~Mars 2021~

Fredag. Taco in the mqaking. Men her er det kjedelig ferdig-taco, jeg ble tidliger i dag inspirert til å lage litt mer hjemmelaget men det ble ikke i dag.

Jeg har lyst å lage egne lefser
Eget krydder, det har jeg gjort før, jeg bare ble for inrig med chilien så unegne likte det ikke etterhvert, men jeg kan gå tilbake på mengde chili så blir jo det bra¨
Egen salsa/saus, men det spiser vi svært lite av, vi kjøper et sånt glass også har vi det så lenge som det lukter greit/ikke er mugg langs kantene, og jeg vil ikke ha en sånn rå variant, jeg hadde bittelitt rå løk i tacoen sist uke og jeg klarer altså fortsatt ikke den smaken kan jeg berkefte. Jeg liker ikke løk. Ikke rå. Ikke glad i den varmet heller, men det går bedre.

Jaja, vi har altså kjøttdeig med pose-krydder, ferdige lefser som varmes i mikro, glas med saus og mannens egen broken taco flaske som vi andre ikke rører, og oppkuttet salat og tomat og akurk og paprika og chili, vi har ost og mais og rømme om mannen vil ha (for han hadde det på vaflene i går, så der er rester. Han er den eneste som spiser det)

JEg får dekke bordet, så er det mat, jeg ble sulten av dette! Men en gang, en gang skal jeg lage mer fra grunnen altså!
Her var det tacokjøttdeig med posekrydder, ferdige lefser som varmes i mikro, glass med saus, ost og oppkuttet agurk, paprika og mais. Guacamolen var hjemmelaget :hilarious:

Her var det tacokjøttdeig med posekrydder, ferdige lefser som varmes i mikro, glass med saus, ost og oppkuttet agurk, paprika og mais. Guacamolen var hjemmelaget :hilarious:
Guacamole bruker vi ikke.

Det varierer stort så ike alle får det lett selvom de er små
Håper hun slipper billig unna. Her var jeg bare liten baby og fikk knapt et merke. Resultatet er at jeg ikke er helt sikker på om jeg faktisk er immun. Finner det ut når ungene får det.

Snart mat her også , så opp til kollega selv om jeg egentlig vil være hjemme.. æ
Håper hun slipper billig unna. Her var jeg bare liten baby og fikk knapt et merke. Resultatet er at jeg ikke er helt sikker på om jeg faktisk er immun. Finner det ut når ungene får det.
Ene nevøen min fikk det to ganger, første gangen var det få prikker og han var liten, andre gangen full i prikker.

Håper også det ikke blir for ille, mer spent på om broren blir smittet ..

Snart mat her også , så opp til kollega selv om jeg egentlig vil være hjemme.. æ

Ene nevøen min fikk det to ganger, første gangen var det få prikker og han var liten, andre gangen full i prikker.

Håper også det ikke blir for ille, mer spent på om broren blir smittet ..
Krysser fingrene for dem. Ikke sånn man har lyst til å feire påsken.

Vi tar annenhver lørdag, og ellers annenhver dag. Jeg våkner stort sett i ti tiden pga frøknas hyling og masing, men ja. Og sliter generelt med søvnen.
Husker ikke sist jeg sov til ti :p Selv når ungene er borte en helg våkner jeg tidlig fordi jeg alltid våkner av dem når de er hjemme :hilarious:

Skjønner. Mye. Håper et annet dukker opp:)
Eller jeg vinner i lotto i morgen slik at vi også har råd til renoveringen :P
Huset har stort potensiale, ligger perfekt til og en fantastisk hage.
Har fremdeles veldig lyst på det, men det jeg har lyst på er hva det kan bli, ikke hva det er.

Mi yngste var ikke mer enn et par uker når hun fikk vannkopper.

Hun fikk mange. Mange. Infeksjon i dem. Innlagt på sykehus, antibiotika og det hele. Hun har flere arr etter de største infiserte. Men immun tror legen ikke at hun ble for hun hadde ikke fått immunforsvar enda, det tar et par tre mnd før det er utviklet og derved kam ikke immunforsvaret hennes huske at hun har hatt det.

Nå er hun fem og har ikke fått dem igjen enda, men søsknene var 5 og 7 da de fikk dem. Altså da alle tre fikk dem. Mellomste fikk ei lita uke før jeg fødte, eldste er par dager etter. Og minstemor ei ukes tid etter ham

Back
Topp