Så det stemmer ikke? (utdrag fra en tilhørende det ene stedet som er skrevet)Ikke tro på alt som står i media ..
Det er ikke avbestilt en haug av timer de to helligdagene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så det stemmer ikke? (utdrag fra en tilhørende det ene stedet som er skrevet)Ikke tro på alt som står i media ..
Eller så tar vaksinekoordinator i den ene kommunen en hvit løgn. Eller vg farer med injurie. Vanskelig å si hvor svikten erIkke tro på alt som står i media ..

Media skaper gjerne litt tabloide overskrifter for å få lesereEller så tar vaksinekoordinator i den ene kommunen en hvit løgn. Eller vg farer med injurie. Vanskelig å si hvor svikten er
Veldig lite overrasker meg ang oss nordmenn![]()
Nei det stemmer ikkeSå det stemmer ikke? (utdrag fra en tilhørende det ene stedet som er skrevet)
Det ene jeg leste var mening fra en innbygger i en av disse kommunene (en flau mening, men likevel en mening), men da regner jeg med at du også er fra det områdetMedia skaper gjerne litt tabloide overskrifter for å få lesere
Det er definitivt avlyst veldig mange timer, det gikk kommunen selv ut med. Folk flest der ønsket påskeferie. Og når da grense for dose 2 økte fra 2 til 6uker (noe jeg ikke har fått med meg nå,tror jeg), så passet det visst braNei det stemmer ikke
Åh, så nydeligBabyen på to måneder sov til 5.30 i dag. Det var jo lenge i seg selv, men enda lenger da jeg innså at klokken var stilt i løpet av natten. Siden jeg ikke hadde kontroll på det, så la jeg ham igjen etter mating selv om han virket ganske våken. Så sov vi litt til.![]()
Det har kommet frem at flere ikke har fått tilbud som er i den gruppen og som bare venter på tlfDet er definitivt avlyst veldig mange timer, det gikk kommunen selv ut med. Folk flest der ønsket påskeferie. Og når da grense for dose 2 økte fra 2 til 6uker (noe jeg ikke har fått med meg nå,tror jeg), så passet det visst bra![]()
Nei men kjenner folk derfraDet ene jeg leste var mening fra en innbygger i en av disse kommunene (en flau mening, men likevel en mening), men da regner jeg med at du også er fra det området
Edit: skrivefeil.
Grrrr, hva skjer med at påska er viktigere enn vaksinen akkurat nå? Jeg vet en haug av folk her hadde hevet seg over muligheten for vaksine, til og med de som har hytteover 1000 vaksinetimer er avlyst skjærtorsdag og langfredag, enda godt de sa at de skulle klare å få brukt opp vaksinene likevel
![]()
Ikke tro på alt som står i media ..
Så det stemmer ikke? (utdrag fra en tilhørende det ene stedet som er skrevet)
Media skaper gjerne litt tabloide overskrifter for å få lesere

Men har Budstikka skrevet noe som ikke stemmer? Jeg får ikke lest sakene, som nevnt.24 av over 1000 hadde takket nei , så dette er ikke-sak altså og spm mange sier, svært lite greit av budstikka
Påskefri i helsevesenet?Nei men kjenner folk derfra
Det er også nå kommet frem om at de som setter vaksinene også trenger påskefri, helt sikkert noen som takket nei også men aviser lager jo tabloide overskrifter så

Helt ærlig, jeg hadde reagert uansett slik det blir fremstilt, bærum eller eiMen har Budstikka skrevet noe som ikke stemmer? Jeg får ikke lest sakene, som nevnt.
Mistenker vel at reaksjonene er ekstra sterke fordi det er i Bærum. Hadde det vært i en liten bygd I Finnmark hadde det knapt blitt registert. Fordommene kommer til overflaten, med andre ord.
Men hvis svaret på mitt spørsmål er nei, så er vi vel på don't shoot the messenger.
Det har latt være å skrive endel sv det hvertfall , skjønner du vil forsvare de altså men akkurat her er det gjort en dårlig jobbMen har Budstikka skrevet noe som ikke stemmer? Jeg får ikke lest sakene, som nevnt.
Mistenker vel at reaksjonene er ekstra sterke fordi det er i Bærum. Hadde det vært i en liten bygd I Finnmark hadde det knapt blitt registert. Fordommene kommer til overflaten, med andre ord.
Men hvis svaret på mitt spørsmål er nei, så er vi vel på don't shoot the messenger.
Godt noen får det daPåskefri i helsevesenet?jaggu mer enn noen av oss andre får
![]()
Det høres jo unektelig spesielt ut å bare gi til random venner. Veldig ugreit. Bra faren din sa ifra!Helt ærlig, jeg hadde reagert uansett slik det blir fremstilt, bærum eller eimen skal sies at vi går med mye frustrasjon ifht vaksinene her i kommunen. Det har vist seg ved flere tilfeller at folk som jobber på legevakt har tilbudt venner vaksiner hvis de får trukket opp på slutten av dagen. Det er vel på tide å få satt opp en liste over folk i risikogruppe (f.eks da pappa og andre venner han har som er alvorlig syke og bare venter på vaksine) istedenfor å tilby en dose til en frisk 45årig frisør
Pappa har vært en veldig offentlig person i nå hele storkommunen, kjenner ordfører godt og slo hardt ned på dette. Ikke bare for hans del, men også for resterende som sitter og venter på vaksine.
Dette er fra noen som bor i kommunen ,
mange kommuner har ikke vaksinering i påskedagene
-det er snakk om skjærtorsdag og langfredag
-det gjelder kun dose 2, som blir utsatt en uke
Det burde selvsagt vært opplyst om i avisen
Det har latt være å skrive endel sv det hvertfall , skjønner du vil forsvare de altså men akkurat her er det gjort en dårlig jobb
Det hadde nok blitt reagert uansett om det var ansre steder og ble beskrevet som budstikka har gjort
Regner med at det da går på ferien man har tilgjengeligGodt noen får det da