Jeg har blødd litt etter hysteroskopien jeg tok på onsdag (som er helt normalt). I går tok det seg litt opp (ikke mye), men det er usikkert om dette er mens eller ikke. Klinikken mener at jeg likevel skal stå over denne runden, og jeg må derfor avbryte forsøket (eller ikke starte i det hele tatt). Hvis dette er mens, og den har flyttet på seg så kommer det mest sannsynlig til å kræsje med påskestengt og det blir ikke uttak før i mai. Hvis dette ikke er mens og kun en blødning etter hysteroskopi så kan jeg være heldig å få mens når jeg egentlig skulle fått det (rundt 15/16) og da kan jeg starte opp i april likevel.
Ganske skuffet, men samtidig så føler jeg at dette går rett inn i hvordan det har vært hele IVF reisen min. Ventetid. Kræsj med både det ene og det andre, og ting som akkurat går eller akkurat ikke går. Det eneste positive er at jeg kommer til å ha et par ekstra lønninger og forhåpentligvis får igjen litt på skatten til mai/juni. Så jeg får fokusere på det, og prøve å glemme at tiden og alderen løper av gårde. Men det kommer altså ikke til å skje mer her hos meg denne måneden. Lykke til alle andre!! Jeg heier fra sidelinjen