidt litt ting fordi vi store deler av turen gikk i motvind, og når vi snudde måtte vi bremse for å ikke fly av sted. Men da valgte vi å gå i skogen i stedet sånn at det ble lenger, men mindre vind - utsatt. Men, mens mannen styrer på kjøkkenet i retning av å etterhvert lage middag, så ligger jeg på sofaen og surfer på mobilen og kjenner at jeg er sliten. Mest av alt i beina.

Og det er jo tidlig på dag. Jeg må jo virke resten av dagen også

Han skal til og med på trening i kveld. Jeg skal legge unger og sløve, sånn ca.

Her blir det ikke tur i dag, den koronaen henger i så 1,5 kmpå sykkel gjorde meg utslitt og dårlig , ble liggende pp sofaen i 1,5 t… irriterer meg at jeg ikke får ti tusen skritt i dag, det vil jeg jo ha hver dag!

Jeg har visst smitta mannen, så nå har han også korona.. Dagens planer utgår , isteden skal jeg vaske klær, finne attestene mine, rydde litt , gå tur++

God bedring:happy: Dei aller fleste kommer til å bli smitta men ikkje kjekt likevel:Heartred

Her blir det ikke tur i dag, den koronaen henger i så 1,5 kmpå sykkel gjorde meg utslitt og dårlig , ble liggende pp sofaen i 1,5 t… irriterer meg at jeg ikke får ti tusen skritt i dag, det vil jeg jo ha hver dag!
Det er jo ikke helt uvanlig at det henger i, og veldig lov å ikke nå 10k da.

Vel. Jeg pleier ligge på knapt 5k til vanlig, så jeg har vel ikke så mye jeg skulle sagt. Grunnet konkurranse på jobb skal jeg ha minst 10k i snitt ut april, så jeg går og går og går nå. Og det jeg kjenner på er at jeg kan gjøre det nå for denne konkurransen. Men jeg vil ikke gjøre det til en permanent greie. For jeg går ut en time eller mer mellom middag og kveldmat, og det er den eneste tiden vi har med ungene på en måte. (og jeg liker ikke å gå ute når det er mørkt. Jeg har et snev av mørkeredsel i tillegg til at det er ikke lys i skogen og det er sleipt og vått en del partier. Jeg kan gå langs veien, men i tillegg til at jeg der er irrasjonelt enda mer mørkredd så sliter det på beina å gå på asfalt hele tiden.

Også passer det ikke inn i min latskap, rett og slett. Jeg prøver iherdig å endre en vane om å bare ligge på sofaen til å ta et tak i huset. Altså. Det "strukturelle rotet" som jeg vel har nevnt før.

Det å gå de 10k stjeler av det ikke - eksisterende overskuddet jeg trenger til den prosessen

Jeg er grunnleggende for lat til to sånne prosjekter på en gang

Back
Topp