Mars/april

Nå trudde jeg "alle" var gravide her..., så "godt" og se jeg ikke er helt alene igjen her ;) jeg skal ikke prøve noe mer nå før etter bryllupet 26. april..., så det blir vel uti mai... Egentlig har jeg ikke veeeeldig lyst på et nytt barn lenger... Kom etter at jeg mista i desember... Har jo mine to på 18 og 16 1/2, mens min tilkomne mann ikke har noen... Så jeg må vel til pærs... ;)
Lykke lykke til nå da Lena!! Håper det går bra med deg nå, og at jeg kommer etter om ikke så lenge ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg går på Menopur 112,5 nå og skal ta Orgalutran senere:)

Noen her inne som skal bruke Menopur og eller Orgalutran ?? :) Og, Lutinus? Jeg har fått HELT nye medisiner denne prøverunden gitt!! :D

Stemmer, mener å huske du har skrevet d tidligere :) jeg ska ha 187,5, er den enkel å dosere??:)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Veldig enkel. Fikk beskjed om å fylle på streken mellom 75 og 150. Så er det bare å klemme magen og stikke inn. Husk å tømme sprøyta for luft før du fyller med væske:)

Nå trudde jeg "alle" var gravide her..., så "godt" og se jeg ikke er helt alene igjen her ;) jeg skal ikke prøve noe mer nå før etter bryllupet 26. april..., så det blir vel uti mai... Egentlig har jeg ikke veeeeldig lyst på et nytt barn lenger... Kom etter at jeg mista i desember... Har jo mine to på 18 og 16 1/2, mens min tilkomne mann ikke har noen... Så jeg må vel til pærs... ;)
Lykke lykke til nå da Lena!! Håper det går bra med deg nå, og at jeg kommer etter om ikke så lenge ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Tusen Takk! :-) skal heie masse på deg i mai!! :-)

Jeg har oppstart med spray neste torsdag, og skal inn til UL 19. mars. Skal da starte med Gonal-F hvis alt ser ok ut. Vet ikke helt hvor lenge jeg skal gå på det, men blir vel testing i april en gang :)

Sent from my iPhone using BV Forum

woho... Idag er hodet på plass :) :) Med andre ord ikke migrene :D
Måtte til slutt bruke alle kortene jeg hadde mot migrene i går. vanlig paracet, sprit uttrek av noen urter som hjelper på migrene, og migrene krem. Da klarte jeg å ligge rolig på sofaen og taste på mob :)

Kjempe gøy å se at vi blir en god gjeng som kommer til å følge hverandre :)

Jeg brukte menopur sist og det ser ut som jeg skal bruke det dette gangen også.. Veldig grei og enkel :) Men nå har ikke jeg brukt noe annet heller da.. Jeg bruker cyclogest (progesteron) isteden for de andre preparatene, noen som har vært borte i dem?

Er strålene fornøyd over at hodet har kommet på plass, hadde litt små murring i går, men i dag er jeg frisk og rask, pluss hatt overhaling hos kiropraktor i dag :D
Kanskje det faktisk hjelper å ta dobbel dose med allergitablet på disse bivirkningene?! Har jo ganske kraftig allergi fra før av. Og da jeg leste litt om at prednisolon som jeg egnetlig ønsker til dette forsøket også er en allergitablet, forskjellen er at prednisolon setter mitt eget imunforsvar litt ut av spill pga at den er kortison bassert. Så jeg tenkte jo da at jeg skulle prøve å ta en vanlig allergi tablett på morningen og en på kvelden. Noe som har resultert til at jeg faktisk har fått mer energi, er opplagt osv. Er faktisk veldig overrsket over reaksjonen til kroppen. Så neste gang jeg skal til legen så skal jeg ta en prat på det. For er tydlig at kroppen min har det bedre på to tabletter i steden for en. sjokkert!!
Virker heller ikke som at sprayen setter ut blodsukkeret mitt denne gangen heller, noe den gjorde med en gang sist. Krysser fingrene for at det fortsetter :)

Jeg har oppstart med spray neste torsdag, og skal inn til UL 19. mars. Skal da starte med Gonal-F hvis alt ser ok ut. Vet ikke helt hvor lenge jeg skal gå på det, men blir vel testing i april en gang :)

Hvor hører du til? Riksen her :)

Jeg har begynt på spray igår og så langt går det veldig veldig fint! :) trøtt men overkommelig! Nå er det bare å glede seg til uttak :)

Skal på forsamtale hos Hausken i mars, så kanskje jeg får begynt på forsøk neste syklus om alt klaffer. Håper det!

Masse lykke til jenter! Merker jeg begynner å liv meg litt til medisiner og stikking, me. Går vel fint:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg gruet meg en del jeg og, men når du står der med sprøta, så går det plutselig opp st det er nå det skjer, så glemmer du søt og bare stikker:) Jeg har siste stikk i morgen og det har gått såååå fort!:)

I morgen blir det G - test mest fordi jeg ska på fest, men jeg burde hatt mensen og rett og slett null tegn på at den kommer. Har derimot hatt mye nedpress og vært mye øm murrete rett bak/der med skambenet sammen m kvalme, til tider metallisk i munnen, spottet mini-lite for fire dager siden ca men stoppet 2.dagen. og når jeg spotter før mens så spotter jeg fire fem dager og så rett på mensen... så dette er mystisk.. wæææ plutselig ble innlegget lengre enn tiltenkt ; P

Wuhuuuu!! Så spennende!! Skal følge med på oppdatering i morgen:) Uansett så er det greit å ta en test sånn i tilfelle. Da har man ihvertfall ikke gjort noe galt:)

Wuhuuuu!! Så spennende!! Skal følge med på oppdatering i morgen:) Uansett så er det greit å ta en test sånn i tilfelle. Da har man ihvertfall ikke gjort noe galt:)
Enig med deg, greit i tilfelle! :) jeg gruer meg, for hormonene spiller meg nok bare et puss blæææææ ; P

Back
Topp