Hvis det hjelper, vi sparer den kun om vi kan, og da til ting til hu. Det er ikke noe som er beregnet for å spares til de er 18. <3Skjønner deg godt. Kommer snart barnetrygdEg har egentlig 400kr
Eg får ikkje spart barnetrygd dessverre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis det hjelper, vi sparer den kun om vi kan, og da til ting til hu. Det er ikke noe som er beregnet for å spares til de er 18. <3Skjønner deg godt. Kommer snart barnetrygdEg har egentlig 400kr
Eg får ikkje spart barnetrygd dessverre.
Joda, vi renoverer. Og utgiftene til to hus følger. Så jeg vet at det blir bedre tidermen liker det ikke akkurat nå, har f.eks 1000kr igjen i to uker før neste lønn (høres kanskje bortskjemt ut, men ikke vant til at såå mye penger fyker ut)
![]()

Jeg motiverer meg med at det kommer bedre tiderDefinitivt ikke bortskjemt! Skjønner godt at du reagerer.
har buffer selvfølgelig, måtte ta litt fra den når min uføreforsikring skulle betales (eneste forsikring jeg betaler i ett, resten er fordelt per mnd). Måtte sette ned trekk på lånet, ble trukket 11.000 i mnd, og det er en stor sum ifht at jeg har utbetalt 21.000
så betaler 8500 eller noe nå.I gang med legging![]()
Igang med kveldmat for yngste her. Hun er trøtt, så hun spiser joghurt.I gang med legging![]()
hurra for samme liste imorgen Jeg motiverer meg med at det kommer bedre tidermen skumle tider for meg
har buffer selvfølgelig, måtte ta litt fra den når min uføreforsikring skulle betales (eneste forsikring jeg betaler i ett, resten er fordelt per mnd). Måtte sette ned trekk på lånet, ble trukket 11.000 i mnd, og det er en stor sum ifht at jeg har utbetalt 21.000
så betaler 8500 eller noe nå.
Det er nettopp det, så må vi ta en liten finpuss på det gamle før vi kan leie det utDet er jo heftig å betale på to hus og renovere det ene samtidig. Så det blir jo bedre når dere har kommet gjennom det.
Hørtes heftig utSå må jeg klage litt på arbeidsdagen ogsåkommer på jobb og ser lista mi. Hmmm, en bruker det er beregnet 30min til morgenstell, greit nok. Problemet er når man skal være neste sted 10min etter start på den brukeren, og kjøreturen i seg selv er 15min. I tillegg er det satt opp 30min for hjelp til forflytning hos en man er to stk hos, men det tar i realiteten en time pga man må hjelpe med fullt stell (for tungt alene). Så ja, helt frem til pause/lunsj har jeg gått på etterskudd og prøvd å hente meg inn igjen. Det er slitsomt, det
hurra for samme liste imorgen
![]()
Det er nettopp det, så må vi ta en liten finpuss på det gamle før vi kan leie det ut![]()
En på straks to og en på fire. Stort sett bruker de mer enn en time på å sovne fra tennene er ferdig pusset, de har på seg pysj og ligger i sengen. Jeg og mannen tar hver vår og bytter annenhver dag. Antall ganger begge har sovnet på under en time kan vi telle på en hånd. Er utmattende i lengden. Og er grunnen til at ingen av oss har sjans til å jobbe inn noe som helst på kveldstid.Har du små barn?Håper leggetid går lett
![]()
Så må jeg klage litt på arbeidsdagen ogsåkommer på jobb og ser lista mi. Hmmm, en bruker det er beregnet 30min til morgenstell, greit nok. Problemet er når man skal være neste sted 10min etter start på den brukeren, og kjøreturen i seg selv er 15min. I tillegg er det satt opp 30min for hjelp til forflytning hos en man er to stk hos, men det tar i realiteten en time pga man må hjelpe med fullt stell (for tungt alene). Så ja, helt frem til pause/lunsj har jeg gått på etterskudd og prøvd å hente meg inn igjen. Det er slitsomt, det
hurra for samme liste imorgen
![]()
Heftig med to hus og ett renoveres i tilleggJoda, vi renoverer. Og utgiftene til to hus følger. Så jeg vet at det blir bedre tidermen liker det ikke akkurat nå, har f.eks 1000kr igjen i to uker før neste lønn (høres kanskje bortskjemt ut, men ikke vant til at såå mye penger fyker ut)
![]()
En på straks to og en på fire. Stort sett bruker de mer enn en time på å sovne fra tennene er ferdig pusset, de har på seg pysj og ligger i sengen. Jeg og mannen tar hver vår og bytter annenhver dag. Antall ganger begge har sovnet på under en time kan vi telle på en hånd. Er utmattende i lengden. Og er grunnen til at ingen av oss har sjans til å jobbe inn noe som helst på kveldstid.

Håper de er hakket mer selvstendige enn mine. Etter en hel dag med konstante avbrytelser og behov som må dekkes er jeg helt avhengig av tid til å koble av og roe ned på kvelden. Hvis jeg legger meg samtidig med ungene fungerer jeg ikke dagen etterMine er 11 og 9 år. Me legger oss omtrent samtidig, når ungene er her![]()

Ja, tenkte det bare var stengt i påskeuken for dere heldigvisEr bare stengt nå i påskeuken, men barnehagen er i rødt og har hatt redusert åpningstider, SFO vet jeg ikke.
Frøkna i 4. klasse har vært på skolen hver dag, mens eldst på ungdomskolen har mest hjemmeundervisning

Her er vi så heldige at vi bare pusser tennene hennes, tar på pysj, sier natta, slukker lyset og går..En på straks to og en på fire. Stort sett bruker de mer enn en time på å sovne fra tennene er ferdig pusset, de har på seg pysj og ligger i sengen. Jeg og mannen tar hver vår og bytter annenhver dag. Antall ganger begge har sovnet på under en time kan vi telle på en hånd. Er utmattende i lengden. Og er grunnen til at ingen av oss har sjans til å jobbe inn noe som helst på kveldstid.
Heldig!Her er vi så heldige at vi bare pusser tennene hennes, tar på pysj, sier natta, slukker lyset og går..![]()