Mars/april

Jeg har nå gått på spray i 2 uker og kjenner at det skal bli så godt å bli ferdig for bivirkningene gnager på meg og blir kraftigere for hver dag! På onsdag skal jeg ta første sprøyte og så håper jeg dagene går fort derfra :)

Fortsatt veldig usikker om jeg skal sykemelde meg i rugeperioden eller ikke.. Tror arbeidsgiver mister det helt om jeg blir borte i to uker.. Men jeg er så sliten :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Mange som opplever bedring av symptomer da de begynte å strikke. Ble ganske mye bedre selv sist i hvert fall :)

Husk at du må tenke på deg selv først, er du sliten så ta en samtale med legen din og se hva h*n tenker :)

Her er rugedag 6. Føler mensen er rett rundt hjørne.

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så strikking er svaret, Lena:p Jeg får finne frem strikketøyet mitt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Denne formen blir bare verre og verre :sad010
Vil ha mannen hjeeeem! Mensen er ventet fra imorgen og innen torsdag/fredag. Hvis den ikke er forsinket , noe den plutselig kan finne på å være. :think005

Btw, har store planer om å komme etter om et par månder :D

Startet i går med Progynova. Så blir det UL-kontroll 21.mars. Spennende å se om dette FER forsøket er det som skal til for å få en ny verdensborger. ❤️

-iPhone appen-

Det blir det, vet du! :)

Hvordan går det med ruginga da jenter? Og stikkinga?

Jeg ringer gynekologen min annen hver dag nå for tiden for å få de til å sende prøveresultater til meg. Men DET er visst ikke så lett. Haha! Men får de vel til slutt tenker jeg! :D

Går så det suser! Rugedag 5 og har kjent litt stikkinger økende utover dagen. Håper det er festesmerter og ikke noe annet. Igår hadde jeg ingen smerter.

Her går stikkingen supert, i morgen begynner jeg m sprøyte nr to også og ul på torsdag, deilig uke :D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Back
Topp