Anneprøver
Flørter med forumet
Har ikke hatt, men skal i gang med akkurat det samme når TR kommer nå, med letrozol og fryseinnsett. Har ikke fått noe beskjed om å avstå fra samleie (ennå), men er jo risiko for flerlinger hvis man klarer å bli gravid både med innsatt embryo og med egget kroppen slipper selvTror det er veldig sjeldent, da!
Også er det jo en liten risiko for å modne mer enn ett egg når man står på letrozol, så derfor tar de inn til ultralydkontroll for å sjekke. Når jeg gikk på letrozol tidligere (bare for modning, ikke innsett) fikk jeg beskjed om at jeg måtte avstå fra samleie etter UL dersom de fant 3 eller flere egg som kunne slippe da de ikke ville risikere flerlinger. Jeg hadde aldri mer enn ett![]()
Nesten litt skummelt det der! Tror jeg bare må avstå fra samleie rundt eggløsning for å være på den trygge siden - jeg skal ha innsett 5 dager etter eggløsning uten medisiner
litt redd for totalfrys, men heller det enn ingenting!
håper det blir uttak på mandag
tusen takk
Men har en follikel som hadde vokst og begynt å bli en grei størrelse som kan brukes. Slimhinnen var grei, men ønsket at den skal bli bittelitt tykkere. Men satser på at den vokser i takt med follikelen. Har tatt l-arginine og den ser ikke ut til å hjelpe noe særlig? 

hvis det gir noe som helst mening: kaaaaanskje var det et egg som ble befruktet og klarte å bli blasto før det stoppet opp. Gir på en måte litt håp før neste IVF.

. Så det var gøy med en syklus med noe annet. Hvor sprøtt det enn høres ut
veldig spesiell følelse. Blir vel limboland fram til test nå