Fredag. Taco in the mqaking. Men her er det kjedelig ferdig-taco, jeg ble tidliger i dag inspirert til å lage litt mer hjemmelaget men det ble ikke i dag.
Jeg har lyst å lage egne lefser
Eget krydder, det har jeg gjort før, jeg bare ble for inrig med chilien så unegne likte det ikke etterhvert, men jeg kan gå tilbake på mengde chili så blir jo det bra¨
Egen salsa/saus, men det spiser vi svært lite av, vi kjøper et sånt glass også har vi det så lenge som det lukter greit/ikke er mugg langs kantene, og jeg vil ikke ha en sånn rå variant, jeg hadde bittelitt rå løk i tacoen sist uke og jeg klarer altså fortsatt ikke den smaken kan jeg berkefte. Jeg liker ikke løk. Ikke rå. Ikke glad i den varmet heller, men det går bedre.
Jaja, vi har altså kjøttdeig med pose-krydder, ferdige lefser som varmes i mikro, glas med saus og mannens egen broken taco flaske som vi andre ikke rører, og oppkuttet salat og tomat og akurk og paprika og chili, vi har ost og mais og rømme om mannen vil ha (for han hadde det på vaflene i går, så der er rester. Han er den eneste som spiser det)
JEg får dekke bordet, så er det mat, jeg ble sulten av dette! Men en gang, en gang skal jeg lage mer fra grunnen altså!