~Mars 2021~

Eller ikkje har lov til, som løft over 5 kg, trening og husarbeid... I 6 uker, da er eg tilbake i jobb tilogmed:wacky:
Eller lov til. Slet med hemoroider sist svangerskap. Det er tøft å være hjemme med en lang liste med ting du vil gjøre uten å få gjort noen ting.

Kontorjobb eller praktisk sett umulig å følge de reglene når du er tilbake i jobb?

God morgen :) da var det fredag igjen. Nå er de 2 eldste sendt på skolen og minste skall snart leveres. Skall nyte stillheten idag fram til barn kommer hjem. Da er det påskeferie hjemme :)
Hoppes bara på fint vær

Eller lov til. Slet med hemoroider sist svangerskap. Det er tøft å være hjemme med en lang liste med ting du vil gjøre uten å få gjort noen ting.

Kontorjobb eller praktisk sett umulig å følge de reglene når du er tilbake i jobb?

Hemoroider har eg hatt i årevis, pga fødselskade og eg slet med å tømme magen.
Eg har kontorjobb, som helsesekretær:) Så eg kan fint jobbe etter 2-4 uker.

Sjefen ringte. Jadda. Mangler folk i en annen bolig. De må visst ha vernepleier. Blææ:p

Da blir det vel jobb for deg :)
Blir det, men var ikke så kjempe gira. Sa ja til to vakter, så reiser vi på hytta. Helt andre ting der. Så må komme en time før. Ting jeg kan, men ikke gjort på typ 11 år. Så må ha en oppfriskning. Litt skummelt :p

Jeg tror jeg måtte gått for en mor sønn date først. Ikke pokker om guttungen som er eldst ville akseptert at jeg tok med lillesøster.
Hehe. Kun eldste som hadde blitt fornærmet her. De to i «midten» hadde bare vært glad for å slippe. De måtte jeg ha funnet på noe helt annet med. :cool:

Noe som veier i mot?
Etter vi leste prospektet, ja.
Hele el-instalasjonen må byttes ut.
Det mye rør (i mitt hode alt) må byttes ut.
Dårlig drenering slik at vi ville ha gravd rundt hele huset og forbedret den.
En sprekk i grunnmuren
++++
Hadde vi hatt et par mill til totalrenovering hadde vi kjøpt det. Det har vi ikke

Fikk besøk på døren. Fra et firma. De skal bygge på nabotomten. Blanda følelser. Vi må underskrive avstanderklæring. De hadde ikke funnet info om oss. Så kom på døren. Ingen av oss ligger på gulesider eller lignede så. Hmmm. Huset ser fint ut det. Ser ut til å være tomannsbolig. Må få gubben til å studere dette her. Nye lekekamerater for ungene sikkert.

Etter vi leste prospektet, ja.
Hele el-instalasjonen må byttes ut.
Det mye rør (i mitt hode alt) må byttes ut.
Dårlig drenering slik at vi ville ha gravd rundt hele huset og forbedret den.
En sprekk i grunnmuren
++++
Hadde vi hatt et par mill til totalrenovering hadde vi kjøpt det. Det har vi ikke
Vårt hus du beskriver ;) vi måtte alt det der.

Back
Topp