Å være sykemeldt er ufattelig kjedelig. I beste fall ok de to første ukene, mens det fortsatt kjennes ut som ferie.
God bedring!
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å være sykemeldt er ufattelig kjedelig. I beste fall ok de to første ukene, mens det fortsatt kjennes ut som ferie.
God bedring!
Eller lov til. Slet med hemoroider sist svangerskap. Det er tøft å være hjemme med en lang liste med ting du vil gjøre uten å få gjort noen ting.Eller ikkje har lov til, som løft over 5 kg, trening og husarbeid... I 6 uker, da er eg tilbake i jobb tilogmed![]()
God morgen god bedringGod morgen! Her ser det ut som endring i planene. Yngste er litt varm (37,7 grader), tett i nesen og sov dårlig i natt. Da blir det hjemmedag
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Eller lov til. Slet med hemoroider sist svangerskap. Det er tøft å være hjemme med en lang liste med ting du vil gjøre uten å få gjort noen ting.
Kontorjobb eller praktisk sett umulig å følge de reglene når du er tilbake i jobb?
Hemoroider har eg hatt i årevis, pga fødselskade og eg slet med å tømme magen.
Eg har kontorjobb, som helsesekretærSå eg kan fint jobbe etter 2-4 uker.
Håper du kommer deg raskt så det går fint å komme tilbake i jobb igjen
Da blir det vel jobb for degSjefen ringte. Jadda. Mangler folk i en annen bolig. De må visst ha vernepleier. Blææ![]()
Så braEg føler meg mykje bedre alt![]()
Blir det, men var ikke så kjempe gira. Sa ja til to vakter, så reiser vi på hytta. Helt andre ting der. Så må komme en time før. Ting jeg kan, men ikke gjort på typ 11 år. Så må ha en oppfriskning. Litt skummeltDa blir det vel jobb for deg![]()
Hehe. Kun eldste som hadde blitt fornærmet her. De to i «midten» hadde bare vært glad for å slippe. De måtte jeg ha funnet på noe helt annet med.Jeg tror jeg måtte gått for en mor sønn date først. Ikke pokker om guttungen som er eldst ville akseptert at jeg tok med lillesøster.
Noe som veier i mot?Sitter og vurderer å flytte.
Har funnet en enebolig som er ganske stor, vi har råd til og ligger nærmere skolen slik at ungene slipper å ta skolebussen
Etter vi leste prospektet, ja.Noe som veier i mot?
Vårt hus du beskriverEtter vi leste prospektet, ja.
Hele el-instalasjonen må byttes ut.
Det mye rør (i mitt hode alt) må byttes ut.
Dårlig drenering slik at vi ville ha gravd rundt hele huset og forbedret den.
En sprekk i grunnmuren
++++
Hadde vi hatt et par mill til totalrenovering hadde vi kjøpt det. Det har vi ikke
Problemet er at vi ikke har penger til å kjøpe det og gjøre alt det der, og det må gjøres før vi eventuelt ville ha flyttet innVårt hus du beskrivervi måtte alt det der.
Nei forstår detProblemet er at vi ikke har penger til å kjøpe det og gjøre alt det der, og det må gjøres før vi eventuelt ville ha flyttet inn