Mars/april

Oi! Bare 2 små dager til det, Truddelutt'n !! Nå går tiden kjempefort:)

Hihi :-) imorgen blir jeg stikker for første gang ! Må ringe klinikken idag og høre når på dagen jeg skal stikke :-D
Det er så spennende når man setter i gang. Skal du ha kort eller langt regime?

Her er rugedag 8. Hodepine, fryser og kald nattsvette siden lørdag som var verst i natt. :( Skal til Trondheim og Oslo i dagene fremover, så håper at blir mindre fokus på kroppen og alle disse symptomene. :)

Velkommen til Oslo skal du være! Og god bedring:) Godt å ha noe annet å fokusere på midt oppi dette kaoset av følelser:)

Oi! Bare 2 små dager til det, Truddelutt'n !! Nå går tiden kjempefort:)
Hihi ja to minidager :D tiden fyker, and i like it hihi ;)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Hihi :-) imorgen blir jeg stikker for første gang ! Må ringe klinikken idag og høre når på dagen jeg skal stikke :-D
Fikk du snakket m ivf om når på dagen du ska stikke? Jeg leste på pakningsvedlegget at man helst ska stikke i låret m orgalutran, men det stod jo helst, og i instruksjonsvideo på YouTube stod det lår/mage/arm så jeg bruker magen på den også! :)

Fikk du snakket m ivf om når på dagen du ska stikke? Jeg leste på pakningsvedlegget at man helst ska stikke i låret m orgalutran, men det stod jo helst, og i instruksjonsvideo på YouTube stod det lår/mage/arm så jeg bruker magen på den også! :)

Jeg fikk beskjed om å stikke orgalutranen i magen...

Det fikk jeg også beskjed om. Magen og under navlen. :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Fikk beskjed om å stikke før klokken 12 :-) sånn som deg. Og har fått beskjed om i magen eller låret :)

Liten oppdatering: Var til ny UL i går tidlig. Var da på stimuleringsdag 18 med kort regime. Det ble vurdert å bryte forsøket på fredag pga manglende respons, men ble besluttet å gi det noen dager til. Hadde ikke så store forventninger, men viste seg at det hadde skjedd litt på venstre ovarium. Har der 3-4 follikler som kan muligens bli noe. Så da prøver vi på egguthenting i morgen. Gruer meg litt siden jeg hadde en del smerter sist. Skal få Paracet og Ketorax sprøyter. Er fremdeles ikke så optimistisk. Hentet ut 16 (!) egg sist og til slutt var det bare to igjen. Hvis vi får ut max 4 stk denne gangen er det stor flaks hvis noen både blir befruktet og utvikler seg som de skal. Forresten blir hvis endometriet ødelagt av så lang stimulering, så det blir uansett frystforsøk i så fall....Wish me luck :p

LYKKE TIL!!!!! Heier på drg!:):):):D:D:D

Jeg går på Menopur 112,5 nå og skal ta Orgalutran senere:)

Kan jeg spørre hvorfor du skal ta Orgalutran senere? :) Litt nysgjerrig siden vi er på samme klinikk ;)
Jeg gikk bare på Menopur sist.

Kan jeg spørre hvorfor du skal ta Orgalutran senere? :) Litt nysgjerrig siden vi er på samme klinikk ;)
Jeg gikk bare på Menopur sist.
Orgalutranen var for å jevne modningen så ikke ett egg skulle stjele all "næring" fra menopuren. Har pco og ca 15 eggposer på hber side. Var i fare for overstimulering:)

Orgalutranen var for å jevne modningen så ikke ett egg skulle stjele all "næring" fra menopuren. Har pco og ca 15 eggposer på hber side. Var i fare for overstimulering:)

Ahh, sånn å forstå. Takk :)

Jeg trodde Orgalutranen var for å hindre prematur eggløsning av de stimulerte folliklene?

Kan tolkes slik også ja. Den jevner jo modningen så ikke de ferdige folliklene blir "overkokt":)

Back
Topp