På normalHhahaha hvor får man kjøpt de?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På normalHhahaha hvor får man kjøpt de?
Større enn dere har nå?Sitter og vurderer å flytte.
Har funnet en enebolig som er ganske stor, vi har råd til og ligger nærmere skolen slik at ungene slipper å ta skolebussen
Deilig å slippe skolebuss. Enklere hvis man vil bli med venner hjem etter skolen. Hvordan er huset? Større? Mindre? Mye å gjøre?Sitter og vurderer å flytte.
Har funnet en enebolig som er ganske stor, vi har råd til og ligger nærmere skolen slik at ungene slipper å ta skolebussen
Jeg lurte først på hvorfor du måtte stå opp så tidlig for å se/være på tvSnart kvelden her, tv i morgen så drar hjemmefra 6.15
Bedt til en venninne/kollega på kvelden men tror jeg blir hjemme
Lykke til på tidligvakt!Ferdig med to sesonger av Grey's Anatomy. Spent på hvor lang tid som går før vi må finne ny ferie![]()

Da skall venninne mi få de i tulle gavePå normal![]()
Haha artigDa skall venninne mi få de i tulle gave![]()
Mye større.Større enn dere har nå?
Som jeg skrev til Kengu:Deilig å slippe skolebuss. Enklere hvis man vil bli med venner hjem etter skolen. Hvordan er huset? Større? Mindre? Mye å gjøre?
Da skall venninne mi få de i tulle gave![]()

Greit å unngå brannfeller og vannskader.Som jeg skrev til Kengu:
Mye større.
Har ca 150 kvm nå, denne er 269, hvor 69 kvm er utleie del.
Blir ikke noe av, leste prospektet nå, kan se ut som om det potensielt kan være mye feil med el-anlegget, avløp og våtrom er fikset av ufaglærte
Ferdig med to sesonger av Grey's Anatomy. Spent på hvor lang tid som går før vi må finne ny ferie![]()
Jeg så kjempemange sesonger mens jeg var gravid, men plutselig forsvant serien fra chrome-cast-en. Nå har jeg oppdaget at alle er på Viaplay, stor jubel i heimen!Kommet til nr12 eg![]()
Er på Disney plus også. Der vi serJeg så kjempemange sesonger mens jeg var gravid, men plutselig forsvant serien fra chrome-cast-en. Nå har jeg oppdaget at alle er på Viaplay, stor jubel i heimen!
Np gjelder det bare å finne ut hvor langt jeg var kommet. Tror sesong ti, kanskje.
Ååh, nå fikk jeg og lyst til å reise til ItaliaItalia er ikke dyrt. Helt standard? Jeg har vært der før og elsket det. Har øvd på italiensk på duolingo i ett år nå![]()
Skulle fremdeles gjerne ha hatt den, men ville hatt 2 mill ekstra for full oppusning av fagfolkGreit å unngå brannfeller og vannskader.
Er det bare meg eller er Disney pluss litt tungvint med serier? Jeg har startet på Frustrerte Fruer, men må jo lete frem serien hver gang jeg går inn på appenEr på Disney plus også. Der vi ser![]()
mye enklere når man bare kan trykke på fortsett å se, slik som andre apper har
Varierer kanskje etter hvor mange ulike serier man ser? Synes det alltid ligger tilgjengeligEr det bare meg eller er Disney pluss litt tungvint med serier? Jeg har startet på Frustrerte Fruer, men må jo lete frem serien hver gang jeg går inn på appenmye enklere når man bare kan trykke på fortsett å se, slik som andre apper har
![]()
Jeg ser bones, kan fortsette der jeg slapp da det blir lagret (egen profil inne på vår konto)Er det bare meg eller er Disney pluss litt tungvint med serier? Jeg har startet på Frustrerte Fruer, men må jo lete frem serien hver gang jeg går inn på appenmye enklere når man bare kan trykke på fortsett å se, slik som andre apper har
![]()