Mars/april

Ble vekt av tlf fra klinikken i dag, å HURRA for at alle 4 eggene var blitt befruktet!! :D Da håper vi bare at alle deler seg rett også!! :) :) :)

Håper på et lite knøtt etter snart 3 år's prøving <3

Gratulerer med kjempe resultat! ! :)

Ble vekt av tlf fra klinikken i dag, å HURRA for at alle 4 eggene var blitt befruktet!! :D Da håper vi bare at alle deler seg rett også!! :) :) :)

Gratulerer så mye!! :) da skal du se at gulleggene er der! Får du sette inn 2?

Sent from my iPhone using BV Forum

Tviler egentlig lille89 :) så du jeg skriv hvordan uttaket mitt var til deg? :D må ikke gruve deg :)

Altså, tviler på at jeg får lov til å sette inn 2 :) ikke st gullegget er der, det måå det jo være :D

Tviler egentlig lille89 :) så du jeg skriv hvordan uttaket mitt var til deg? :D må ikke gruve deg :)

Så det nå!! Så spennende! Takk for at du tok deg tiden til å svare meg så utfyllende! Jeg håååper jeg også får nok medisiner til å bli litt bortreist :p men det er mulig du fikk mer siden du var på privatklinikk? Vet ikke hvor mye de gir på st.olav.. Har veldig lyst på beroligende før sånn at jeg greier å slappe av! Spenner meg sånn i stolen bare jeg skal ta vanlig gu.. Syns det er så vondt og ubehagelig der nede.. Men redd for at de skal mene at jeg overreagerer om jeg ber om beroligende? Siden dette er et "frivillig" inngrep..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er på rugedag 5 etter innsett av mine to egg. Formen har siden i går kveld vært så rar... Ikke mensmurringer men småkvalm, uggen... Sikkert alt for tidlig å kjenne noe symptomer, men håper at det kan ha festa seg noe i går kveld da, siden formen endret seg så brått.. Dagene går så tregt i denne rugetia, spesielt nå som jeg er sykemeldt!

Høres spennende ut Astra87!! Heier på deg :)

Jeg er på rugedag 5 etter innsett av mine to egg. Formen har siden i går kveld vært så rar... Ikke mensmurringer men småkvalm, uggen... Sikkert alt for tidlig å kjenne noe symptomer, men håper at det kan ha festa seg noe i går kveld da, siden formen endret seg så brått.. Dagene går så tregt i denne rugetia, spesielt nå som jeg er sykemeldt!
Så bra! Ja, tiden går ekstremt tregt...Lykke til videre som ruger da! Håper egget klamrer seg fast i 39'ish uker til:)

Så bra Astra87!

Jeg syns også tiden går seint er ruger jo ikke en gang:D bare venter på ul for å se om kroppen minrraponderer slik den skal på medisinene. *gleder seg til fredag*

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jammen flyr tiden denne uka. Skal jo begynne med sprøyter allerede i morgen :D Hjelper vel at jeg har fokus på fysikken :)

Merker jeg er veldig usikker på om jeg skal be om sykemelding eller ikke i rugeperioden, hvis jeg blir ruger da. For test dato er faktisk en dag jeg er på nordsjøen, midt i påsken. Så test dato kommer vel til å bli forskyvet den ene eller andre veien. Og siden jeg har mistet så mange ganger så frister det med å ikke ha noe å stresse over. Samtidig så vil jeg gå glipp av 6000kr, trives også godt der ute, så har jo på en måte lyst til å dra ut. Samtidig som jeg er litt skeptisk til vibrasjonene og kjemikaliene jeg kan bli utsatt for. Men på en annen side så har jo mange gravide både vært igjennom det ene og det ande, så hvofor skal ikke det gå med meg også, hvis spiren sitter.
Åååå tankene surrer rundt i hodet.

Noen tanker å dele?

Kjapt innom for å fortelle om insett i dag :) :) 1 inn og 2 på frys, ut av 4 totalt :D kjempefornøyd!! Så nå er jeg ruger <3 Veldig spesiell opplevelse insett syns jeg, fantastisk :)

Lena, jeg er sykemeldt hele rugeperioden fordi jeg pendler, og vil ikke stå i huttiheita alene på testedag..! Syns det et veldig betryggende å få være hjemme :)

Gratulerer kjempe masse med flott resultat! :)

Lena: Jeg ville sykemeldt meg. Det er ingen god følelse om man sitter der ute og er redd eller engstelig. Blir bare verre for deg:(

Ønskegull: Så flott! Gratulerer! Happy rugings!:):)

Back
Topp