~Mars 2021~

Mannen hadde en heftig baksmell for et par år siden, vel, litt lenger, det er vel snart 5 år siden, etter at han var arbeidsledig et lite år , for han hadde av uviss årsak takket ja til en forsikring på billånet vi tok opp like før, om at de betalte billånet om han var arbeidsledig... så derved hadde vi "gratis billån" i 11 mnd da, det var bare det at det ble regnet som lønnsinntekt på selvangivelsen, men det var jo ikke trukket skatt av det, det var jo bare betalt lånet... den smalt hardt.

I år fikk han bare 16k i baksmell, pluss at nav endelig har funnet ut at de skal ha tilbake forskuddet på dagpengene som de betalte ut da hen ble permittert i fjor vår, så det blir en del penger som skal ut nå (men vi VISSTE at nav skulle ha igjen de pengene da, så vi har dem klar og kommer til å be om å få betale alt i en sum og være ferdig med det)

Hodet er så klart for helg. også er det bare torsdag. Og det er bra at det er torsdag, for den to do listen jeg snakket om i morges, jobb-oppgavene før påske, den er jeg ikke ferdig med gitt, jeg har igjen noen timer der. Men jeg har jo enbda litt tid idag, samt hele morgendagen, så det går bra.

Der kom min skattemelding også gitt. 5700,- i smell. Så vi er skyldig 13700,- tilsammen ca.

Bestilt meg fysio:) Fikk time fort. Merker eg trenger hjelp med opptrening etter operasjonen. Ikkje lett med bekkenøvelser når man ikkje kjenner underlivet sitt:laughing002

Ah her er de stengt
Her er Sfo, i alle fall vanligvis, åpen for påmelding. Mi er meldt av siden søsteren går i bhg som er stengt og broren ikke har Sfo.

Men nå er skolene røde ifølge kommunen så da spørs det. Vi skal gå beskjed fra skolen direkte, sies det. Vel. Det hadde vært fint å få vite snart da, om det er hjemmeskole som ordføreren sier eller rødt på skolen.

Her er Sfo, i alle fall vanligvis, åpen for påmelding. Mi er meldt av siden søsteren går i bhg som er stengt og broren ikke har Sfo.

Men nå er skolene røde ifølge kommunen så da spørs det. Vi skal gå beskjed fra skolen direkte, sies det. Vel. Det hadde vært fint å få vite snart da, om det er hjemmeskole som ordføreren sier eller rødt på skolen.
Her er de alltid stengt sånne dager,

Her er Sfo alltid åpen etter påmelding. Er det få som melder på kan de slå sammen med en annen skole

Men info fra skolen kom nå. De må grunnet rødt nivå stenge Sfo i påska for de har ikke bemanning nok (har jo gitt folk påskeferie etter påmelding antar jeg)

1-4 har skole i morgen, 5-7 har hjemmeskole så vi har en av hver.

Det skal bli godt med påskeferie

Spent på hvordan det blir i norge ang az, ser ut som de fleste land har gjenopptatt bruken av den igjen :)

Der kom min skattemelding også gitt. 5700,- i smell. Så vi er skyldig 13700,- tilsammen ca.
Mannen fikk ca 2.500,- i baksmell så vi skylder kr 7.500,-

Her er Sfo alltid åpen etter påmelding. Er det få som melder på kan de slå sammen med en annen skole

Men info fra skolen kom nå. De må grunnet rødt nivå stenge Sfo i påska for de har ikke bemanning nok (har jo gitt folk påskeferie etter påmelding antar jeg)

1-4 har skole i morgen, 5-7 har hjemmeskole så vi har en av hver.

Det skal bli godt med påskeferie
Vi sjal på fjellet og ha helt pause fra tiltak. Ikke fordi vi bryter noen regler, det er rett og slett ingen andre der oppe.

Kjenner det blir godt med et avbrekk før vi skal i gang igjen med nye uker med rødt nivå og åpningstider som varierer fra uke til uke og dag til dag. Heldigvis en forståelsesfull arbeidsgiver!

Bestilt meg fysio:) Fikk time fort. Merker eg trenger hjelp med opptrening etter operasjonen. Ikkje lett med bekkenøvelser når man ikkje kjenner underlivet sitt:laughing002
Så bra du time fikk raskt. Skjønner godt det er vanskelig å komme i gang når følelsen ikke er tilbake

Back
Topp