Ble vekt av tlf fra klinikken i dag, å HURRA for at alle 4 eggene var blitt befruktet!!Da håper vi bare at alle deler seg rett også!!
![]()
![]()
![]()
Håper på et lite knøtt etter snart 3 år's prøving <3
Gratulerer med kjempe resultat! !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble vekt av tlf fra klinikken i dag, å HURRA for at alle 4 eggene var blitt befruktet!!Da håper vi bare at alle deler seg rett også!!
![]()
![]()
![]()
Spennende. Gratulerer!!Ble vekt av tlf fra klinikken i dag, å HURRA for at alle 4 eggene var blitt befruktet!!Da håper vi bare at alle deler seg rett også!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dere som har satt inn 2, hvordan gikk det?
Sent from my iPhone using BV Forum
Tviler egentlig lille89så du jeg skriv hvordan uttaket mitt var til deg?
må ikke gruve deg
Så bra! Ja, tiden går ekstremt tregt...Lykke til videre som ruger da! Håper egget klamrer seg fast i 39'ish uker tilJeg er på rugedag 5 etter innsett av mine to egg. Formen har siden i går kveld vært så rar... Ikke mensmurringer men småkvalm, uggen... Sikkert alt for tidlig å kjenne noe symptomer, men håper at det kan ha festa seg noe i går kveld da, siden formen endret seg så brått.. Dagene går så tregt i denne rugetia, spesielt nå som jeg er sykemeldt!