~Mars 2021~

Fått bestilt meg MR. Må opp og gå enda meir, ryggen er ikkje blid. Legevakten hjalp meg og føler meg roligere no:)

Nei forstår det :) det er dyrt. Her var huset i tillegg 3 leiligheter.
Ja, også glemte jeg, begge badene må rives og bygges opp på nytt.
Det ene siden det er det originale fra 70-tallet med den tids materiale, membran og fargevalg, det andre er nytt, men laget av ufaglærte og har dårlig menbran

God morgen. Det er fredag og snart påskeferie.

Eldstemann skal ha hjemmeskole, mellomste skal på skolen hvor klassen deles i 2. Skolen gikk på rødt i går ettermiddag. Bhg er fortsatt på gult nivå så minstemor får siste dag der før påske som planlagt. Neste uke er de stengt, det var planlagt fra før. Sfo skulle være åpent, men den ble stengt som følge av rødt. (vår datter var avmeldt uansett)

Det skal bli bra med påske!
Her er nesten hele barneskolen i karantene, fin start på påsken for de

Skule som kom i karantene til vinterferien, er starta opp med ny runde i karantene. Ikkje hele skulen heldigvis. Men anna barneskole har 100 elever i karantene. For ein påske det blir.

Kjedelig. Her er det lite karantene, muligens en smittet i kommunen nå (vg sin graf viser det, men kommunen har ikke bekreftet enda, vg har jo alle som er folkereg så den kan reelt ære en student i oslo, men de kommer jo hjem nå, så hvem vet)
Mulig det utløser litt mer karantene, 9 stk havent i karantene i går pga smitte på andre siden av kommunegrensa, så jeg antar egentlgi den ene er en av dem. Men vi får vente og se

Kjedelig. Her er det lite karantene, muligens en smittet i kommunen nå (vg sin graf viser det, men kommunen har ikke bekreftet enda, vg har jo alle som er folkereg så den kan reelt ære en student i oslo, men de kommer jo hjem nå, så hvem vet)
Mulig det utløser litt mer karantene, 9 stk havent i karantene i går pga smitte på andre siden av kommunegrensa, så jeg antar egentlgi den ene er en av dem. Men vi får vente og se
Ja vil tro det er kjedelig , vært endel klasser i karantene på den skolen

Ja, også glemte jeg, begge badene må rives og bygges opp på nytt.
Det ene siden det er det originale fra 70-tallet med den tids materiale, membran og fargevalg, det andre er nytt, men laget av ufaglærte og har dårlig menbran
Irriterende når det er sånne «dette klarer jeg selv» folk. Bedre om de hadde dritet i å pusse opp og solgt til en lavere pris så andre hadde hatt mulighet til å pusse opp ordentlig

Irriterende når det er sånne «dette klarer jeg selv» folk. Bedre om de hadde dritet i å pusse opp og solgt til en lavere pris så andre hadde hatt mulighet til å pusse opp ordentlig
Det badet ligger i utleiedelen, så misstenker det ble pusset opp i forbindelse med at de skulle leie ut, er et par år siden det ble pusset opp.

Det jeg har nevnt til nå er bare de store tingene, er veldig mange andre mindre feil også som må fikses.

Hadde vi hatt pengene hadde vi kjøpt det tvert og renovert.
Fantastisk beliggenhet og tomt, og stort potensial.

Det som irriterer meg mest er at den ligger på finn som vanlig bolig, ikke som oppusning/renoveringsprosjekt

Fredag. Taco in the mqaking. Men her er det kjedelig ferdig-taco, jeg ble tidliger i dag inspirert til å lage litt mer hjemmelaget men det ble ikke i dag.

Jeg har lyst å lage egne lefser
Eget krydder, det har jeg gjort før, jeg bare ble for inrig med chilien så unegne likte det ikke etterhvert, men jeg kan gå tilbake på mengde chili så blir jo det bra¨
Egen salsa/saus, men det spiser vi svært lite av, vi kjøper et sånt glass også har vi det så lenge som det lukter greit/ikke er mugg langs kantene, og jeg vil ikke ha en sånn rå variant, jeg hadde bittelitt rå løk i tacoen sist uke og jeg klarer altså fortsatt ikke den smaken kan jeg berkefte. Jeg liker ikke løk. Ikke rå. Ikke glad i den varmet heller, men det går bedre.

Jaja, vi har altså kjøttdeig med pose-krydder, ferdige lefser som varmes i mikro, glas med saus og mannens egen broken taco flaske som vi andre ikke rører, og oppkuttet salat og tomat og akurk og paprika og chili, vi har ost og mais og rømme om mannen vil ha (for han hadde det på vaflene i går, så der er rester. Han er den eneste som spiser det)

JEg får dekke bordet, så er det mat, jeg ble sulten av dette! Men en gang, en gang skal jeg lage mer fra grunnen altså!

Back
Topp