Mars 2022

nei ikke etter SA, da skjønner jeg hva du mener :) er liksom bare det at jeg orker ikke flere mnd opphold, og blir eldre liksom

Det er greit nok, men ingen av oss vil jo det.. derfor jeg har valgt å se på de pausene som min mulighet til å gjøre ting bedre for meg å kroppen min. Jeg har nylig hatt anatomi på skolen og jeg lærte så ekstremt mye det.. deriblandt at kroppen vår trenger ro til å rydde opp i ytre påkjenninger. Som ved en SA, da er det bedre å gi kroppen din ro, tiden du får da kan du benytte til å tilrettelegge for neste forsøk.. tiden er noe vi alle føler på.

Noen som kjenner til om Corona har innvirkning på forsøk? Samboer testet positivt i dag, og sjansen for at jeg også får det er derfor stor. Vil det ha noe å si for virkning av medisiner for eksempel? Jeg begynner på Menopur nå på torsdag
Jeg ringte riksen for å høre, siden jeg ble syk med covid 8 dager før oppstart på synarella. De sa at det ikke var noe i veien, og forsøket bare blir avbrutt hvis det ikke går. Jeg begynte siden det er så lang ventetid på nytt forsøk. Blir nok annerledes hvis du er positiv og i karantene når du skal på kontroll. Er det offentlig så ville jeg starta og satsa på at det går. Man får jo nytt forsøk hvis det blir avbrutt

Du kan forresten sette meg på stimulerer DinaD:chicken:

Jeg ringte riksen for å høre, siden jeg ble syk med covid 8 dager før oppstart på synarella. De sa at det ikke var noe i veien, og forsøket bare blir avbrutt hvis det ikke går. Jeg begynte siden det er så lang ventetid på nytt forsøk. Blir nok annerledes hvis du er positiv og i karantene når du skal på kontroll. Er det offentlig så ville jeg starta og satsa på at det går. Man får jo nytt forsøk hvis det blir avbrutt
Takk for svar❤️ da begynner jeg på sprøytene uansett hva som skjer. De hadde vel sagt noe om det også hvis Corona var grunn til å avbryte tenker jeg..

Da blir det oppstart med primolut 1 mars for å få i gang mensen før 16 mars for forsøk i mars ❤️

Aldri blitt så dårlig av synarela som jeg er nå asså.. æsj.. kvalm og vondt å isj.. teller dager til den 9 mars hvor jeg kan halvere denne driten

Aldri blitt så dårlig av synarela som jeg er nå asså.. æsj.. kvalm og vondt å isj.. teller dager til den 9 mars hvor jeg kan halvere denne driten
Huff hørtes ikke godt ut ❤️ jeg hadde migrene i 10 dager med dem også rett på sprøyter og da ble det heldigvis bedre ❤️

Huff hørtes ikke godt ut ❤️ jeg hadde migrene i 10 dager med dem også rett på sprøyter og da ble det heldigvis bedre ❤️
Jeg blir ikke bedre da jeg går over på sprøytene. Selv om jeg halverer så blir jeg dårlig.. så nå er det å være dårlig helt til uttak å forberedelse til eksamen samme uke .

Føler meg igrunn ganske så slem idag. har ei venninne som nylig har blitt gravid. Hun sitter å snakker om alle symptomene sine, og alt som hører med å jeg kjenner jeg bare blir frustrert og sint. Jeg skulle ønske det var jeg som spydde hele formiddagen, at det var jeg som sov 16 timer i strekk for jeg var gravid.. jeg får meg ikke til å engasjere meg så mye idet å pga det føler jeg meg som verdens største dust.. men sånn må det bare bli.. jeg klarer ikke bruke masse energi på hennes fantastiske graviditet når det er min største sorg og savn. :( Jeg veit det sikkert er fler som har følt det samme :(

Føler meg igrunn ganske så slem idag. har ei venninne som nylig har blitt gravid. Hun sitter å snakker om alle symptomene sine, og alt som hører med å jeg kjenner jeg bare blir frustrert og sint. Jeg skulle ønske det var jeg som spydde hele formiddagen, at det var jeg som sov 16 timer i strekk for jeg var gravid.. jeg får meg ikke til å engasjere meg så mye idet å pga det føler jeg meg som verdens største dust.. men sånn må det bare bli.. jeg klarer ikke bruke masse energi på hennes fantastiske graviditet når det er min største sorg og savn. :( Jeg veit det sikkert er fler som har følt det samme :(
Vet så veldig godt hvordan det føles❤️ Man må ha vært igjennom dette for å vite hvordan det føles, og ingen andre kan forstå hvor vondt og tøft det er psykisk og fysisk. Jeg har funnet ut at jeg ikke kan dele så mye om prosessen til mine venninner fordi de forstår ikke..og det ender med at kommenterer fra dem sårer selv om de mener det godt. Men jeg håper virkelig ikke at hun kjenner til situasjonen din og fortsatt sitter og klager til deg…det hadde vært ufint.

Vet så veldig godt hvordan det føles❤️ Man må ha vært igjennom dette for å vite hvordan det føles, og ingen andre kan forstå hvor vondt og tøft det er psykisk og fysisk. Jeg har funnet ut at jeg ikke kan dele så mye om prosessen til mine venninner fordi de forstår ikke..og det ender med at kommenterer fra dem sårer selv om de mener det godt. Men jeg håper virkelig ikke at hun kjenner til situasjonen din og fortsatt sitter og klager til deg…det hadde vært ufint.

Jeg er så enig.. men jeg har valgt å være helt åpen å ærlig om prosessen å joda hun er veldig klar over hvor vi er å sånn.. hun bare bryr seg ikke virker det som. Jeg orker ikke ta diskusjonen med henne heller, for jeg har mere enn nok med meg å mitt <3 men jeg er uendelig glad for å ha alle dere å dele de tunge bakkene med.. her møter jeg forståelse og noen å dele det med <3

Nei er det mulig?! :mad: Forstår godt at du ikke orker å diskutere..men hun burde jo vite bedre enn å sitte å klage.
Jeg har også vært åpen om alt hele veien med de nærmeste. Og har stort sett ikke problemer med å snakke om det til de eller andre som spør. Men av og til når jeg får kommentarer som sårer, eller når jeg får spørsmål om hvordan det går med prøvingen samme dag som jeg har fått mensen..så har jeg angret på åpenheten.
Jeg har faktisk valgt å holde dato for uttak/innsett for meg selv på grunn av dette, for å kunne ta eventuelle skuffelser og følelser i mitt eget tempo..har bare sagt at «vi får hjelp snart»
Er så godt å ha folk her inne som er gjennom det samme som forstår og støtter:Heartred

Laufey - 33 - B2 - St Olavs - Forsøk 2 - Innsett i naturlig syklus - Satser på innsett i uke 11

Melder meg på her :)
Vi har to blastoer på frys fra forsøket som gav oss sønnen vår. Siden vi fikk ham har vi klart å bli gravide 2 ganger naturlig, begge er antatt EXU. Har og hatt en privat stimuleringsrunde til, som endte dårlig, nok en antatt EXU. Alt var bare rart med den runden. Men nå håper jeg at ting er tilbake til normalen, at de to vi har på frys er av like flott kvalitet som sønnen :shy:

Nei er det mulig?! :mad: Forstår godt at du ikke orker å diskutere..men hun burde jo vite bedre enn å sitte å klage.
Jeg har også vært åpen om alt hele veien med de nærmeste. Og har stort sett ikke problemer med å snakke om det til de eller andre som spør. Men av og til når jeg får kommentarer som sårer, eller når jeg får spørsmål om hvordan det går med prøvingen samme dag som jeg har fått mensen..så har jeg angret på åpenheten.
Jeg har faktisk valgt å holde dato for uttak/innsett for meg selv på grunn av dette, for å kunne ta eventuelle skuffelser og følelser i mitt eget tempo..har bare sagt at «vi får hjelp snart»
Er så godt å ha folk her inne som er gjennom det samme som forstår og støtter:Heartred

Ja, det er ofte enklest men vi har en veldig aktiv familie og vennekrets som ofte vil ha oss med på ting og vi er mye sammen, å har to arbeidsplasser så for meg har det vært enklest å best å hatt en åpenhet rundt det. Men mennesker som hun jeg møtte i går klarer jeg ikke forholde meg til lengre.. noen tenker omtrent til dørstokken og ikke en mm lengre. <3

Sender deg en stor klem :Heartred Jeg hadde det på samme måte med min bestevenninne. De begynte å prøve ca 9 mnd etter oss, og har nå fått en baby som er 5 mnd. Jeg har ikke orket å treffe henne etter de fikk babyen, for det gjør så vondt for meg. Føler meg som verdens verste menneske, men jeg må gjøre det sånn for å beskytte hjertet mitt:Heartred Er det meningen vennskapet skal bestå så gjør det det. Hvis ikke så er det bare sånn det ble :Heartred Skjønner så godt at du sitter med de følelsene du gjør. :Heartred

Sender deg en stor klem :Heartred Jeg hadde det på samme måte med min bestevenninne. De begynte å prøve ca 9 mnd etter oss, og har nå fått en baby som er 5 mnd. Jeg har ikke orket å treffe henne etter de fikk babyen, for det gjør så vondt for meg. Føler meg som verdens verste menneske, men jeg må gjøre det sånn for å beskytte hjertet mitt:Heartred Er det meningen vennskapet skal bestå så gjør det det. Hvis ikke så er det bare sånn det ble :Heartred Skjønner så godt at du sitter med de følelsene du gjør. :Heartred

Det føles så vondt å så urettferdig :( å helt enig med deg, er det ment til å vare så gjør det det <3 tusen klemmer tilbake <3

Trodde jeg hadde meldt meg inn i februar, men det hadde jeg så ikke. Og nå er det like greit, for innsett blir garantert i mars.

Bringebær7 - 36 - b2 - St.Olav - fer#6 - naturlig - ca uke 10

Dag 10 på synarela. Har hodepine etter spray, men ellers har jeg klart meg bra med lite symptomer enn så lenge

Back
Topp