Mars 2023 ❤

Takk, og sender masse kjærlighet tilbake:Heartred Det var leit å høre :(
Hvordan blir veien din videre nå?
Tusen takk! Beklager sent svar, ble litt deppa av dette resultatet :( Jeg var på kontroll på Ullevål på torsdag (etter operasjonene mine i fjor) og da sa legen at han trodde han så tegn til adenomyose :arghh: Så han anbefalte en operasjon, men 1 års ventetid. Har fått avkreftet adenomyose 2 ganger før de siste månedene, så syns det var rart han kunne se det. Men ble anbefalt å røske opp i sammenvoksninger og fjerne den andre egglederen min siden den kan påvirke IVF resultatene. Så nå er jeg litt blank men skal til Livio neste uke for en ny samtale.

Hva er dine planer fremover? Du hadde embryo på frys, var det sånn? :Heartred

Må bare spørre her, hvor mye er det vanlig og blø etter en evt kjemisk?
Jeg fossblør, er på dag 3 og det avtar ikke. Kommer store skyll ut med mengder blod. Begynner og bli litt fortvilende :( Hadde håper det skulle avta noe snart men det blør fortsatt friskt!
Jeg fikk konstatert kjemisk graviditet forrige fredag, sluttet da med Cyclogest og begynte blø på mandag. Fossblør og aldri blødd så mye før! Har vanligvis kun koagulert blod pga operasjoner, men nå er det store mengder rødt. Så tror det er normalt - hvert fall på meg. Og jeg blør enda, pleier bare å blø 3-4 dager.

Jeg har også kort topp og fikk aldri pos. eltest før jeg allerede måtte bruke Ovitrelle :)
Helt vanlig det.
Men tar du Ovitrelle eller skal du bare teste?
Bare teste :knegg: kjenner vanligvis elsker riiimelig godt så jeg kommer nok bare til å lyve om at jeg fikk pos test dagen før om jeg ikke får pos

Jeg fikk konstatert kjemisk graviditet forrige fredag, sluttet da med Cyclogest og begynte blø på mandag. Fossblør og aldri blødd så mye før! Har vanligvis kun koagulert blod pga operasjoner, men nå er det store mengder rødt. Så tror det er normalt - hvert fall på meg. Og jeg blør enda, pleier bare å blø 3-4 dager.
Bare vær obs på mengde og lengde. Jeg hadde progynova og cyclogest med MA og holdt på å blø ihjel. Det FOSSET ut av meg i to uker. Typ blødde gjennom bind, klær, pledd, håndkle og sofa på 1t.

Bare vær obs på mengde og lengde. Jeg hadde progynova og cyclogest med MA og holdt på å blø ihjel. Det FOSSET ut av meg i to uker. Typ blødde gjennom bind, klær, pledd, håndkle og sofa på 1t.
Takk for svar! Huff a meg så utrolig kjedelig :( Sånn er det heldigvis ikke med meg. Holder i massevis med vanlig bind, men for meg er det veldig uvant. Alltid blødd lite og i få dager før. Men begynner å avta nå i dag ser jeg. Skal følge med, så takk for tips :Heartred

Takk for svar! Huff a meg så utrolig kjedelig :( Sånn er det heldigvis ikke med meg. Holder i massevis med vanlig bind, men for meg er det veldig uvant. Alltid blødd lite og i få dager før. Men begynner å avta nå i dag ser jeg. Skal følge med, så takk for tips :Heartred
Jeg er jo desverre ekstremen uansett hvordan de stakkarene skal ut så jeg er heldigvis langt fra standarden, folk flest har ikke mine komplikasjoner :gen045

Fikk svar fra Furst.
Siden jeg fortsatt murrer og spotter var jeg forbredt at jeg mister.
Men… 722 i dag (fredag)! Fra 150 på tirsdag. ❤️❤️❤️ Vi begynner å finne litt håp her.

Lykke til på mandag!! Det går sikkert bra!
Skjedde noe feil da jeg forsøkte å svare

Åhhh… noe så fantastisk!!! ❤️❤️❤ gratulerer!!! Jeg har troen!! Kjempegodt resultat. Er du 17dpo i dag?
Tusen takk. Holder deg oppdatert!

Nå har jeg fått litt eggløsningsslim, eller noe som ligner litt. Hvordan skal jeg tolke det? :schocked028 Vet ikke om det er hvitt og kremete på grunn av lutinus.

Last edited:
Tusen takk! Beklager sent svar, ble litt deppa av dette resultatet :( Jeg var på kontroll på Ullevål på torsdag (etter operasjonene mine i fjor) og da sa legen at han trodde han så tegn til adenomyose :arghh: Så han anbefalte en operasjon, men 1 års ventetid. Har fått avkreftet adenomyose 2 ganger før de siste månedene, så syns det var rart han kunne se det. Men ble anbefalt å røske opp i sammenvoksninger og fjerne den andre egglederen min siden den kan påvirke IVF resultatene. Så nå er jeg litt blank men skal til Livio neste uke for en ny samtale.

Hva er dine planer fremover? Du hadde embryo på frys, var det sånn? :Heartred
Det skjønner jeg godt! Det er ganske tøft når det ikke går :Heartred Blir spennende med møte hos Livio og se hvordan planen videre blir. Jeg krysser fingrene for at det går veien neste gang for dere!
Ja, har ett embryo igjen av fem. Så dette er det siste fryseforsøket vi har. Går ikke dette må jeg igjennom ny stimulering, uttak osv. Noe som virkelig ikke frister. Jeg har en pause denne mnd og så gjør vi det siste fryseforsøket neste mnd

Hvordan har dere følt dere etter egguttak/innsett? Jeg er så ekstremt sliten. Øm i magen. Løs mage en dag (mulig det er noe jeg spiste). Hvor lenge var dere øm i magen og evt sliten? Skjønner ikke hvordan jeg skal fungere på jobb i morgen :schocked028

Hvordan har dere følt dere etter egguttak/innsett? Jeg er så ekstremt sliten. Øm i magen. Løs mage en dag (mulig det er noe jeg spiste). Hvor lenge var dere øm i magen og evt sliten? Skjønner ikke hvordan jeg skal fungere på jobb i morgen :schocked028
Høres vanlig ut. Var ømt/vondt i ca en uke begge gangene. Første gangen gikk vi rundt i Trondheim mens vi ventet mellom uttak og innsett og da var jeg helt ødelagt etter 500m.

Høres vanlig ut. Var ømt/vondt i ca en uke begge gangene. Første gangen gikk vi rundt i Trondheim mens vi ventet mellom uttak og innsett og da var jeg helt ødelagt etter 500m.
Oki, takk for svar :Heartred Er 4 dager siden egguttak og 2 dager siden innsett. Tvang meg selv på en liten tur i dag pga jeg ikke har ute av huset ellers. Men var også helt ødelagt etter 500m. Har en fysisk jobb med mye bevegelse. Så skjønner ikke helt hvordan jeg skal fungere i morgen. Får se om jeg må ringe fastlegen i morgen og be om en sykemelding hvis ikke det er bedre i morgen :schocked028

Back
Topp