~Mars 2021~

Reglene er fornuftige tenker jeg, bra det ble nasjonalt nå som flere kommer til å reise . Spent på hvordan ting blir etter påske
Kunne de ikke likegodt innført hytteforbud, slik som ifjor? :rolleyes: noen går konk uansett hvilken løsning de hadde gått for.

Bla, bla, bla, bla.
Skulle ønske vi først hadde hatt en tidsplan over hva de hadde tenkt å gå gjennom før forelesningen.
Akkurat det de har snakket om de siste 15 minuttene kan jeg ut til fingerspissene

Kan fortsatt ikke ta med alle barnebarna da, ungene mine har ikke sett ham siden i høst pga cellegift, smitte osv. Hele situasjonen er fæl.
Pappa er veldig opptatt av å følge regler og anbefalinger, både for sin og andres del. Så får ta opp med ham hva han tenker:Heartred
Om du tar med dine barn en dag? Skjlnner det er kjipt altså

❤️Det er et helt umulig valg.

Hvis reglene er som i Oslo er det kun forbudt med flere enn to gjester om gangen. Det er selvfølgelig ikke ønskelig at du har et titalls nærkontakter som er innom to og to hver uke. Tre stykker som aldri er flere enn to om gangen er noe annet.

Edit: leste nøyere. Det er ikke en gang forbudt i resten av landet, kun anbefalt. Svaret gjelder fremdeles
Bare har lov til å ha 1-2 faste venner på besøk, da oppfattet jeg at det også gjaldt voksne. Men mulig jeg misoppfattet teksten :)

Kan fortsatt ikke ta med alle barnebarna da, ungene mine har ikke sett ham siden i høst pga cellegift, smitte osv. Hele situasjonen er fæl.
Pappa er veldig opptatt av å følge regler og anbefalinger, både for sin og andres del. Så får ta opp med ham hva han tenker:Heartred
For en håpløs situasjon, på så mange vonde måter. Varm klem! :Heartbigred

Sp lenge folk følger regler så er de ingen grunn til hytteforbud vil jeg tro
F.eks bortelid (åseral) fikk sitt første smittetilfelle for et par uker siden. Opprinnelig er de ikke veldig giret på turister fra fjerne og nære, men det må de :p

F.eks bortelid (åseral) fikk sitt første smittetilfelle for et par uker siden. Opprinnelig er de ikke veldig giret på turister fra fjerne og nære, men det må de :p
Får ikke flere om folk holder seg til regler da hvertfall. vi sjal på hytta, men møter ingen, handler på butikk her flr vi drar osv så noe smitte får de ikke fra oss hverfall , selv im de sikkert ville skyldt på østlendingene :cool:

Får ikke flere om folk holder seg til regler da hvertfall. vi sjal på hytta, men møter ingen, handler på butikk her flr vi drar osv så noe smitte får de ikke fra oss hverfall , selv im de sikkert ville skyldt på østlendingene :cool:
2m er ganske mye større avstand enn jeg har sett folk flest bruke, det tror jeg blir den "regelen" folk flest slurver med:p

2m er ganske mye større avstand enn jeg har sett folk flest bruke, det tror jeg blir den "regelen" folk flest slurver med:p

Var nylig på Bybanen, kom dame og satt i nærheten av meg (under 1 meter) uten munnbind, spurte om hun hadde det og hun sa nei, svarte flott og flytta meg....

Jeg må bare beklage min klaging overfor tiltak og alt surt som kommer fra min kant, jeg blir spist opp av bitterhet. Prøver å tenke positivt og bli kvitt den, men får det ikke til:arghh:
Pappa rakk å bli pensjonist januar ifjor. Så kom covid-19 i slutten av februar, kreften med varierende nyheter på høsten, før slaget kom nå i 2021. Jeg er bitter på pappas vegne. Han syns det er kjipt å aldri kunne få reist noe mer, å kunne utnytte tiden han har med barn, barnebarn og venner. Alt er så dritt, og jeg klarer ikke å snu tankegangen :(
Edit: mener ikke slaget som i hjerneslag, men at bomben sprengtes med det at han ikke kom til å bli frisk.

Jeg må bare beklage min klaging overfor tiltak og alt surt som kommer fra min kant, jeg blir spist opp av bitterhet. Prøver å tenke positivt og bli kvitt den, men får det ikke til:arghh:
Pappa rakk å bli pensjonist januar ifjor. Så kom covid-19 i slutten av februar, kreften med varierende nyheter på høsten, før slaget kom nå i 2021. Jeg er bitter på pappas vegne. Han syns det er kjipt å aldri kunne få reist noe mer, å kunne utnytte tiden han har med barn, barnebarn og venner. Alt er så dritt, og jeg klarer ikke å snu tankegangen :(
Vi forstår deg veldig godt. :Heartred

Var nylig på Bybanen, kom dame og satt i nærheten av meg (under 1 meter) uten munnbind, spurte om hun hadde det og hun sa nei, svarte flott og flytta meg....
Nemlig. Ser også på butikken at folk spaserer så fint forbi hverandre, vanskelig nok å holde 1m for noen :p

Edit: mener ikke slaget som i hjerneslag, men at bomben sprengtes med det at han ikke kom til å bli frisk.
Gjør det beste ut av den tiden dere har igjen , det er det viktigste. Livet kan man ikke alltid velge hvordan blir dessverre ❤️

Disse nye tiltakene, gjelder det hovedsaklig ved påske eller hvor lenge er det snakk om? Maks to personer på besøk i private hjem, dvs to faste personer?
Så både jeg, min bror og min søster må bli enige om hvem av oss som kan besøke pappa? :arghh:
Slik jeg tolker det, ja. Min bror og familien meldte sin ankomst til pappa først i påska, så da må jeg og mine vike... Akkurat nå er jeg veldig glad for at vi traff ham i vinterferien ❤️

Back
Topp