Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flottKjapt innom for å fortelle om insett i dag![]()
1 inn og 2 på frys, ut av 4 totalt
kjempefornøyd!! Så nå er jeg ruger <3 Veldig spesiell opplevelse insett syns jeg, fantastisk
![]()
Lena, jeg er sykemeldt hele rugeperioden fordi jeg pendler, og vil ikke stå i huttiheita alene på testedag..! Syns det et veldig betryggende å få være hjemme![]()
Håper på et lite knøtt etter snart 3 år's prøving <3
Hihii, koser meg med tanken på at ovitrelle skal settes om 1 time og 10 minutteren ting jeg lurer på, har dere ovitrelle i kjøleskapet helt til dere setter den, eller tar dere den ut en tid i forkant??
Sent from my SM-P600 using Tapatalk
Hihi jaa dette er spennende!! Uttak på fredag jaSå spennende! Har du uttak på fredag??
Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer så masse ønskegull!! <3dette kommer til å gå kjempefint!! Håper jeg kan bli med deg/dere inn i desembergruppa!
Jeg føler meg skikkelig dårlig idag.. Tung følelse i kroppen,kvalm og vondt i eggstokkene. Ul på fredag. Bør jeg være redd for overstimulering?
Sent from my iPhone using BV Forum
Viss du føler deg skikkelig dårlig, kanskje ta en tur innom legen? Et ringe de? Håpe du føler deg bedre snart
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lykke til!Da teller jeg ned hihi...08.30 oppmøte på ivf, åååååå som jeg håper det er 2 eller 3 som er store nok der inni <3 <3
Da teller jeg ned hihi...08.30 oppmøte på ivf, åååååå som jeg håper det er 2 eller 3 som er store nok der inni <3 <3
Innsett er rugedag 0. Gratulerer som ruger daOi, innholdsrik dag for mange her i morgen![]()
så spennende! Dere måå oppdatere da
![]()
Jeg hadde insett på dagen i går, er jeg på rugedag 1 eller 2 nå i dag da? Har mens murring i livmoren, så fort jeg er oppe å går eller stresser med noe, har alt ringt klinikken for å høre om det var normalt, så jeg skulle visst ikke bekymre meg da, men holder mest mulig sofaen![]()
har vært ute og gått en liten tur i dag, og gjort bittelitt husarbeid, sofa resten av dagen
))
Gratulerer som ruger!!Oi, innholdsrik dag for mange her i morgen![]()
så spennende! Dere måå oppdatere da
Jeg hadde insett på dagen i går, er jeg på rugedag 1 eller 2 nå i dag da? Har mens murring i livmoren, så fort jeg er oppe å går eller stresser med noe, har alt ringt klinikken for å høre om det var normalt, så jeg skulle visst ikke bekymre meg da, men holder mest mulig sofaen![]()
har vært ute og gått en liten tur i dag, og gjort bittelitt husarbeid, sofa resten av dagen
))