Da utgår det, ja.Min får stort sett diaré av sjokolade, så sjokolade utgår her
Sånn liten rosin - pakke og sånn "godteri" de har i babyhylla, er det noe som kan være aktuelt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da utgår det, ja.Min får stort sett diaré av sjokolade, så sjokolade utgår her
Hu elsker rosiner, så det er mulig. Skal ta en titt i babyhyllaDa utgår det, ja.
Sånn liten rosin - pakke og sånn "godteri" de har i babyhylla, er det noe som kan være aktuelt?
Hun er 2,5 år ikke sant?Hva kan vi legge i påskeegget til frøkna tro.
Ja blir 3 i juniHun er 2,5 år ikke sant?
På den alderen la vi rosiner, smodi pose, gomp pastill eske, en liten leke og slikt
Hun er 2,5 år ikke sant?
På den alderen la vi rosiner, smodi pose, gomp pastill eske, en liten leke og slikt
Ja, selvfølgelig, dem hadde jeg helt glemtSånn ca slikt i den alderen ja. Tror vi hadde noen sånne "mais-ostepop" fra babyhylla også til noen en gang. Minstemor elsket dem i alle fall.
Hehe, en GTX daMen det jeg skulle si da. Jeg konfigurerer dem røde. Det var lekkert.
Hehe, en GTX da
Den vanlige kommer ikke som rød.
Vi bestilte vår nå i juli, men vi var heldige, er mange som bestilte etter oss som har fått beskjed om forsinkelse på hele ID-serien, og krigen i Ukraina gjør ting bare verre.
Av el-biler er det vel bare Tesla som ikke er berørte.
Virker nesten slik!Ble ikkje hu nett født?![]()
Det var vanskelig at få de opp her oxå alle 3 var trøtte. De 2 eldste blev levert på skolen til rett tid mens han minste gikk til bhg 1 time seinare.Problemet her er jo å få dem (og meg) opp og igang så vi rekker skole og jobb.
Vi er pr nå ca 15 min senere ute enn vanlig, 20 min senere enn optimalt...
Hva kan vi legge i påskeegget til frøkna tro.
Så utrolig vondtOhh så tung og vite at behandling av min kreftsyke søsken barn er avsluttet. Inget mer de kan gjørforeldre har vart på besøk og mitt søsken barn vil ha sin siste tid hos sin mor og far. Sammen med kona og deres 3 barn alle under 6 år. Det gjør vondt at vite
![]()
Og om mulig, på instsa er de enda tettere!Etter dagens lek med konfigurasjon og sjekk av bagasjerom - størrelser har medført at hvert 4. Innlegg på fb er en elbil reklame....
Og om mulig, på instsa er de enda tettere!
Problemet skyldes jo at jeg klikket på en for å se størrelsen på den som påsto å være baggasjeslukeren. Tett før jeg svarte "tilsvarende s max, som vel er 700+ liter" på en reklame som spurte "hvor mye bagasjeplass trenger du?" og hadde en bil med 150-200 liter mindre enn det som er trangt hver juli hos oss.
At jeg vel sikkert har trykket på et par til av de reklamene også.
. Så nå pepres jeg av dem
Og jeg skal ikke ha ny bil. Og ingen av dem er det jeg ser etter. Med gode seter til 3 stk i baksetet. Og plass til alt jeg vil ha med meg.
Reklamen sier det er den perfekte familiebil. Så viser den et baksete med to unger hvor de har slått ned et armlene i midten med drikke i. Finfint det. Men det armlenet.... Det vil altså være setet til en av ungene mine. Smalere, og hardere og flatere enn de gode setene på sidene. Legger ikke det opp til krangel om hvem som skal sitte hvor så vet ikke jeg...