Mars/april

Så bra at det er så mange som hører til Haukeland. Om ikke forsøket vårt på Hausken fungerer, blir Haukeland neste. Masse lykke til!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Lykke til! :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

I morgen forhåpentligvis :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

I morgen forhåpentligvis :)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Da "ses" vi kanskje der. Er det Rajkumar som gjorde egguthentingen? Jeg har veldig sansen for henne. Hun er dyktig. Kom til og med på Barsel sist for å se barna hun hadde "laget" :p

Så koselig. :-) Jeg husker ikke hennes navn, men det kan være henne. Hun er veldig snill og grei. Vi har avtale etter kl. 10. ;-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Håper jeg også får startet opp med nytt ferskforsøk i mars/april. I tilfelle så blir det synarela fra ca 20.3. Regner med jeg får vite det i morgen når jeg ringer Ullevål og informerer om at det ble negativ test på fryseforsøket vårt. Vil ikke vente en hel syklus til. Det tar lang nok tid fra før det her...

Så bra at det er så mange som hører til Haukeland. Om ikke forsøket vårt på Hausken fungerer, blir Haukeland neste. Masse lykke til!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi e en fin litenstor gjeng :D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Vi e en fin litenstor gjeng :D

Ps jeg har alldri hatt problemer med clearblue, derimot har jeg hatt problemer med billigtester, og digital tester. Hvis jeg var deg så hadde jeg testet om noen dager igjen for å se om det har blir klarere eller ikke. Mange som plutselig blir gravide når de spiser på lavkarbo ;)

Ps jeg har alldri hatt problemer med clearblue, derimot har jeg hatt problemer med billigtester, og digital tester. Hvis jeg var deg så hadde jeg testet om noen dager igjen for å se om det har blir klarere eller ikke. Mange som plutselig blir gravide når de spiser på lavkarbo ;)
Hmm oki, ja jeg må nesten få gi disse to clearblue'ene jeg har kjøpt en sjanse heheh, men tester ikke før neste uke tenker jeg, såfremt jeg virkelig klarer vente så lenge ;) Hihi, ja det er det jeg også har hørt at de på lavkarbo plutselig får det til ;D *krysser alltid fingre* :) :)

Ja da var det bekreftet at jeg starter med nesespray igjen 20 mars!

Hvordan går det med dere mars damer?

Her er det full nedtelling til å komme hjem til fredag. kun 4 fulle skift igjen, for dagen i dag telles ikke, og hjemreise dag telles ikke. Så 4 fulle skift igjen :D Og det skal gå fort!
Skal på kontroll time hos riksen neste mandag, og sattser på at jeg kan begynne på sprøyter den dagen eller dagen etter. Så nå er det ikke lenge igjen til deg blir action! :)

Er på rugedag 4 i dag:D

Ikke så lenge ijgen til test dato, selv om det føles ut som en evighet til ;)

Her går jeg en spennende uke i møte. Håper virkelig at mensen kommer når den skal! Så jeg kan begynne å stikke. :eek: :happy093
Men jeg er blitt syyyk, ååh det passer så dårlig ! :schocked028:sad010

Her er jeg på stikkedag 3 :D bobler ekstra godt i magen men jeg tror det er pga all kaken som er konsumert i helgen ; P tirsdag starter jeg opp m orgalutran også :D så spennende Lena, håper du får begynne å stikke da :D :D

Her går jeg en spennende uke i møte. Håper virkelig at mensen kommer når den skal! Så jeg kan begynne å stikke. :eek: :happy093
Men jeg er blitt syyyk, ååh det passer så dårlig ! :schocked028:sad010

Så kjedelig at du har blitt syk da!! Krysser fingrene mine for at det ikke ødelegger for oppstart for deg! :)

Her er jeg på stikkedag 3 :D bobler ekstra godt i magen men jeg tror det er pga all kaken som er konsumert i helgen ; P tirsdag starter jeg opp m orgalutran også :D så spennende Lena, håper du får begynne å stikke da :D :D

Hehehe kake kan skape litt ekstra bobler ja, spessielt når man har vært flink til å ligge unna karbohydrater ;)

Her har slanking gått rett vest, har som oftest endt opp med en kule eller to med is, og kanskje litt sjokoladepudding. Å gud det skal bli godt å komme hjem til ingen fristelser!! :)

Jeg har nå gått på spray i 2 uker og kjenner at det skal bli så godt å bli ferdig for bivirkningene gnager på meg og blir kraftigere for hver dag! På onsdag skal jeg ta første sprøyte og så håper jeg dagene går fort derfra :)

Fortsatt veldig usikker om jeg skal sykemelde meg i rugeperioden eller ikke.. Tror arbeidsgiver mister det helt om jeg blir borte i to uker.. Men jeg er så sliten :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp