Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er lov å bli skuffet innenfor dette gamet. Og tenk på at nå får de vokse seg større og kanskje flere til uttak på onsdagOff.. Jeg er så skuffa.. Har vært så dårlig en stund nå og gledet meg sånn til å bli ferdig men på ul idag hadde jeg bare 14,5 mm så må gå på medisin tre dager til og tilbake på ul på mandag og da skulle jeg mest sannsynlig få uttak på onsdagvet det er dumt å bli skuffa men jeg forventet å være ferdig nå.. Hadde ca 10 stk da.. Vet ikke om det er bra eller ikke..
Sent from my iPhone using BV Forum
Off.. Jeg er så skuffa.. Har vært så dårlig en stund nå og gledet meg sånn til å bli ferdig men på ul idag hadde jeg bare 14,5 mm så må gå på medisin tre dager til og tilbake på ul på mandag og da skulle jeg mest sannsynlig få uttak på onsdagvet det er dumt å bli skuffa men jeg forventet å være ferdig nå.. Hadde ca 10 stk da.. Vet ikke om det er bra eller ikke..
Ikke lenge igjen nåDet er lov å bli skuffet innenfor dette gamet. Og tenk på at nå får de vokse seg større og kanskje flere til uttak på onsdag
Jeg er sååå spent på om jeg får ut ett eller flere egg. Om de har vokst noe siden onsdag!!
10 egg som har muligheten til å vokse litt ekstra er superbra!!!!Off.. Jeg er så skuffa.. Har vært så dårlig en stund nå og gledet meg sånn til å bli ferdig men på ul idag hadde jeg bare 14,5 mm så må gå på medisin tre dager til og tilbake på ul på mandag og da skulle jeg mest sannsynlig få uttak på onsdagvet det er dumt å bli skuffa men jeg forventet å være ferdig nå.. Hadde ca 10 stk da.. Vet ikke om det er bra eller ikke..
Vet hvordan du har det lille89 <3 jeg måtte på 5!! Ul jeg før jeg fikk planlagt uttak :/ fordi eggene ikke vokste nok! Måtte øke menopur dosen 3 ganger, så jeg gikk mye lengere en normalt.. Var kjempe redd å måtte avbryte, men alt ordna seg til slutt, ruger jo nåOff.. Jeg er så skuffa.. Har vært så dårlig en stund nå og gledet meg sånn til å bli ferdig men på ul idag hadde jeg bare 14,5 mm så må gå på medisin tre dager til og tilbake på ul på mandag og da skulle jeg mest sannsynlig få uttak på onsdagvet det er dumt å bli skuffa men jeg forventet å være ferdig nå.. Hadde ca 10 stk da.. Vet ikke om det er bra eller ikke..
Nei det nærmer seg veldig nå :-D imorgen er endelig siste dagen med sprøyter :-D hurraIkke lenge igjen nå![]()
Oppdatering ligger tilgjengelig i min dagbokVenter spent på oppdatering fra truddeluttn!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg også har opplevd en hel del distré-het!! Veldig irriterende i grunn! !Hahaha. ... er vist forvirret av disse hormonene. Så først nå at jeg egentlig skulle ha vært på forelesning kl 14 i dag. Hehehe. ... kan ikke annet enn å le av meg selv
Hmm, jeg vet desverre ikke det :/Hvor kan jeg finne dagbøkene til dere damer?Bruker appen for iphone, og syns det er litt vanskelig og navigere og finne ting her, og der er jo gøy og følge med dere, når vi alle er i samme situasjon
Håper på et lite knøtt etter snart 3 år's prøving <3
Når jeg er inne på appen er dagbøkene helt øverst her. Når jeg er sånn at jeg kan se alle innleggene her på assister .Hvor kan jeg finne dagbøkene til dere damer?Bruker appen for iphone, og syns det er litt vanskelig og navigere og finne ting her, og der er jo gøy og følge med dere, når vi alle er i samme situasjon
Håper på et lite knøtt etter snart 3 år's prøving <3