~Mars 2021~

Ja har vert stengt ein del her og, men ikkje alltid. Jobben min har treningsstudio men me har valgt å holde det stengt, slik at det ikkje åpner og stenger ned hele tiden.
Hva var det de sa på nyhetene her for et par dager siden?
Legekontorer over hele Østlandet rennes ned av personer som ønsker legeattest for hvorfor de trenger å trene på sentrene...

Hva var det de sa på nyhetene her for et par dager siden?
Legekontorer over hele Østlandet rennes ned av personer som ønsker legeattest for hvorfor de trenger å trene på sentrene...

Det er idiotisk. Det er mykje natur Rundtom. Ta ein rundløype i skogen, tren styrke med å heise seg etter greiner ol. Sykkel, rulleski ol. Men det veit dei aller fleste:) Eg tar meg helst ein gåtur i skog no, til vanlig sykler eg.

Det er idiotisk. Det er mykje natur Rundtom. Ta ein rundløype i skogen, tren styrke med å heise seg etter greiner ol. Sykkel, rulleski ol. Men det veit dei aller fleste:) Eg tar meg helst ein gåtur i skog no, til vanlig sykler eg.
Jeg skrev bare hva de sa.
Vet enkelte med kroniske sykdommer sikkert kan ha behov for det, men fysio og lignende har fremdeles åpent.
Kunne sikkert ha fått en slik legeattest selv siden jeg er diagnostisert med kroniske smerter, men har ikke noe behov for det.
I de aller fleste tilfeller er jeg enig med deg

Jeg skrev bare hva de sa.
Vet enkelte med kroniske sykdommer sikkert kan ha behov for det, men fysio og lignende har fremdeles åpent.
Kunne sikkert ha fått en slik legeattest selv siden jeg er diagnostisert med kroniske smerter, men har ikke noe behov for det.
I de aller fleste tilfeller er jeg enig med deg

Ja fysio er åpent. Hos oss er det artrose og rehabilitering etter hjerneslag/hjerteinfarkt, som er åpent. Bra me er enig for det meste:)

Babyen på to måneder sov til 5.30 i dag. Det var jo lenge i seg selv, men enda lenger da jeg innså at klokken var stilt i løpet av natten. Siden jeg ikke hadde kontroll på det, så la jeg ham igjen etter mating selv om han virket ganske våken. Så sov vi litt til. :cool::Heartred

Babyen på to måneder sov til 5.30 i dag. Det var jo lenge i seg selv, men enda lenger da jeg innså at klokken var stilt i løpet av natten. Siden jeg ikke hadde kontroll på det, så la jeg ham igjen etter mating selv om han virket ganske våken. Så sov vi litt til. :cool::Heartred

Lurt det vel? 5.30 på klokka er 4.30 mentalt og absolutt helt kurant å sove mer.

Lurt det vel? 5.30 på klokka er 4.30 mentalt og absolutt helt kurant å sove mer.
I mitt hode så stilte vi den tilbake. Haha. :dead:
Ingen oversikt, med andre ord. Alt er digitalt og jeg er i en boble der klokka egentlig ikke har såååå mye å si. :hungover:
Djeeez. Da var det jo bare helt normalt lenge. :hilarious:

I mitt hode så stilte vi den tilbake. Haha. :dead:
Ingen oversikt, med andre ord. Alt er digitalt og jeg er i en boble der klokka egentlig ikke har såååå mye å si. :hungover:
Djeeez. Da var det jo bare helt normalt lenge. :hilarious:

Skru alltid klokka mot sommeren. På våren frem, på høsten tilbake.

Før i tiden var der viktig å huske å stille klokka så man ikke kom for sent. Nå til dags er det mikrobølgeovnen og min bil. (teoretisk sett mannen sin også men han justere den ikke i høst. Den er uansett 8 minutter feil også. Stiller man den så går der noen uker så er den 8 min feil. Så den stiller han bare ikke og bryr seg ikke med

Ikke merket så mye til klokkestillingen. Stod opp nå:p
For dem av oss som har påskefri og ingen ting vi skal, så er jo denne ganske lite problematisk. Men mulig enda tøffere når hverdagen kommer igjen da og en må ta Åse klokkesnu og ferie-døgnvillhet på en gang...

For dem av oss som har påskefri og ingen ting vi skal, så er jo denne ganske lite problematisk. Men mulig enda tøffere når hverdagen kommer igjen da og en må ta Åse klokkesnu og ferie-døgnvillhet på en gang...
Har heldigvis frihelg:) Sover så dårlig når jeg ikke har mulighet til å ligge så lenge jeg vil, så å miste en time hadde vært hardt.

Back
Topp