Ja det kan man siLitt av en start på forholdet
Bra det har bedret seg siden den gang
Han ba sin far om hjelp, så det gikk jo. Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det kan man siLitt av en start på forholdet
Bra det har bedret seg siden den gang
Han ba sin far om hjelp, så det gikk jo. Ler meg i hjel

Ah her er de stengtSjekket og dei pleier å vera åpne.
Fint du fikk time fort!Bestilt meg fysioFikk time fort. Merker eg trenger hjelp med opptrening etter operasjonen. Ikkje lett med bekkenøvelser når man ikkje kjenner underlivet sitt
![]()
OuchDer kom min skattemelding også gitt. 5700,- i smell. Så vi er skyldig 13700,- tilsammen ca.
Fint du fikk time fort!
Her er Sfo, i alle fall vanligvis, åpen for påmelding. Mi er meldt av siden søsteren går i bhg som er stengt og broren ikke har Sfo.Ah her er de stengt
Her er de alltid stengt sånne dager,Her er Sfo, i alle fall vanligvis, åpen for påmelding. Mi er meldt av siden søsteren går i bhg som er stengt og broren ikke har Sfo.
Men nå er skolene røde ifølge kommunen så da spørs det. Vi skal gå beskjed fra skolen direkte, sies det. Vel. Det hadde vært fint å få vite snart da, om det er hjemmeskole som ordføreren sier eller rødt på skolen.
Mannen fikk ca 2.500,- i baksmell så vi skylder kr 7.500,-Der kom min skattemelding også gitt. 5700,- i smell. Så vi er skyldig 13700,- tilsammen ca.
Håper vi kommer i gang igjen. Jeg tar den gjerneSpent på hvordan det blir i norge ang az, ser ut som de fleste land har gjenopptatt bruken av den igjen![]()
Vi sjal på fjellet og ha helt pause fra tiltak. Ikke fordi vi bryter noen regler, det er rett og slett ingen andre der oppe.Her er Sfo alltid åpen etter påmelding. Er det få som melder på kan de slå sammen med en annen skole
Men info fra skolen kom nå. De må grunnet rødt nivå stenge Sfo i påska for de har ikke bemanning nok (har jo gitt folk påskeferie etter påmelding antar jeg)
1-4 har skole i morgen, 5-7 har hjemmeskole så vi har en av hver.
Det skal bli godt med påskeferie
Så bra du time fikk raskt. Skjønner godt det er vanskelig å komme i gang når følelsen ikke er tilbakeBestilt meg fysioFikk time fort. Merker eg trenger hjelp med opptrening etter operasjonen. Ikkje lett med bekkenøvelser når man ikkje kjenner underlivet sitt
![]()