~Mars 2021~

Snart kvelden her, tv i morgen så drar hjemmefra 6.15:eek:
Bedt til en venninne/kollega på kvelden men tror jeg blir hjemme

Større enn dere har nå?
Mye større.
Har ca 150 kvm nå, denne er 269, hvor 69 kvm er utleie del.
Blir ikke noe av, leste prospektet nå, kan se ut som om det potensielt kan være mye feil med el-anlegget, avløp og våtrom er fikset av ufaglærte

Deilig å slippe skolebuss. Enklere hvis man vil bli med venner hjem etter skolen. Hvordan er huset? Større? Mindre? Mye å gjøre?
Som jeg skrev til Kengu:

Mye større.
Har ca 150 kvm nå, denne er 269, hvor 69 kvm er utleie del.
Blir ikke noe av, leste prospektet nå, kan se ut som om det potensielt kan være mye feil med el-anlegget, avløp og våtrom er fikset av ufaglærte

Ferdig med to sesonger av Grey's Anatomy. Spent på hvor lang tid som går før vi må finne ny ferie :p
Kommet til nr12 eg:laughing002
Jeg så kjempemange sesonger mens jeg var gravid, men plutselig forsvant serien fra chrome-cast-en. Nå har jeg oppdaget at alle er på Viaplay, stor jubel i heimen!
Np gjelder det bare å finne ut hvor langt jeg var kommet. Tror sesong ti, kanskje.

Jeg så kjempemange sesonger mens jeg var gravid, men plutselig forsvant serien fra chrome-cast-en. Nå har jeg oppdaget at alle er på Viaplay, stor jubel i heimen!
Np gjelder det bare å finne ut hvor langt jeg var kommet. Tror sesong ti, kanskje.
Er på Disney plus også. Der vi ser :D

Er på Disney plus også. Der vi ser :D
Er det bare meg eller er Disney pluss litt tungvint med serier? Jeg har startet på Frustrerte Fruer, men må jo lete frem serien hver gang jeg går inn på appen:banghead: mye enklere når man bare kan trykke på fortsett å se, slik som andre apper har:joyful:

Er det bare meg eller er Disney pluss litt tungvint med serier? Jeg har startet på Frustrerte Fruer, men må jo lete frem serien hver gang jeg går inn på appen:banghead: mye enklere når man bare kan trykke på fortsett å se, slik som andre apper har:joyful:
Varierer kanskje etter hvor mange ulike serier man ser? Synes det alltid ligger tilgjengelig

Jeg ser bones, kan fortsette der jeg slapp da det blir lagret (egen profil inne på vår konto) :)

Back
Topp