Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så spennende når man setter i gang. Skal du ha kort eller langt regime?Hihiimorgen blir jeg stikker for første gang ! Må ringe klinikken idag og høre når på dagen jeg skal stikke :-D
Ja kjempe spennendeDet er så spennende når man setter i gang. Skal du ha kort eller langt regime?
Hihi ja to minidagerOi! Bare 2 små dager til det, Truddelutt'n !! Nå går tiden kjempefort![]()
Fikk du snakket m ivf om når på dagen du ska stikke? Jeg leste på pakningsvedlegget at man helst ska stikke i låret m orgalutran, men det stod jo helst, og i instruksjonsvideo på YouTube stod det lår/mage/arm så jeg bruker magen på den også!Hihiimorgen blir jeg stikker for første gang ! Må ringe klinikken idag og høre når på dagen jeg skal stikke :-D
Jeg fikk beskjed om å stikke orgalutranen i magen...Fikk du snakket m ivf om når på dagen du ska stikke? Jeg leste på pakningsvedlegget at man helst ska stikke i låret m orgalutran, men det stod jo helst, og i instruksjonsvideo på YouTube stod det lår/mage/arm så jeg bruker magen på den også!![]()
Sent from my SM-P600 using Tapatalk
Fikk beskjed om å stikke før klokken 12Fikk du snakket m ivf om når på dagen du ska stikke? Jeg leste på pakningsvedlegget at man helst ska stikke i låret m orgalutran, men det stod jo helst, og i instruksjonsvideo på YouTube stod det lår/mage/arm så jeg bruker magen på den også!![]()
Sent from my SM-P600 using Tapatalk
Jeg går på Menopur 112,5 nå og skal ta Orgalutran senere![]()
Orgalutranen var for å jevne modningen så ikke ett egg skulle stjele all "næring" fra menopuren. Har pco og ca 15 eggposer på hber side. Var i fare for overstimuleringKan jeg spørre hvorfor du skal ta Orgalutran senere?Litt nysgjerrig siden vi er på samme klinikk
Jeg gikk bare på Menopur sist.
Orgalutranen var for å jevne modningen så ikke ett egg skulle stjele all "næring" fra menopuren. Har pco og ca 15 eggposer på hber side. Var i fare for overstimulering![]()
Hvor er du i forsøket nå?Ahh, sånn å forstå. Takk![]()
Takk! TrengsLYKKE TIL!!!!! Heier på drg!![]()