~Mars 2021~

Vel, hva hu sa om de som ikke har råd til regninger byr meg helt imot...
Ikke bra det nei :) men i det store og hele har jeg sansen for hun, og jeg syns folks reaksjoner blir for voldsomt jeg da. På dette med smittevernsbrudd, men godt man er forskjellig :)

Jeg liker også den dama, men som et forbilde for resten av nasjonen bærer det et visst ansvar. Her har hun gang på gang på gang gjentatt reglene hun selv har brutt... Om det ikke får konsekvenser så er jeg redd for at mange vil tenke «hvis hun kan gjøre det uten konsekvenser, hvorfor kan ikke jeg?»
Dette er jeg ikke uenig i , og det skrev jeg også til Anne S tidligere. At hun gjerne bør få bot og at hun selvsagt gjorde feil. Hun vil være et forbilde, men det betyr ikke at et forbilde er feilfritt. Det er enkelte av folks kommentarer jeg reagerer på. « Nå må hun gå av» «Nå trenger ikke vi følge reglene siden hun åpenbart ikke klarer det» Syns det er idiotisk å ha en slik holdning at når hun gjør en stor tabbe så trenger ikke vi følge reglene. Hvem gjør man det egentlig for liksom?

Tja, kan ikke bare skylde på pandemien for hvordan folk oppfører seg, dessverre :p

Der ser man, det er jammen ikke lett å holde kontroll på alt man skal følge når til og med de som innfører reglene ikke helt klarer å beholde kontrollen :p
Neida, jeg tenker nok at folk ville sagt mye det samme uansett. Mener jo også det var en stor feil, ikke tvil om det. Men mener folk overreagerer. Men når jeg åpenbart liker damen, så kan det ha noe å si også. Ser den...men enkelte kommentarer bør unngås. Man trenger ikke synke så lavt. Nei , jeg syns ikke det faktisk. :)

Ikke bra det nei :) men i det store og hele har jeg sansen for hun, og jeg syns folks reaksjoner blir for voldsomt jeg da. På dette med smittevernsbrudd, men godt man er forskjellig :)
Jeg vet ikke noe særlig om det med smittevernsbrudd. Alle kan gjøre feil, men det er vel en litt stor feil. Hun burde visst bedre.

Jeg klarer ikke hq sympati med henne, ærlig talt
Dette er jeg ikke uenig i , og det skrev jeg også til Anne S tidligere. At hun gjerne bør få bot og at hun selvsagt gjorde feil. Hun vil være et forbilde, men det betyr ikke at et forbilde er feilfritt. Det er enkelte av folks kommentarer jeg reagerer på. « Nå må hun gå av» «Nå trenger ikke vi følge reglene siden hun åpenbart ikke klarer det» Syns det er idiotisk å ha en slik holdning at når hun gjør en stor tabbe så trenger ikke vi følge reglene. Hvem gjør man det egentlig for liksom?
Jeg skjønner godt at folk tenker sånn :) for alle er slitne, veldig mange har blitt psykisk syke, arbeidsledigheten har skutt i været og 99% av befolkningen har vært utrolig flinke og ofret så mye. Da er det på mange måter utilgivelig og ikke minst uforståelig at en statsminister bryter regler når hun selv har vært med på å messe fram hold avstand, unngå sosial kontakt og bli hjemme ved antydning til sykdom.. Hvordan kan det være en tabbe når hun har sagt dette nesten daglig i ett år?

HELG!

Relativt lei Erna-krangler alle steder på nett

Det var meget dumt gjort, hun fortjener å straffes slik andre folk ville blitt straffet, hun burde visst bedre, og taper tillit på det, noe som nok ikke er ideelt i et valgår, men jeg er søren meg LEI av hele greia. Så jeg dukker ned i noe annet. Helg. Taco :)

Forøvrig var 15-tallet på smitte4de det høyeste det har vært. Det trenger ikke betyr at midtnattstallet blir høyere enn det har vært men det blir ikke akurat lavt heller, med 545 klokka 15. Smitterekkorder i kommuner og hopetall i karantene pga smitte på skoler og barnehager, hvor meteren jo ikke eksisterer.

HELG!

Relativt lei Erna-krangler alle steder på nett

Det var meget dumt gjort, hun fortjener å straffes slik andre folk ville blitt straffet, hun burde visst bedre, og taper tillit på det, noe som nok ikke er ideelt i et valgår, men jeg er søren meg LEI av hele greia. Så jeg dukker ned i noe annet. Helg. Taco :)
Kos dere med taco :) noe indisk her

Kos dere med taco :) noe indisk her

Ikke taco enda da, mellomste er ikke hjemme enda, hun er hos min mor og syr og jeg vet ikke når vi får henne hjem, så det er nok ikke taco før om en time eller to tipper jeg.

Men sola står høyt på himmelen. Høyt over fjellet, det er fredag, det er helg, det er deilig!

Jeg skjønner godt at folk tenker sånn :) for alle er slitne, veldig mange har blitt psykisk syke, arbeidsledigheten har skutt i været og 99% av befolkningen har vært utrolig flinke og ofret så mye. Da er det på mange måter utilgivelig og ikke minst uforståelig at en statsminister bryter regler når hun selv har vært med på å messe fram hold avstand, unngå sosial kontakt og bli hjemme ved antydning til sykdom.. Hvordan kan det være en tabbe når hun har sagt dette nesten daglig i ett år?
For meg er det tilgivelig :) Og jeg ser på det som en tabbe...men trenger ikke diskutere det mer. Jeg syns folk overreagerer. :) Ha en fin fredag :)

Ikke taco enda da, mellomste er ikke hjemme enda, hun er hos min mor og syr og jeg vet ikke når vi får henne hjem, så det er nok ikke taco før om en time eller to tipper jeg.

Men sola står høyt på himmelen. Høyt over fjellet, det er fredag, det er helg, det er deilig!
Begynt å regne her:/ Kommer en dame senere og henter en kjole(Finn) Ellers må vi ut å fikse to bursdagsgaver .

Begynt å regne her:/ Kommer en dame senere og henter en kjole(Finn) Ellers må vi ut å fikse to bursdagsgaver .
ifølge yr skal det regne resten av dagen her også. Det er nok av skyer, men det er glipper i dem, og der er sola!

For meg er det tilgivelig :) Og jeg ser på det som en tabbe...men trenger ikke diskutere det mer. Jeg syns folk overreagerer. :) Ha en fin fredag :)
. Du skal få diskutere så mye du vil for min del. Jeg bare orker ikke mer, jeg fikk overdose av å lese avisene i formiddag og et par diskusjonstråder.

Tallenes tale var heller ikke oppløftende så da rett og slett prøver jet å fokusere på noe annet i kveld

Jeg ble ferdig med rapporten på jobb i tide til å ta meg helg.

Jeg synes jeg har jobbet mye denne uka. Lange dager, sene kvelder. Men jeg kommer for sent i gang. Har et par dager hatt lang lunsj. (dusja)

Jeg har bare registrert 2 plusstimer. Jeg jobber 90% og vi har snakket om at jeg kanskje skulle gått opp i 100 igjen. Det er 3,75 time mer hver uke. Altså vesentlig mer enn jeg har jobbet denne uka.

. Du skal få diskutere så mye du vil for min del. Jeg bare orker ikke mer, jeg fikk overdose av å lese avisene i formiddag og et par diskusjonstråder.

Tallenes tale var heller ikke oppløftende så da rett og slett prøver jet å fokusere på noe annet i kveld
Har ikke behov for det selv :) Hadde bare behov for å si jeg følte med damen jeg:) Og ikke vits med diskuasjon frem og tilbake i det uendelige. Man har ulike meninger :) Det gjør du rett i!

Back
Topp