MarsMasetråd

Ble sjefen min også, men lite forståelse likevel:rolleyes: Hun er veldig opptatt av symptomene mine og mener at når jeg ikke har feber, så kan jeg jobbe. Jeg er utslitt og har hodepine som ikke går over. Ikke med smertestillende heller. Men føler meg presset til å dra på jobb i morgen.
Jeg får fortsatt fort vondt i hodet og blir fort sliten, nærmere 4uker siden jeg testet positivt:dead:

2 uker siden jeg testa positivt og kroppen er rar blir fort sliten. Vondt i hode men jeg har fra tidligare hatt vondt i hode så kan godt vær det.

Sju uker her, siden positiv test. Hjernetåke har letta men fortsatt sliten. Tilbake i full jobb men da orka eg lite på kveldene.

Ja da fikk jeg bekrefte fra sykehuset at visst barn har hatt korona uten symptomer må de vente minst 1 mnd før de kan legges i narkose.
Visst de har symptomer så må de vente 2 mnd før de kan legges i narkose.
Bara sånn for info fordi jeg husker vi diskuterte det med noen her inne :)

Trøtt trøtt 2 av 3 barn sover. Ligger selv i sengen og vil helst sova. Men de 3 barnet må helst sovne før ja selv sovner

God morgen, det er fredag. Snart helg.

En liste på jobb jeg må komme meg gjennom først, men så er det helg. Deilig. Ingen planer.

Rydde, vaske, handle, finne på noe med ungene, gå, gå, gå (jeg er med på en dytt.no - kampanje på jobb, 10 000 skritt i snitt pr dag ut april.)

Det er en del blodbeger spirer som er klare for større potte. For ei uke siden, sikkert ;) det er en stor haug klær å brette. Nok å finne på.

:smiley-bounce016Fredag

i går var jeg på cafe med venninne, så utrolig deilig og gir litt ny energi å ha venninnetid :)

i kveld skal kengubsrnet ha overnattingsbesøk , jeg PG mannen skal muligens ut å spise

Fredag ja fint vær idag:) fredag pleier jeg ha en rydde dag og jenta sier jeg elsker at komme på fredagen før da hele huset ryddet:p:p. jeg skall hente jenta og en venninne på skolen om 1 time. Så skall vi jentene ha spa dag og bake kanel boller:) eldste skall på besøk hos en venn rett etter skolen. Minste skall ha besteforeldre cafe i bhg. Litt synd at vi ikke har besteforeldre i her så de kunne gå:(. Blir vel at jeg tar en kopp kaffi når jeg henter han i bhg . Så hjem til litt middag og få han minste i bursdag:).

Ohh jeg er så lei av at stå opp morgen etter morgen med hodepine:(
Føles ikke som jeg har sovet og jeg er ikke uthvilt:(

Ohh jeg er så lei av at stå opp morgen etter morgen med hodepine:(
Føles ikke som jeg har sovet og jeg er ikke uthvilt:(
Uff, så slitsomt. Pga korona? Sliter fortsatt med hodepine etter korona, men bare 1 uke siden positiv test da. Har skjønt at det kan henge i en stund.

Uff, så slitsomt. Pga korona? Sliter fortsatt med hodepine etter korona, men bare 1 uke siden positiv test da. Har skjønt at det kan henge i en stund.
Nei jeg har hatt før jeg fikk korona. Men jeg er fortsatt sliten og lite energi etter korona

Tog min sisste allergi medisin fredag morgen og nå i kveld merker jeg at utslett er på vei igjen.
greit at få testa ut litt hvor lenge jeg klarer meg uten de. Skall in til hudlege om ca 3 uker

Vært igang med dagen fra kl 4. Minsten er tett og klager over øreverk:( prøvde å gi en halv paracet, men det kom opp igjen ganske kjapt. Nå har han sovnet, liggende på sofaen :Heartred

Vært igang med dagen fra kl 4. Minsten er tett og klager over øreverk:( prøvde å gi en halv paracet, men det kom opp igjen ganske kjapt. Nå har han sovnet, liggende på sofaen :Heartred
God bedring til ham

Nå har jeg brukt deler av denne mars - morgenen på å planlegge camping. Jeg skal jo ikke på camping på noen mnd enda, men tankene surrer. Stoler som tar mindre plass, men ikke ofrer komforten. Jeg fant noen, rett sagt, mannen fant, på nett i fjor, som jeg vurderer. Men tenker på hvor de kan være i bilen. Vurderer et annerledes tetris-oppsett av pakking baki bilen, med teltet inn på langs, heller enn tvers, for å kunne pakke mer før selve teltet, for det at det skal inn først gjør hele seansen kaotisk. Men jeg aner ikke om det går før jeg prøver.

Så må jeg måle litt. Jeg tror ikke de pakkede stolene går der vi i dag har de ikke så sammenleggbare stolene, for 17*21 cm er ikke så smalt noen vei. Tenke, tenke.

Første tur er trolig til pinse, om været er bra, og det er jo ikke før i juni. Jeg vet dog ikke hva jeg for plass til før jeg faktisk pakker, så vi får se hva som skjer.

Vi hadde tenkt norgesferie i år pgså , men nå spår de dieselpriser opp i 30 kr/L, da tror jeg jamen det er billigere med utenlandstur

Vi hadde tenkt norgesferie i år pgså , men nå spår de dieselpriser opp i 30 kr/L, da tror jeg jamen det er billigere med utenlandstur

Ja, dieselpriser opp mot 40 har jeg på ser verste lest det kan bli til sommeren. Men, drivstoff til fly er vel også basert på olje/gass-problematikk? Der er der vel også snakk om langtidskongrakter og biletter selges allerde.

For oss blir nok bilferie uansett billigere enn fly og vi har rimelig overnatting, svigers store deler av ferien (større enn jeg ville foretrekke) og campingplasser med telt ellers. Og til svigers må vi jo. Både nå i mai og i sommer. Kjøreturen blir markant dyrere enn før

Ja, dieselpriser opp mot 40 har jeg på ser verste lest det kan bli til sommeren. Men, drivstoff til fly er vel også basert på olje/gass-problematikk? Der er der vel også snakk om langtidskongrakter og biletter selges allerde.

For oss blir nok bilferie uansett billigere enn fly og vi har rimelig overnatting, svigers store deler av ferien (større enn jeg ville foretrekke) og campingplasser med telt ellers. Og til svigers må vi jo. Både nå i mai og i sommer. Kjøreturen blir markant dyrere enn før
Fly og hotell er billigere om vi velger utlandet , norgesferie er fryktelig dyrt når man må leie hus og kjøre, for vår del så er det ikke aktuelt å kun bo hos familie

Fly og hotell er billigere om vi velger utlandet , norgesferie er fryktelig dyrt når man må leie hus og kjøre, for vår del så er det ikke aktuelt å kun bo hos familie

Ja, leie hus eller hotell i Norge er dyrt

For oss er det ca umulig å komme under 10 dager hos svigers. Jeg jobber med å få det ned mot ei uke. Men to helger er egentlig vanskelig å unngå. Det er for mange ting som skal skje svigers er jo skilt og vi skal ha nok dager med alle til å rekke å gjøre både besteforeldre og ungene fornøyde og rekke "tradisjonene".

Og når vi bor der så betaler vi jo ikke for oppholdet. Vi bidrar mye med matinnkjøp hos svigermor, men det er jo rimelig ferie uansett.

Men, kommer vi oss avgårde sånn at det er en god slump igjen av ferien etterpå. Så er det helt mulig å få til noe mer. Dog faller ikke månedskiftet slik i år at jeg tror det på noe som helst vis er overkommelig, så vi får se hva vi får ut av sommeren

Back
Topp