Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk ja jeg er stolt over 8 kilo8 kg ned på så kort tid er jo helt fantastisk!! Det fortjener en applaus!! Det er vanskelig å tyde tester og noen ganger ser man det man VIL seJeg er også sånn. Tisser på pinne, og vips så kommer mensen...
Æsj, ja det var en clearblue :/ og nå har jeg jo klart å kjøpt to til fra clearblue! Jajja, jeg ska uansett ikke teste før om en goooood uke så får vi se...Tok du en clearblue? Jeg har hatt blå tynne streker på den en gang. Tok den andre testen etter at jeg hadde fått mensen, og fikk også en andre linje. Stoler ikke på clearbluehåper dette ikke er tilfelle med deg da!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg har hørt digitale tester er mer presise, prøv en av de.krysser fingrene for deg
![]()
![]()
1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Så spennende! Lykke til! Blie spennende å følge med på degHeijeg har vært borte herfra i noen mnd nå. Men hvis alt går etter planen, så skal jeg i gang med medisiner i uke 11 en gang
![]()
Så gøy! Masse lykke tilJeg skal ha uttak kommende uke, evt mandag uken etter. Kommer an på hva de ser på ultralyd i morgen. Gleder meg til å bli ferdig.
Tusen takkSå spennende! Lykke til! Blie spennende å følge med på deg![]()
Det håper jeg virkeligTusen takkblir spennende å følge med her igjen. Håper det lykkes for oss alle :-D
Det kan du vel hører til på Haukeland . Hvor hører du til da?Det håper jeg virkeligKan jeg spørre deg og om hvor du hører til?
![]()
Jeg er på Haukeland.Så gøy! Masse lykke tilKan jeg spørre om hvor du går hen?