Ja, det er 375 totalt.. jeg skal ha 225 med Bemfola og 225 med MenopurJa sant, er høyeste jeg skal ha nå med 300 bemfola og 75iu menopur hver dag i 10 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er 375 totalt.. jeg skal ha 225 med Bemfola og 225 med MenopurJa sant, er høyeste jeg skal ha nå med 300 bemfola og 75iu menopur hver dag i 10 dager
Oj det var myeJa, det er 375 totalt.. jeg skal ha 225 med Bemfola og 225 med Menopur
Ja, 450 totalt er mye. Men vi får se nå da.. hadde 18 folliker sist som var store nok. Så satser på god vekst denne gangen med gode eggOj det var mye
Har du hatt mange folikkler før og det har ikke blitt totalfrys?Ja, 450 totalt er mye. Men vi får se nå da.. hadde 18 folliker sist som var store nok. Så satser på god vekst denne gangen med gode egg
Jeg hadde mange folikler både 1 og andre gang jeg men få modne og dårlige egg. Har aldri fått ut mere enn 3 og de har falt fra de to første døgneneHar du hatt mange folikkler før og det har ikke blitt totalfrys?
Ah sånn ja sist hadde jeg over 20 folikkler meb en del små og så ble bestemt totalfrys med en gangJeg hadde mange folikler både 1 og andre gang jeg men få modne og dårlige egg. Har aldri fått ut mere enn 3 og de har falt fra de to første døgnene
Kommer inn her til dere da jeg plutselig fikk en blødning som Porsgrunn regner som menstruasjon er mildt sagt forvirret, men får nå bare se hva som skjer
Sofia87 - 35 - B1 - Porsgrunn - 5.innsett (ICSI#3)(+ 3 IUI) - Letrozol, Menopur,Lutinus - Innsett ca uke 10
Jaaa, forhåpentligvis. Men tror det ikke før jeg ser detJammen så bra! Innsett to uker før mitt uttak du da <3
Åååå! Føler med deg! Synarela er helvete på boksDag 3 synarela...
Hodepine - OK
Trøtt - OK
Kvalm - OK
Da var det som det var sist... Blir noen lange uker
Hvis 10 feb var cd1 er du jo bare på cd 11 og således du ikke har en syklus på 25 dager er det jo ikke rart at eggløsningstest er negativ.Jeg hadde jo mensen sist 27 des før fryseforsøk i januar, etter SA for noen uker siden så fikk jeg blødninger fra 10-14 feb etter slutt på cyclogest 8 feb, aner jo ikke nå når jeg får mensen igjen, sjekka eggløsning og men fortsatt negativ og jeg ønsker ikke vente til mai med forsøk men må få mens før 19 mars pga dem har påskestengt, men er det noen som har fått tabletter for å få igang mensen? Jeg husker jeg fikk primolut i Porsgrunn for litt over 1 år siden
Hvis 10 feb var cd1 er du jo bare på cd 11 og således du ikke har en syklus på 25 dager er det jo ikke rart at eggløsningstest er negativ.[/QUOTnei vet, men har pcos og mensen pleier være forsinket 4 dager pr mnd, og sist før nå i februar så hadde jeg den 27 des. har bare ikke lyst å vente til mai med forsøk når jeg og blir 39 i juni
Jeg fikk jo det i porsgrunn, får høre hva klinikken sier, for har ikke lyst å vente til maiKan aldri tenke meg de fyrer avgårde med primolut på den bakgrunnen. Du vet at du har 4 dager lengre syklus enn vanlig å du må faktisk la kroppen rydde opp selv..
Etter en SA? Merkelig.Jeg fikk jo det i porsgrunn, får høre hva klinikken sier, for har ikke lyst å vente til mai