Tusen takk! Første gang som ruger gjennom IVFMasse lykke til med ruging![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Første gang som ruger gjennom IVFMasse lykke til med ruging![]()
Kan du ringe klinikken? Hvorfor tenker du at den er for svakt? Du har jo mange positiveNå blir det mye mas fra meg. Men jeg trenger noen å gruble sammen med.
Jeg meldte mens til klinikken i går. Da det fra klokka 11 kom rødt blod når jeg tørket meg på do. Ikke mer enn det, men hver gang jeg tørket meg. Inkludert to små koagler. Jeg snakket med klinikken, og fikk en plan, og alt var greit. Men så kom det ikke er friskt blod. Stoppet mellom klokka 16 of 17. noen tørk med bittelitt brunt. Også helt borte. Tok en test på morgenen. Og nå er det jo synlig strek. Ikke bare «forstyrrelser» i det hvite. Men fortsatt egentlig altfor svak for 12dpo på tidlig test. Så nå blir jeg jo helt i villrede for hva jeg skal gjøre![]()
Mine tester var også kjempesvake, og jeg blødde som du vet, masse. Og jeg fikk ikke lov til å melde fra til klinikken på forhånd. De var veldig hard på at testdag er testdag, så jeg måtte vente til den dagen og så ta ny test. Det kan absolutt gå! Se hvor svak streken min var 12 dpo.Nå blir det mye mas fra meg. Men jeg trenger noen å gruble sammen med.
Jeg meldte mens til klinikken i går. Da det fra klokka 11 kom rødt blod når jeg tørket meg på do. Ikke mer enn det, men hver gang jeg tørket meg. Inkludert to små koagler. Jeg snakket med klinikken, og fikk en plan, og alt var greit. Men så kom det ikke er friskt blod. Stoppet mellom klokka 16 of 17. noen tørk med bittelitt brunt. Også helt borte. Tok en test på morgenen. Og nå er det jo synlig strek. Ikke bare «forstyrrelser» i det hvite. Men fortsatt egentlig altfor svak for 12dpo på tidlig test. Så nå blir jeg jo helt i villrede for hva jeg skal gjøre![]()
Jeg vet ikke. Føler det ligner på mai i fjor da det bare varte til 5+0. Klarer ikke helt å ta det inn tror jeg. Kan hvertfall ikke begynne på Letrozol i dagKan du ringe klinikken? Hvorfor tenker du at den er for svakt? Du har jo mange positive![]()
Så lenge det var så kort blødning, så var det nok ikke en mens. Pluss at det ikke høres ut som friskt, rødt blod. Fylte du opp et bind?Nå blir det mye mas fra meg. Men jeg trenger noen å gruble sammen med.
Det er helt sant. Må prøve å tenke positivt. Uansett hvordan man vrir og vender på det så klarte jo kroppen å bli gravid enda en gang. Uansett hvor lenge det evt. varer. Jeg tenkte på det da jeg fikk positiv test, for jeg syntes ikke det passe med friskt blod og to små koagler. Men kom på at du blødde jo mye, og det gikk jo bra med degMine tester var også kjempesvake, og jeg blødde som du vet, masse. Og jeg fikk ikke lov til å melde fra til klinikken på forhånd. De var veldig hard på at testdag er testdag, så jeg måtte vente til den dagen og så ta ny test. Det kan absolutt gå! Se hvor svak streken min var 12 dpo. Vis vedlegget 456186
Nei, der var bare på papiret da jeg tørket meg. Det var friskt, rødt blod, med to veldig små sorte koagler. Utover ettermiddagen i går ble det røde helt borte. Og det kom av og til litt mørk brun, i mangel på et bedre ord, spotting. Ikke sett det enda i dag.Så lenge det var så kort blødning, så var det nok ikke en mens. Pluss at det ikke høres ut som friskt, rødt blod. Fylte du opp et bind?
Kan det ha vært en festeblødning? Ser ut som veldig fine streker i alle fallNei, der var bare på papiret da jeg tørket meg. Det var friskt, rødt blod, med to veldig små sorte koagler. Utover ettermiddagen i går ble det røde helt borte. Og det kom av og til litt mørk brun, i mangel på et bedre ord, spotting. Ikke sett det enda i dag.
Oi shit!! Dette så jeg ikke før nå, det hadde jo vært helt fantastisk hvis det gikk nåNå blir det mye mas fra meg. Men jeg trenger noen å gruble sammen med.
Høres mer ut som festeblødningNei, der var bare på papiret da jeg tørket meg. Det var friskt, rødt blod, med to veldig små sorte koagler. Utover ettermiddagen i går ble det røde helt borte. Og det kom av og til litt mørk brun, i mangel på et bedre ord, spotting. Ikke sett det enda i dag.
Å, hurra! Så spennendeJeg skal sette ovitrelle i morgen og ha egguttak tirsdag!!![]()
Kan det ha vært en festeblødning? Ser ut som veldig fine streker i alle fall![]()
Oi shit!! Dette så jeg ikke før nå, det hadde jo vært helt fantastisk hvis det gikk nå![]()
Jeg er helt skjelven. Er litt der at jeg egentlig ikke tror på det.Høres mer ut som festeblødning![]()
Det er helt sykt, herregud så fantastisk!! Så glad på dine vegne, og den må holde seg der!!!Jeg er helt skjelven. Er litt der at jeg egentlig ikke tror på det.
Nå på formiddagen har jeg blødd litt i dag også. Noen dråper friskt, men elles mørk brunt. Kun vet tørk etter toalettbesøk. Kommer ingenting i bindet, så er ikke akkurat snakk om mengder. Men like vel. Det er ubehagelig.
Jeg får bare tenke at uansett så er jeg akkurat nå gravid, og det er ganske sprøtt å tenke på![]()
Hurra! Gratulerer!!Jeg er helt skjelven. Er litt der at jeg egentlig ikke tror på det.
Nå på formiddagen har jeg blødd litt i dag også. Noen dråper friskt, men elles mørk brunt. Kun vet tørk etter toalettbesøk. Kommer ingenting i bindet, så er ikke akkurat snakk om mengder. Men like vel. Det er ubehagelig.
Jeg får bare tenke at uansett så er jeg akkurat nå gravid, og det er ganske sprøtt å tenke på![]()
Så kjedelig å høre, er et skikkelig ventespill hele prosessen her. Håper det bare er en blødning etter hysteroskopien og at mensen kommer som planlagt om en uke så du kommer videreJeg har blødd litt etter hysteroskopien jeg tok på onsdag (som er helt normalt). I går tok det seg litt opp (ikke mye), men det er usikkert om dette er mens eller ikke. Klinikken mener at jeg likevel skal stå over denne runden, og jeg må derfor avbryte forsøket (eller ikke starte i det hele tatt). Hvis dette er mens, og den har flyttet på seg så kommer det mest sannsynlig til å kræsje med påskestengt og det blir ikke uttak før i mai. Hvis dette ikke er mens og kun en blødning etter hysteroskopi så kan jeg være heldig å få mens når jeg egentlig skulle fått det (rundt 15/16) og da kan jeg starte opp i april likevel.
Ganske skuffet, men samtidig så føler jeg at dette går rett inn i hvordan det har vært hele IVF reisen min. Ventetid. Kræsj med både det ene og det andre, og ting som akkurat går eller akkurat ikke går. Det eneste positive er at jeg kommer til å ha et par ekstra lønninger og forhåpentligvis får igjen litt på skatten til mai/juni. Så jeg får fokusere på det, og prøve å glemme at tiden og alderen løper av gårde. Men det kommer altså ikke til å skje mer her hos meg denne måneden. Lykke til alle andre!! Jeg heier fra sidelinjen![]()
Veldig ubehagelig å blø, men som du sier: Akkurat nå er du gravid!! Krysser hele meg for at den lille klamrer seg fast inni derJeg er helt skjelven. Er litt der at jeg egentlig ikke tror på det.