Mars 2023 ❤

Det et mye som skjer her nå! Håper at vi hører om flere positive tester snart! ❤️❤️

Jeg tok ny hcg prøve i dag. Tok på fl kontoret så det tar et par dager før jeg får svar. Fortsatt murrer og litt blod. Håper på ca 450 som testresultat siden vi fikk 150 på tirsdag. Da kan vi endelig etter 6 år slappe av litt. ❤️

Nå bruker jeg cyclogesten rektalt. Mye mer komfortabel men jeg har fått litt dårlig magen. Er det vanlig?

Det et mye som skjer her nå! Håper at vi hører om flere positive tester snart! ❤️❤️

Jeg tok ny hcg prøve i dag. Tok på fl kontoret så det tar et par dager før jeg får svar. Fortsatt murrer og litt blod. Håper på ca 450 som testresultat siden vi fikk 150 på tirsdag. Da kan vi endelig etter 6 år slappe av litt. ❤️

Nå bruker jeg cyclogesten rektalt. Mye mer komfortabel men jeg har fått litt dårlig magen. Er det vanlig?
Jeg ble veldig dårlig i magen. Nå tok jeg 3/5 rektalt så kan være det også.. men ja dårlig mage var helt normalt for min del.

Ul kontroll imorgen. Spent på hva hun sier og eggposer. Aldri i mitt liv vært inne og sjekket eggposer annet enn før uttak. Naturligvis har jeg da altså heller aldri sett hvordan det ser ut uten at jeg er gravid, har mistet eller pumpes full av hormoner...!
Åssen gikk det idag? <3

Ser den :) flink er du.. jeg har det ikke i meg å ikke teste :p
Takk, føler meg ganske imponert selv! Men etter kjemisk i desember ble jeg bare skuffet.. Så skal se om jeg klarer holde ut noen dager til :smug: Men i går begynte jeg å få mensmurringer. Livredd for at mensen skal komme, men er ikke det litt tidlig bare 4 dager etter innsett?

De siste par dagene har jeg opplevd tett nese og luktesansen min har blitt helt sinnsyk! Og innbiller meg at jeg er litt småkvalm. Men vet ikke om det er hjernen som spiller meg ett puss eller om det er på «ekte».:schocked028 i tillegg sitter jeg med fleecegenser, superundertøy og pledd, men holder seriøst på å fryse ihjel!:coldfeet: Google har jo fått kjørt seg denne gangen også, og frossen, tett nese og bedre luktesans kan jo være tidlig tegn! Men så var det denne hjernen da, som får meg til å hoppe når den sier hopp..

Har dere noen symptomer? :-)

Her har jeg blitt overstimulert igjen (selv på laveste dose). Blir mest sannsynlig uttak på onsdag og totalfrys. Prøver innsett neste syklus.

De siste par dagene har jeg opplevd tett nese og luktesansen min har blitt helt sinnsyk! Og innbiller meg at jeg er litt småkvalm. Men vet ikke om det er hjernen som spiller meg ett puss eller om det er på «ekte».:schocked028 i tillegg sitter jeg med fleecegenser, superundertøy og pledd, men holder seriøst på å fryse ihjel!:coldfeet: Google har jo fått kjørt seg denne gangen også, og frossen, tett nese og bedre luktesans kan jo være tidlig tegn! Men så var det denne hjernen da, som får meg til å hoppe når den sier hopp..

Har dere noen symptomer? :)
Ja, luktesans kan være et tidlig tegn!
Uggen mellom måltider siden 13dpo og murring i korsryggen har aldri hatt murring i korsyggen eller ryggvondt tidligere! Rare greier. Ny hCG-prøve mandag. Håper den har steget godt siden sist!

Uggen mellom måltider siden 13dpo og murring i korsryggen har aldri hatt murring i korsyggen eller ryggvondt tidligere! Rare greier. Ny hCG-prøve mandag. Håper den har steget godt siden sist!
Jeg synes det er vanskelig med ny hcg prøve.
Får hjertestans hver gang jeg sjekker Furst. Foreløpig står det “under arbeid”.

Skal tilbake til 5 x cyclogest pr dag.. halleluja :( usjamei. Jeg som har dårlig matlyst frafør

Åssen gikk det idag? <3
Bra. Hun var litt sånn at hun lurte på om el kunne ha vært om ikke det var for negative el.tester, men hadde en tydelig ledende folikkel og kunne nok forvente el i helga.
Foreløpig negative el.tester på ettermiddag. Tar to om dagen siden jeg tidligere har hatt så kort topp at jeg har testet 3g om dagen og kun fått utslag på en av dem. :)

Bra. Hun var litt sånn at hun lurte på om el kunne ha vært om ikke det var for negative el.tester, men hadde en tydelig ledende folikkel og kunne nok forvente el i helga.
Foreløpig negative el.tester på ettermiddag. Tar to om dagen siden jeg tidligere har hatt så kort topp at jeg har testet 3g om dagen og kun fått utslag på en av dem. :)
Jeg har også kort topp og fikk aldri pos. eltest før jeg allerede måtte bruke Ovitrelle :)
Helt vanlig det.
Men tar du Ovitrelle eller skal du bare teste?

Fikk svar fra Furst.
Siden jeg fortsatt murrer og spotter var jeg forbredt at jeg mister.
Men… 722 i dag (fredag)! Fra 150 på tirsdag. ❤️❤️❤️ Vi begynner å finne litt håp her.

Lykke til på mandag!! Det går sikkert bra!

Back
Topp