Starbucks
Forumet er livet
10 dager/100 dager...føles helt likt. HeheIkke så lenge ijgen til test dato, selv om det føles ut som en evighet til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 dager/100 dager...føles helt likt. HeheIkke så lenge ijgen til test dato, selv om det føles ut som en evighet til![]()
Jeg har nå gått på spray i 2 uker og kjenner at det skal bli så godt å bli ferdig for bivirkningene gnager på meg og blir kraftigere for hver dag! På onsdag skal jeg ta første sprøyte og så håper jeg dagene går fort derfra
Fortsatt veldig usikker om jeg skal sykemelde meg i rugeperioden eller ikke.. Tror arbeidsgiver mister det helt om jeg blir borte i to uker.. Men jeg er så sliten
Sent from my iPhone using BV Forum
10 dager/100 dager...føles helt likt. Hehe; )

Vi gleder oss til å følge med på degBtw, har store planer om å komme etter om et par månder![]()
Btw, har store planer om å komme etter om et par månder![]()

Woop woop!!!HURRA ! Mensen kom nå i kveld!!! Glede og spenning på en gang!!![]()
Hihi jeg sier også som Starbucks, woop woop ; DHURRA ! Mensen kom nå i kveld!!! Glede og spenning på en gang!!![]()