Mars 2023 ❤

Oki, takk for svar :Heartred Er 4 dager siden egguttak og 2 dager siden innsett. Tvang meg selv på en liten tur i dag pga jeg ikke har ute av huset ellers. Men var også helt ødelagt etter 500m. Har en fysisk jobb med mye bevegelse. Så skjønner ikke helt hvordan jeg skal fungere i morgen. Får se om jeg må ringe fastlegen i morgen og be om en sykemelding hvis ikke det er bedre i morgen :schocked028
Jeg hadde gjort det. Hadde sykemelding etter overstimulering sist i en uke, da jobbet jeg bare deltid pga studier og hadde ikke klart å jobbe uansett. Ihvertfall ikke 100%! Og da jeg ikke var overstimulert hadde jeg heller ikke klart det i mine jobber... bare fysiske jobber.

Jeg hadde gjort det. Hadde sykemelding etter overstimulering sist i en uke, da jobbet jeg bare deltid pga studier og hadde ikke klart å jobbe uansett. Ihvertfall ikke 100%! Og da jeg ikke var overstimulert hadde jeg heller ikke klart det i mine jobber... bare fysiske jobber.
Ja spørs jeg bare må gjøre det. Sitter bare å føler på at jeg har hatt så mye fravær pga dette og får dårlig samvittighet. Men går det ikke, så går det ikke.

Ja spørs jeg bare må gjøre det. Sitter bare å føler på at jeg har hatt så mye fravær pga dette og får dårlig samvittighet. Men går det ikke, så går det ikke.
Jeg har vært borte 2 av 4 mnd :hilarious:

Hadd uttak fredag, er skikkelig kvalm, sliten, trøtt å oppblåst. Angrer nå på at jeg sa at jeg kommer tilbake på jobb etter helga. Er helt ødelagt i kroppen av kvalm. Vet ikke hvordan jeg skal klare å fungere på jobb på tirsdagen . Noen bivirkninger av litt mange egg ut og overstimulert? Fikk ut 19 egg fikk helt sjokk da de fortalte meg det på fredag.

Hadd uttak fredag, er skikkelig kvalm, sliten, trøtt å oppblåst. Angrer nå på at jeg sa at jeg kommer tilbake på jobb etter helga. Er helt ødelagt i kroppen av kvalm. Vet ikke hvordan jeg skal klare å fungere på jobb på tirsdagen . Noen bivirkninger av litt mange egg ut og overstimulert? Fikk ut 19 egg fikk helt sjokk da de fortalte meg det på fredag.
Høres ut som overstimulering. Jeg fikk streng beskjed om å holde meg i ro i en uke da jeg hadde det...

Høres ut som overstimulering. Jeg fikk streng beskjed om å holde meg i ro i en uke da jeg hadde det...

Æsj, må ringe til sjefen i morra, ble ikke det forje stimulering. Men stor kontrast på 8 egg ut og 19 egg ut. Spent på hvor mange som utvikler seg :) håper vi får fler enn 2 som sist. Ble ikke gravid. Vært en trasig helg med 6 åring som er masete og trassig, å alene med han. Så gleder meg til å sende han i barnehagen i morgen

Æsj, må ringe til sjefen i morra, ble ikke det forje stimulering. Men stor kontrast på 8 egg ut og 19 egg ut. Spent på hvor mange som utvikler seg :) håper vi får fler enn 2 som sist. Ble ikke gravid. Vært en trasig helg med 6 åring som er masete og trassig, å alene med han. Så gleder meg til å sende han i barnehagen i morgen
Jeg hadde 13 og 22 egg :whacky011 ble kun 1 og 6 brukbare. Har 3 igjen nå.

Dere som ruger, hvor mange dpo er dere nå? Og tør dere kjenne etter noen symptomer? Vet det kan skyldes progesteron, men jeg klarer bare ikke la være å kjenne etter :smiley-angelic006

Jeg har fremdeles ikke testet meg, skjønner ikke hvor jeg finner styrken fra :hilarious: vanligvis ville jeg testet sånn typ 7 dpo:p Men prøver å vente så lenge som mulig, for orker ikke tanken på kjemisk igjen.. er 11-12 dpo nå. I dag har jeg grusom hodepine, men det kan jo være lutinus. Og i tillegg stakk det en gang i siden da jeg hostet i går, men ikke mer enn den ene gangen. Murrer sykt mye i magen, men føles ikke som mensenmurring. Sinnsykt trøtt også, noe som OGSÅlan skyldes lutinus. Men er jo lov å håpe ❤️

Begynte på cyclogest i går.. allerede i dag er jeg dårlig.. asså.. usj.. kvalm og fæl, og for en hodepine.. får satse på det stabiliserer seg iløpet av uka.. må få tak i crinone også, for 5 cyclogest om dagen er drepen :P

Ser noen går på 5 cyclogest om dagen, jeg tar kun morgen og kveld, hvorfor så mange? :)
Ser noen? Ja jeg går på 5 om dagen. Jeg skulle hatt crinone morgen og kveld og cyclogest på dagen, men det er vanskelig å få tak i crinone så for at det skal være samme mengden så har de økt til 5 stk pr dag. Kan være fordi jeg har lite progesteron.. men det er bare spekulasjoner, da jeg ikke har spurt om hvorfor :)

Ser noen går på 5 cyclogest om dagen, jeg tar kun morgen og kveld, hvorfor så mange? :)
Begynner også på morgenen og kveld, det er liksom "standard" også er det ting som øker dosen som f.eks gjentakende aborter, premature rier og fødsel etc etc, ekstremt lave verdier og en del som påvirker. Aldri brukt mer enn morgen og kveld, og vi har en 3åring bært frem med den dosen. Ikke uroe deg :)

Dere som ruger, hvor mange dpo er dere nå? Og tør dere kjenne etter noen symptomer? Vet det kan skyldes progesteron, men jeg klarer bare ikke la være å kjenne etter :smiley-angelic006

Jeg har fremdeles ikke testet meg, skjønner ikke hvor jeg finner styrken fra :hilarious: vanligvis ville jeg testet sånn typ 7 dpo:p Men prøver å vente så lenge som mulig, for orker ikke tanken på kjemisk igjen.. er 11-12 dpo nå. I dag har jeg grusom hodepine, men det kan jo være lutinus. Og i tillegg stakk det en gang i siden da jeg hostet i går, men ikke mer enn den ene gangen. Murrer sykt mye i magen, men føles ikke som mensenmurring. Sinnsykt trøtt også, noe som OGSÅlan skyldes lutinus. Men er jo lov å håpe ❤️
Her er det 11 dager siden innsett.
Testet positivt på dag 5, og siden har testene bare blitt sterkere. Men symptomene svakere. Litt stikk og strekk i magen av og til, men veldig lite sammenlignet med for en uke siden.
Du er jo knalltøff som ikke har testet enda :)

Så gøy at testene bare har blitt sterkere ❤️ at symptomene blir svakere trenger kanskje ikke bety noe som helst?

Jo takk! :smug: Merker egentlig at det er godt for psyken..

Her er det 11 dager siden innsett.
Testet positivt på dag 5, og siden har testene bare blitt sterkere. Men symptomene svakere. Litt stikk og strekk i magen av og til, men veldig lite sammenlignet med for en uke siden.
Du er jo knalltøff som ikke har testet enda :)
11 dagar sidan innsett her også, og strekane har blitt stadig sterkare hos meg òg. Merkar som deg ganske få symptom. Vondt i korsryggen éin kveld, ellers litt stikking og murring i magen. På veg til Fürst for å ta blodprøve no! Spent på verdiane

Ved forrige fersk forsøk begynte jeg å spotte akkurat en uke etter innsett. Våknet med smerter i korsryggen samme dag jeg begynte å spotte.

I dag er det akkurat en uke siden innsett av fersk igjen. Våknet med smerter i korsryggen. Livredd for at det skal gjenta seg slik som sist. Ikke tidligere i denne perioden hatt vondt i korsryggen.. :schocked028 Men jeg drømte at jeg testet positivt i dag, så det var fryktelig kjedelig å våkne opp med smerter i korsrygg..

Hei alle sammen! Ville bare gi livstegn fra meg.
Jeg, som noen av dere vet fikk jo en skikkelig blødning sist uke. Den har endelig begynt og avta nå.
På Torsdagen konfererte jeg med Porsgrunn og vi ble enige om at jeg kunne slutte på lutinus da blødningen min var så sterk. Vi ble også enige om og sette forsøket til misslykkes. Derfor tok jeg heller ingen hcgprøve hos lege.

Har igjen 1 egg på frys, og porsgrunn skal gi meg en tilbakemelding denne uken på planene for fryseegget. Kjenner jeg er veldig spent siden jeg to ganger på rad nå har hatt kjemisk/mistet.

Fikk svar fra Furst.
Siden jeg fortsatt murrer og spotter var jeg forbredt at jeg mister.
Men… 722 i dag (fredag)! Fra 150 på tirsdag. ❤️❤️❤️ Vi begynner å finne litt håp her.

Lykke til på mandag!! Det går sikkert bra!
Fikk nettopp blodprøvesvar. Fra 172 14dpo til kun 310 19dpo… så det er nok en kjemisk :eek: min 4. eller 5. spontanabort. Gir snart opp.

Fikk nettopp blodprøvesvar. Fra 172 14dpo til kun 310 19dpo… så det er nok en kjemisk :eek: min 4. eller 5. spontanabort. Gir snart opp.
Det var trist å høre.
Så urettferdig. Jeg vet at det føles helt håpløs.
Men håper at neste forsøk kommer med gullegget!

Back
Topp