~Mars 2021~

Får hoppes dere får sol:) her har de meld regn fra imorgen til fredag:rolleyes:
Reelt meldt regn så langt yr går her, med mulig opphold en ettermiddag her og en formiddag der mot slutten av perioden men det er jo lenge til så så detaljert stoler jeg ikke på det.

Mye regn denne påska.

Regn her, det blir innedag tenker jeg. Hekt greit det også , tenkte å pakke inn påskegave til nevø og niese så de har noe å gjøre i påsken :) så må jeg pakke inn bursdagsgave til en av de sndre nevøene oh niesene.

Sitter og tenker på "hva er det med menn og chilli?"

Jeg er med i flere plante (både inne og ute) og hage grupper på FB.
De aller fleste av dem har en overvekt av damer som er medlemmer, med et unntak, gruppen for chilli-dyrking, der er det flest menn.
Sitter og lurer på hvorfor :P

De aller fleste av dem har en overvekt av damer som er medlemmer, med et unntak, gruppen for chilli-dyrking, der er det flest menn.
Sitter og lurer på hvorfor :p

Chilli er stekte saker for tøffe menn? :)

Regn her, det blir innedag tenker jeg. Hekt greit det også , tenkte å pakke inn påskegave til nevø og niese så de har noe å gjøre i påsken :) så må jeg pakke inn bursdagsgave til en av de sndre nevøene oh niesene.
Så hyggelig gjort! Sikker på at de og foreldrene setter pris på det

Sitter og lurer på hvorfor :p
Potens:D:p

Her starten dagen 08.00. Laga til frokost i 10 tiden. Masse digg fra Spar, varmmat( omelett, fiskekaker, lunsjkaker osv) Ungene valgte likevel rundstykke med sjokoladepålegg. :p Ellers vært ute siden det. Lekeplassen hvor flere venner kom. Omsider hjemme . Nå har O besøk. Senere taco , film og snop :):D

Akkurat fylt 1/4 tank på bilen. Regner med at vi nå kommer opp og ned igjen fra påskefjellet uten å møte noen fra lokalbefolkningen. Det føles rart.

Her starten dagen 08.00. Laga til frokost i 10 tiden. Masse digg fra Spar, varmmat( omelett, fiskekaker, lunsjkaker osv) Ungene valgte likevel rundstykke med sjokoladepålegg. :p Ellers vært ute siden det. Lekeplassen hvor flere venner kom. Omsider hjemme . Nå har O besøk. Senere taco , film og snop :):D

Mannen ordnet baguetter som han skar nesten gjennom fra toppen og ordnet med valgfri kombo av salat tomat. Agurk, paprika, ost og bacon. Og karse. Eldste valgte å få en halv, altså delt helt gjennom. Med egg og bacon. Den andre halve med sjokade. Vi andre hadde mye annet godt

Mannen ordnet baguetter som han skar nesten gjennom fra toppen og ordnet med valgfri kombo av salat tomat. Agurk, paprika, ost og bacon. Og karse. Eldste valgte å få en halv, altså delt helt gjennom. Med egg og bacon. Den andre halve med sjokade. Vi andre hadde mye annet godt
Høres deilig ut:)

Høres deilig ut:)
Det var det.

Som han sa, vi hadde god tid, ingenting vi skulle rekke. Rolig deilig påskeferie. (han, og dels jeg, jobber neste uke, men det et jo hjemmekontor som teller så da er vi jo her da)

Så hyggelig gjort! Sikker på at de og foreldrene setter pris på det
Takk, det vanskelige er å finne noe til nevø i grunn, til niese hadde jeg uansett kjpt litt for mye til bursdagen så hun får noe av det å leke med men nevø er liksom ikke interesert i noe.

Kjøpt gave til sønnen min, han ble 9 år i går. Håpar han blir glad:)

Vedlegg

• Screenshot_20210327-170110.jpg
    Screenshot_20210327-170110.jpg
    24,9 KB · Visninger: 12
Dere pusser opp eit hus sant? :)
Joda, vi renoverer. Og utgiftene til to hus følger. Så jeg vet at det blir bedre tider:p men liker det ikke akkurat nå, har f.eks 1000kr igjen i to uker før neste lønn (høres kanskje bortskjemt ut, men ikke vant til at såå mye penger fyker ut) :shy:

Joda, vi renoverer. Og utgiftene til to hus følger. Så jeg vet at det blir bedre tider:p men liker det ikke akkurat nå, har f.eks 1000kr igjen i to uker før neste lønn (høres kanskje bortskjemt ut, men ikke vant til at såå mye penger fyker ut) :shy:

Skjønner deg godt. Kommer snart barnetrygd:) Eg har egentlig 400kr :arghh: Eg får ikkje spart barnetrygd dessverre.

Back
Topp