Ungene elsker det! Vi voksne også, men vi spiser det ikke til kvelds flere ganger i uken i motsetning til ungeneVi skal også ha Taco-aktig mat i dag, Quesadillas![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ungene elsker det! Vi voksne også, men vi spiser det ikke til kvelds flere ganger i uken i motsetning til ungeneVi skal også ha Taco-aktig mat i dag, Quesadillas![]()

Dere var virkelig uheldige.Mi yngste var ikke mer enn et par uker når hun fikk vannkopper.
Hun fikk mange. Mange. Infeksjon i dem. Innlagt på sykehus, antibiotika og det hele. Hun har flere arr etter de største infiserte. Men immun tror legen ikke at hun ble for hun hadde ikke fått immunforsvar enda, det tar et par tre mnd før det er utviklet og derved kam ikke immunforsvaret hennes huske at hun har hatt det.
Nå er hun fem og har ikke fått dem igjen enda, men søsknene var 5 og 7 da de fikk dem. Altså da alle tre fikk dem. Mellomste fikk ei lita uke før jeg fødte, eldste er par dager etter. Og minstemor ei ukes tid etter ham
Dere var virkelig uheldige.
Jeg fikk det aldri i barnehagen og på barneskolen så antar jeg må ha blitt immun. Enten det ellers kommer det til å gå skikkelig dårlig når ungene og jeg får det samtidig![]()
MhmEller jeg vinner i lotto i morgen slik at vi også har råd til renoveringen
Huset har stort potensiale, ligger perfekt til og en fantastisk hage.
Har fremdeles veldig lyst på det, men det jeg har lyst på er hva det kan bli, ikke hva det er.
Siden du likevel vet hvem jeg er i virkeligheten, sendt PMMhmser den. Ble nyskjerrig
![]()
Er det fordi det har vært/er smitte i skolen og bhg?Her er nå skole, barnehager og SFO stengt frem til over påsken i tillegg.

Generelt høyt smitte.Er det fordi det har vært/er smitte i skolen og bhg?
Eller bare har høyt smitte trykk generelt?
Er andre steder også stengt?
Sorry er litt spørrende ikveld![]()
Samme som her da, bortsett fra at vi har ikke stengt sfo og bhg her - men det er redusert åpningstid for de som ikke er samfunnskritiske.Generelt høyt smitte.
Bor i Viken fylke - Lillestrøm kommune.
2 barn på skole der, og et i barnehage i Oslo.
Alt er stengt ned foruten dagligvare, pol og det som er absolutt nødvendig.
Er lov å spørre
Bor i Oslo. Grunnen til at de stenger i påsken her er at det er vanskelig med ferieavvikling på rødt nivå. Vanligvis slår de sammen barnehager og avdelinger og bruker vikarer eller kjører redusert bemanning. Vikarer er det mangel på og både sammenslåtte kohorter og redusert bemanning er uaktuelt med dagens situasjon.Er det fordi det har vært/er smitte i skolen og bhg?
Eller bare har høyt smitte trykk generelt?
Er andre steder også stengt?
Sorry er litt spørrende ikveld![]()

Er bare stengt nå i påskeuken, men barnehagen er i rødt og har hatt redusert åpningstider, SFO vet jeg ikke.Samme som her da, bortsett fra at vi har ikke stengt sfo og bhg her - men det er redusert åpningstid for de som ikke er samfunnskritiske.
5-10. klasse har hatt hjemmeskole denne uka (men det har de kanskje hatt de fleste steder)
God morgen her har vi sol fint værGod morgen alle sammen! Regnvær ute og småsyk unger. Nå er vi i gang med Aristokattene![]()
Er bare stengt nå i påskeuken, men barnehagen er i rødt og har hatt redusert åpningstider, SFO vet jeg ikke.
Frøkna i 4. klasse har vært på skolen hver dag, mens eldst på ungdomskolen har mest hjemmeundervisning
Klar sol uteherligt med ferie
Blir væl en tur med mine små. Henge ut litt klær rydde litt vaske litt klær.
Får hoppes dere får solHerlig da.
. Overskyet. Vått, har regnet. Yr sier at det skal det fortsette med. Var sol for litt siden, men den er bak skyene igjen. Trolig har nok yr og regn-radaren rett.