Mars/april

Helt færsk hær
Har Egguthenting nu på fredag (14/3-14, IVF)

Hadde kun 2 posa som egna sæ da, så håpe mæ i hjel på at d e egg dær :) første forsøke vårres
Velkommen hit til oss hormontroll ; D spennende med uttak da:) :) håper resultatet blir best mulig så du får ruge ; D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Dæsken, ja jeg ser vi har litt smått varierende info om hvor å sette sprøyten, men velger å tro det slik Starbucks skriver, at systemet tar det opp uansett :) :) jeg gruuuuuer meg til morgendagens ul, men, det må jo bare ha fint hihi :)

Lykke til!:D Det kommer til å gå kjempefint:)

Dæsken, ja jeg ser vi har litt smått varierende info om hvor å sette sprøyten, men velger å tro det slik Starbucks skriver, at systemet tar det opp uansett :) :) jeg gruuuuuer meg til morgendagens ul, men, det må jo bare ha fint hihi :)

Lykke til idag! spennende :) Får oppdatere oss <3

Lykke til!! :)

Litt oppdatering igjen: Uthenting onsdag. Hadde 6-7 follikler, men fikk bare ut 2 egg. Fikk Paracet og Ketorax, men syns det var ordentlig vondt likevel. Ble skikkelig dårlig etterpå også. Føltes som en massiv fyllesyke og spydde masse. De ringte i dag og sa begge var befruktet, men at det ene var "noe galt med genetikken" så det kunne ikke brukes. Nå krysser vi fingrene og håper på at det siste egget utvikler seg normalt til i morgen. Hvis endometriet ser fint ut da får vi innsetting! :) Bare synd mannen ikke kan ta seg fri fra jobben...

Litt oppdatering igjen: Uthenting onsdag. Hadde 6-7 follikler, men fikk bare ut 2 egg. Fikk Paracet og Ketorax, men syns det var ordentlig vondt likevel. Ble skikkelig dårlig etterpå også. Føltes som en massiv fyllesyke og spydde masse. De ringte i dag og sa begge var befruktet, men at det ene var "noe galt med genetikken" så det kunne ikke brukes. Nå krysser vi fingrene og håper på at det siste egget utvikler seg normalt til i morgen. Hvis endometriet ser fint ut da får vi innsetting! :) Bare synd mannen ikke kan ta seg fri fra jobben...
Wuhuuu!! Gratulerer! Dette gullegget skal nok dele seg perfekt til i morgen skal du se;)

Oioioiii! Så spennende:) Krysser fingre for at alle blir befruktet:)

Åå det er så kos å følge med alle som er i gamet nå :D :D her er deg økt dose fra 187,5 til 225 frem til tirsdag neste uke så ny ul forhåpentligvis er det fler enn ett utav ca 11 eggposer som har vokst seg store nok!! :)

Så spennendes truddelutt!! Krysser fingrene!!

Spenningen er til å ta og føle på her ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hihi ooh yess den er til å ta og føle på det er sikkert og visst!! :D Lykke til i morgen med første stikk kathe84!! :D :D

Hei damer! Helt ny her inne, og lette lenge for å finne en gruppe som denne ;) Skal ha første uttak nå på mandag på medicus i trheim. Blir første IVF! Gruer meg veeldig.. Tenker på alt som kan gå galt.....
Insett blir onsdag, om det er noen som blr befruktet.. Har 21 folikkler, men "bare" 3 av dem som var "rett" størrelse på siste ul, men håper og få med 3 til som kanskje kommer seg til uttak:rolleyes:

Noen andre som holder til hos Medicus her? :)

Er 23 år, og mannen 31, og "grunnen" til vår barnløshet er manglende/skjelden EL og veldig høy AMH (over 70), så håper at sjansene våre er gode :):)

Hei damer! Helt ny her inne, og lette lenge for å finne en gruppe som denne ;) Skal ha første uttak nå på mandag på medicus i trheim. Blir første IVF! Gruer meg veeldig.. Tenker på alt som kan gå galt.....
Insett blir onsdag, om det er noen som blr befruktet.. Har 21 folikkler, men "bare" 3 av dem som var "rett" størrelse på siste ul, men håper og få med 3 til som kanskje kommer seg til uttak:rolleyes:

Noen andre som holder til hos Medicus her? :)

Er 23 år, og mannen 31, og "grunnen" til vår barnløshet er manglende/skjelden EL og veldig høy AMH (over 70), så håper at sjansene våre er gode :):)
Hei! Og velkommen!:) Jeg har pco og veldig høy amh (74). Er på første ICSI på fertilitetssenteret i oslo. Er på rugedag 10 og venter på bøpdprøve på tirsdag. Lykke til med uttak! Det kommer til å gå kjempefint! Jeg fikk bare ut ett egg, men krysser alt for at det er gullegget:) Anbefaler deg å lage dagbok:) Flott sted å lufte tanker og fint for andre å bli kjent med deg og din historie:)

Hei! Og velkommen!:) Jeg har pco og veldig høy amh (74). Er på første ICSI på fertilitetssenteret i oslo. Er på rugedag 10 og venter på bøpdprøve på tirsdag. Lykke til med uttak! Det kommer til å gå kjempefint! Jeg fikk bare ut ett egg, men krysser alt for at det er gullegget:) Anbefaler deg å lage dagbok:) Flott sted å lufte tanker og fint for andre å bli kjent med deg og din historie:)

Takk takk :) Så spennede, går jo veldig fort til tirsdag! Har du klart og holde deg å ikke testa hjemme enda? :) :)

Gruer meg vel egentlig mest til smertene under uttaket, takler smerter under "sitasjoner" dårlig, men etter at ting er overstått, går det hellt fint, da kan jeg godt ha kjempe vondt for da er det jo "ferdig" om du skjønner? :(:oops: Har lyst til å be om ekstra smertelindring, men siden det er første forsøket får jeg sikkert ikke..

Har prøvd dagbok på mammanett før, men trenger ofte pauser fra forum, fordi man sitter og leser, søker og skaper unødige bekymringer, og da blir det dårlig med dagboken :laughing002 Skriver "mamma dagbok" hjemme da :) Veldig gøy og se tilbake på tenker jeg når småttene begynner å bli store!

Uttaket går kjempefint. Var skikkelig nervøs, men jeg sa til sykepleieren at jeg var livredd for smerte så jeg fikk nok smertestillende:) Jeg har testet nesten hver dag siden innsett. Hehe:) Begynner å bli smågal, men sånn er det vel første gangen:)

Da vil jeg gjøre det også! :) De er utrolig snille og hyggelige hos Medicus da, så de gjør nok det de kan for meg vil jeg tro :) hehe, denne teste galskapen er sliitsom! Glad jeg har brukt billigetester de siste 3 årene, viss ikke hadde det blitt veldig dyrt for oss :D

Jeg har også brukt sånne billige strimler. Sparer de digitale til jeg får en ekstra strek:)

Back
Topp