~Mars 2021~

Joda, vet. Tror kanskje gubben sa feil, og så har jeg ikke tenkt mer på det.
Burde jo ikke trenge å tenke heller, egentlig. :facepalm:

Å ikke tenke er kanskje greit. Bare forholde seg til hva klokka er, den stiller seg jo selv på de fleste enheter

Jeg forholder meg litt til hva den mentalt er en dag eller to, men jeg har egentlig alltid hatt stålkontroll på det siden dengang det var manuell stilling av klokken. Ungene har forresten analoge klokker vi må stille. Men bruker dem ikke så ofte

Datteren min som pleier å våkne mellom 6-6.30 sov idag til 08.30 (07.30) sønnen vår kom riktignok i senga våres før den tid, men sovnet fort igjen. Deilig søndag det :happy:

Fir noen er trenginssebtre ekstremt viktig og har de gode grunner får de attest
Er fullstendig klar over det, og de skal selvfølgelig ha legeattest, men mange prøver også å finne på grunner bare for å få det

Hei :) her sitter 2 st i badekar og jeg har satt deig på heving. Skall vi bake kanelboller med barnen. Det regner og regner :( blir væl en inne dag her.

Vil man få svar fra lege angående MR visst den oxå er normal eller er det sånn att visst man ikke hør noe fra lege så e det fin?

Det gjorde mine også tidligere, var hardt da det snudde :hilarious:
Det har jeg aldri hatt

Eller, da eldstemann var baby så valgte jeg på et vis selv hvilken amming jeg sto opp på. Men han har vært en morgenfugl sånn i 6 tiden fra han var ganske liten. Med søstra så var det likt frem til hun ble b-mennesle rundt den tiden hun ble storesøster til ei til sol står opp klokka seks.

Første året eller så teller jeg ikke med. Det er unntakstilstand uansett. Men syvsovere har vi ikke hatt annet enn altså hun som nå er 10, og hun var da også våknet i 9 tidene i dag, hun våkner vanligvis ca 8 i helga.

Steker kanel boller:) hver gang jeg baker med mine barn tenker jeg på mamma og barndomen min. De var de beste når mamma sa nå e det nystekte kanelboller. Savner henne så mye :(

Grrrr, hva skjer med at påska er viktigere enn vaksinen akkurat nå? Jeg vet en haug av folk her hadde hevet seg over muligheten for vaksine, til og med de som har hytte :shifty: over 1000 vaksinetimer er avlyst skjærtorsdag og langfredag, enda godt de sa at de skulle klare å få brukt opp vaksinene likevel :rolleyes:

Grrrr, hva skjer med at påska er viktigere enn vaksinen akkurat nå? Jeg vet en haug av folk her hadde hevet seg over muligheten for vaksine, til og med de som har hytte :shifty: over 1000 vaksinetimer er avlyst skjærtorsdag og langfredag, enda godt de sa at de skulle klare å få brukt opp vaksinene likevel :rolleyes:
Ikke tro på alt som står i media ..

Back
Topp