Mars 2022

Har du hatt mange folikkler før og det har ikke blitt totalfrys?
Jeg hadde mange folikler både 1 og andre gang jeg men få modne og dårlige egg. Har aldri fått ut mere enn 3 og de har falt fra de to første døgnene

Jeg hadde mange folikler både 1 og andre gang jeg men få modne og dårlige egg. Har aldri fått ut mere enn 3 og de har falt fra de to første døgnene
Ah sånn ja ❤️ sist hadde jeg over 20 folikkler meb en del små og så ble bestemt totalfrys med en gang

Kommer inn her til dere da jeg plutselig fikk en blødning som Porsgrunn regner som menstruasjon :dance008 er mildt sagt forvirret, men får nå bare se hva som skjer :smiley-angelic001

Sofia87 - 35 - B1 - Porsgrunn - 5.innsett (ICSI#3)(+ 3 IUI) - Letrozol, Menopur,Lutinus - Innsett ca uke 10

Kommer inn her til dere da jeg plutselig fikk en blødning som Porsgrunn regner som menstruasjon :dance008 er mildt sagt forvirret, men får nå bare se hva som skjer :smiley-angelic001

Sofia87 - 35 - B1 - Porsgrunn - 5.innsett (ICSI#3)(+ 3 IUI) - Letrozol, Menopur,Lutinus - Innsett ca uke 10

Jammen så bra! Innsett to uker før mitt uttak du da <3

Dag 3 synarela...
Hodepine - OK
Trøtt - OK
Kvalm - OK

Da var det som det var sist... Blir noen lange uker :D

Noen som kjenner til om Corona har innvirkning på forsøk? Samboer testet positivt i dag, og sjansen for at jeg også får det er derfor stor. Vil det ha noe å si for virkning av medisiner for eksempel? Jeg begynner på Menopur nå på torsdag

Hiver meg med dere også jeg, er på vippen nå mellom februar og mars..

B82 - 39 - B4 (2. felles) - Porsgrunn - ICSI#3 - Menopur 225IE, Fyremadel, ovitrelle og lutinus

Kontroll igjen på onsdag, og trolig uttak fredag 25.02

Ble brått nytt forsøk i mars etter negativt forsøk nå i februar. Så slenger meg på denne gruppa også ;)

*J***-34- Barn nr 2- Riksen - Forsøk nr 6 (frys)- progynova, Lutinus - oppstart uke 8, innsett ca uke 10/11.

Jeg hadde jo mensen sist 27 des før fryseforsøk i januar, etter SA for noen uker siden så fikk jeg blødninger fra 10-14 feb etter slutt på cyclogest 8 feb, aner jo ikke nå når jeg får mensen igjen, sjekka eggløsning og men fortsatt negativ og jeg ønsker ikke vente til mai med forsøk men må få mens før 19 mars pga dem har påskestengt, men er det noen som har fått tabletter for å få igang mensen? Jeg husker jeg fikk primolut i Porsgrunn for litt over 1 år siden

Jeg hadde jo mensen sist 27 des før fryseforsøk i januar, etter SA for noen uker siden så fikk jeg blødninger fra 10-14 feb etter slutt på cyclogest 8 feb, aner jo ikke nå når jeg får mensen igjen, sjekka eggløsning og men fortsatt negativ og jeg ønsker ikke vente til mai med forsøk men må få mens før 19 mars pga dem har påskestengt, men er det noen som har fått tabletter for å få igang mensen? Jeg husker jeg fikk primolut i Porsgrunn for litt over 1 år siden
Hvis 10 feb var cd1 er du jo bare på cd 11 og således du ikke har en syklus på 25 dager er det jo ikke rart at eggløsningstest er negativ.

Hvis 10 feb var cd1 er du jo bare på cd 11 og således du ikke har en syklus på 25 dager er det jo ikke rart at eggløsningstest er negativ.[/QUOTnei vet, men har pcos og mensen pleier være forsinket 4 dager pr mnd, og sist før nå i februar så hadde jeg den 27 des. har bare ikke lyst å vente til mai med forsøk når jeg og blir 39 i juni

Kan aldri tenke meg de fyrer avgårde med primolut på den bakgrunnen. Du vet at du har 4 dager lengre syklus enn vanlig å du må faktisk la kroppen rydde opp selv..

Kan aldri tenke meg de fyrer avgårde med primolut på den bakgrunnen. Du vet at du har 4 dager lengre syklus enn vanlig å du må faktisk la kroppen rydde opp selv..
Jeg fikk jo det i porsgrunn, får høre hva klinikken sier, for har ikke lyst å vente til mai :(

Back
Topp