Her er bhg og sfo åpent, som hvert år ellers. Bor i tillegg ett sted med bare dagligvare, apotek, frisør, optiker og polet som er åpnet. (noen butikker har klikk & hent og «drive in»)Skulen bestemmer sjølv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er bhg og sfo åpent, som hvert år ellers. Bor i tillegg ett sted med bare dagligvare, apotek, frisør, optiker og polet som er åpnet. (noen butikker har klikk & hent og «drive in»)Skulen bestemmer sjølv![]()
Ka, har vært ute på tur, ukeshandlet og tatt solGod morgenplaner idag?
Ja, også glemte jeg, begge badene må rives og bygges opp på nytt.Nei forstår detdet er dyrt. Her var huset i tillegg 3 leiligheter.
Her er nå skole, barnehager og SFO stengt frem til over påsken i tillegg.Her er bhg og sfo åpent, som hvert år ellers. Bor i tillegg ett sted med bare dagligvare, apotek, frisør, optiker og polet som er åpnet. (noen butikker har klikk & hent og «drive in»)
Eller nyhuset vårtVårt hus du beskrivervi måtte alt det der.
(+enda litt mer på vårt)Her er nesten hele barneskolen i karantene, fin start på påsken for deGod morgen. Det er fredag og snart påskeferie.
Eldstemann skal ha hjemmeskole, mellomste skal på skolen hvor klassen deles i 2. Skolen gikk på rødt i går ettermiddag. Bhg er fortsatt på gult nivå så minstemor får siste dag der før påske som planlagt. Neste uke er de stengt, det var planlagt fra før. Sfo skulle være åpent, men den ble stengt som følge av rødt. (vår datter var avmeldt uansett)
Det skal bli bra med påske!
Her er nesten hele barneskolen i karantene, fin start på påsken for de
Her er nesten hele barneskolen i karantene, fin start på påsken for de
Ja vil tro det er kjedelig , vært endel klasser i karantene på den skolenKjedelig. Her er det lite karantene, muligens en smittet i kommunen nå (vg sin graf viser det, men kommunen har ikke bekreftet enda, vg har jo alle som er folkereg så den kan reelt ære en student i oslo, men de kommer jo hjem nå, så hvem vet)
Mulig det utløser litt mer karantene, 9 stk havent i karantene i går pga smitte på andre siden av kommunegrensa, så jeg antar egentlgi den ene er en av dem. Men vi får vente og se
Irriterende når det er sånne «dette klarer jeg selv» folk. Bedre om de hadde dritet i å pusse opp og solgt til en lavere pris så andre hadde hatt mulighet til å pusse opp ordentligJa, også glemte jeg, begge badene må rives og bygges opp på nytt.
Det ene siden det er det originale fra 70-tallet med den tids materiale, membran og fargevalg, det andre er nytt, men laget av ufaglærte og har dårlig menbran
Det badet ligger i utleiedelen, så misstenker det ble pusset opp i forbindelse med at de skulle leie ut, er et par år siden det ble pusset opp.Irriterende når det er sånne «dette klarer jeg selv» folk. Bedre om de hadde dritet i å pusse opp og solgt til en lavere pris så andre hadde hatt mulighet til å pusse opp ordentlig
Åh niesen min fikk vannkopper i tidlig påskegave , huff.
LitaDet var no typisk då... Er hun liten eller litt eldre?
Lita
Skjønner. Mye. Håper et annet dukker oppJa, også glemte jeg, begge badene må rives og bygges opp på nytt.
Det ene siden det er det originale fra 70-tallet med den tids materiale, membran og fargevalg, det andre er nytt, men laget av ufaglærte og har dårlig menbran
Hehe santEller nyhuset vårt(+enda litt mer på vårt)