Mars/april

Gratulerer som ruger! :)

Så spennend!!

Syns det er litt skummelt fordi nå går jeg rundt å tenker at jeg blir gravid. Men - som noen sa her inne - fallet blir ikke bedre om man forbereder seg på det, så tenker jeg må bare nyte denne lykkefølelsen og optimismen eg kjenner nå:) svoger jo fort litt opp og ned! ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Off.. Jeg er så skuffa.. Har vært så dårlig en stund nå og gledet meg sånn til å bli ferdig men på ul idag hadde jeg bare 14,5 mm så må gå på medisin tre dager til og tilbake på ul på mandag og da skulle jeg mest sannsynlig få uttak på onsdag :( vet det er dumt å bli skuffa men jeg forventet å være ferdig nå.. Hadde ca 10 stk da.. Vet ikke om det er bra eller ikke..

Sent from my iPhone using BV Forum

Off.. Jeg er så skuffa.. Har vært så dårlig en stund nå og gledet meg sånn til å bli ferdig men på ul idag hadde jeg bare 14,5 mm så må gå på medisin tre dager til og tilbake på ul på mandag og da skulle jeg mest sannsynlig få uttak på onsdag :( vet det er dumt å bli skuffa men jeg forventet å være ferdig nå.. Hadde ca 10 stk da.. Vet ikke om det er bra eller ikke..

Det er lov å bli skuffet innenfor dette gamet. Og tenk på at nå får de vokse seg større og kanskje flere til uttak på onsdag :-)

Jeg er sååå spent på om jeg får ut ett eller flere egg. Om de har vokst noe siden onsdag!!

Å gå på disse hormonene er ikke noe godt for kroppen! Sist måtte jeg også gå 3 - 4 dager ekstra på hormoner, så jeg forventer å måtte gå på det denne gangen også. Du ligger i hvert fall ann til å få 10 egg så det er jo kjempe bra! Og med disse ekstra dagene du får nå så kommer det til å bli stor suksses ;)

Det er lov å bli skuffet innenfor dette gamet. Og tenk på at nå får de vokse seg større og kanskje flere til uttak på onsdag :)

Jeg er sååå spent på om jeg får ut ett eller flere egg. Om de har vokst noe siden onsdag!!
Ikke lenge igjen nå :)

10 egg som har muligheten til å vokse litt ekstra er superbra!!!!:) Masse lykke til!:)

Vet hvordan du har det lille89 <3 jeg måtte på 5!! Ul jeg før jeg fikk planlagt uttak :/ fordi eggene ikke vokste nok! Måtte øke menopur dosen 3 ganger, så jeg gikk mye lengere en normalt.. Var kjempe redd å måtte avbryte, men alt ordna seg til slutt, ruger jo nå :), og 10 er jo et kjempe bra tall, så du kommer nok snart etter som ruger du også :D

Håper på et lite knøtt etter snart 3 år's prøving <3

Takk.. <3 vet det er teit å bli så skuffa over noe så lite men jeg er altså så utslitt,kvalm og har hodepine fra en annen verden.. Ville bare bli ferdig nå.. Er det bra å ha 10 stk? Så ut som det var flere men det var disse han målte og markerte. Forresten 758kr for TO sprøyter også.. Så dette er gull jenter, vokt dem med livet!

Venter spent på oppdatering fra truddeluttn! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Oppdatering ligger tilgjengelig i min dagbok :) :) ett egg ut og det ble ICSI egget var i rett modningsfasen og var et veldig bra egg så de fikk det befruktet i morgen blir d tlf hvordan delingen går speeeennende!!! :) :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Hahaha. ... er vist forvirret av disse hormonene. Så først nå at jeg egentlig skulle ha vært på forelesning kl 14 i dag. Hehehe. ... kan ikke annet enn å le av meg selv

Hvor kan jeg finne dagbøkene til dere damer? :) Bruker appen for iphone, og syns det er litt vanskelig og navigere og finne ting her, og der er jo gøy og følge med dere, når vi alle er i samme situasjon :)

Hahaha. ... er vist forvirret av disse hormonene. Så først nå at jeg egentlig skulle ha vært på forelesning kl 14 i dag. Hehehe. ... kan ikke annet enn å le av meg selv
Jeg også har opplevd en hel del distré-het!! Veldig irriterende i grunn! ! :)

Hvor kan jeg finne dagbøkene til dere damer? :) Bruker appen for iphone, og syns det er litt vanskelig og navigere og finne ting her, og der er jo gøy og følge med dere, når vi alle er i samme situasjon :)

Hmm, jeg vet desverre ikke det :/

Når jeg er inne på appen er dagbøkene helt øverst her. Når jeg er sånn at jeg kan se alle innleggene her på assister .

Back
Topp