Mars/april

Det går så fint så:) Bare husk å ikke gi opp selv om testen skulle vise negativ:) Neste gang vil den være positiv:)

kjempe spennende truddelutt'n!! Krysser fingrene dine.
Sist jeg var gravid, luktet jeg plutselig leverpostein ut av det blå, da hun ene venninnen min tokk opp et kakestykke. De rundt bordet tittet rart på meg da :D

Hmmm, dette er første gangen i mitt liv der hjernen oppfatter at den ser et kryss og ikke bare en strek... jeg skjønner så INNMARI godt alle de innleggene hvor man vil at folk skal tyde, jeg føler meg som en galing, jeg mener at der er en uuuuuultrasvak strek der av et slag, men det er heller noe jeg ville kalt skyggestrek, ingen farge og det er såvidt jeg kan skimte den, prøvd å ta bilde men det går ikke å se hva jeg ser :P han sier at det er bare én strek der.. så jeg har falt til ro med at den er negativ, så får vi se.... mensen pleier ofte å komme en dag eller to etter en gtest (neg seff) meen en superkul ting er at jegchar gått enda ett kilo ned siden i går...! (?!) Nå er det totale vekttap på 8 kilo woohoo (rett under 1,5 mnd)så DEN kan jeg leve lenge på hehehe

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

8 kg ned på så kort tid er jo helt fantastisk!! Det fortjener en applaus!! Det er vanskelig å tyde tester og noen ganger ser man det man VIL se:) Jeg er også sånn. Tisser på pinne, og vips så kommer mensen...

Tok du en clearblue? Jeg har hatt blå tynne streker på den en gang. Tok den andre testen etter at jeg hadde fått mensen, og fikk også en andre linje. Stoler ikke på clearblue:( håper dette ikke er tilfelle med deg da!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

8 kg ned på så kort tid er jo helt fantastisk!! Det fortjener en applaus!! Det er vanskelig å tyde tester og noen ganger ser man det man VIL se:) Jeg er også sånn. Tisser på pinne, og vips så kommer mensen...
Takk ja jeg er stolt over 8 kilo :D hihihi ja jeg er redd jeg så det jeg ville se. Har kjøpt to til tester på apoteket men tar ikke noe ennå, venter i det aller lengste og hvis mensen ikke kommer på en uke fra i morgen tar jeg en test til.

Tok du en clearblue? Jeg har hatt blå tynne streker på den en gang. Tok den andre testen etter at jeg hadde fått mensen, og fikk også en andre linje. Stoler ikke på clearblue:( håper dette ikke er tilfelle med deg da!!

Æsj, ja det var en clearblue :/ og nå har jeg jo klart å kjøpt to til fra clearblue! Jajja, jeg ska uansett ikke teste før om en goooood uke så får vi se... :)

Gå inn på billige-tester.no :)

Jeg har hørt digitale tester er mer presise, prøv en av de. :-) krysser fingrene for deg :-) :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg har hørt digitale tester er mer presise, prøv en av de. :-) krysser fingrene for deg :-) :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Digitale tester er mindre følsomme. Når jeg ble gravid med nummer 1 fikk jeg opp "ikke gravid" på tre tester før jeg fikk opp "1-2 uker". Hadde da super svake rosa linjer på andre tester (a1 sine tester blant annet).

Syns det er greit å ha billig tester tilgjengelig, om jeg skulle føle for å svi av en test litt tidlig. Prøver selvfølgelig å unngå det, men om jeg gjør det har det ihvertfall ikke kosta meg skjorta:)

Jeg skal ha uttak kommende uke, evt mandag uken etter. Kommer an på hva de ser på ultralyd i morgen. Gleder meg til å bli ferdig.

Hei :-) jeg har vært borte herfra i noen mnd nå. Men hvis alt går etter planen, så skal jeg i gang med medisiner i uke 11 en gang :)
Så spennende! Lykke til! Blie spennende å følge med på deg:)

Jeg skal ha uttak kommende uke, evt mandag uken etter. Kommer an på hva de ser på ultralyd i morgen. Gleder meg til å bli ferdig.
Så gøy! Masse lykke til:) Kan jeg spørre om hvor du går hen?

Jeg er på Fertilitetssenteret i Oslo:)

Back
Topp