~Mars 2021~

Huff klokka flyr . Og jeg må sove. Gått i ett. Jobba nattevakter i ett siden fredag. Siste i dag. Fri i helga. Jeg snakker og snakker. Ble stående utenfor barnehagen . Nå ble jeg stående i butikken og snakka med en ansatt. Jaja koselig da. Nå må jeg egentlig rydde, huset er bomba. Hive det værste inn i skap haha . S har med besøk hjem i dag nemlig. Greit å ikke skremme hu helt med rot. Får jeg 3T søvn så er jeg happy nok. Kommet inn i zombie modus så :hilarious:
Rydde hus kan vente. Få deg litt søvn!

Den åpningstiden hadde passet oss bedre. Sånn som det er nå er det for mye tid til ikke å starte lek/aktiviteter og for lite tid til at de får kommet skikkelig i gang. Ja, ja, ikke barnehagen sin skyld at vi har pandemi.

Skjønner godt du ikke vil at hun skal ta bussen. Jeg har ikke tatt kollektivt på morgen/ettermiddag siden mars.
Det er 3,9 km til skolen.
Bare nedover til, og bare oppover hjem.
Hun kunne sikkert ha godt av å gå hjem, men hun surrer så mye at jeg ikke er sikker på om jeg tør la henne gjøre det.
Selvfølgelig, hun har mobil så kan ringe dersom det er noe, men allikevel..

Hmm, snart skole via teams her :depressed: skikkelig demotivert nå som oppgave om emnet er både levert og bestått :wtf:

God morgen, det er fredag

Det er også rapporteringsdag på jobb, så jeg har nok å henge fingrene i, har jobbet en del kvelder denne uka for å komme i mål, så jeg er TRØTT, og har som målsetning å sove før jeg får sjekket dagens smittetall...

Jeg får helt vondt av Erna:( Jeg liker damen. Snakket med hun og:) Folk er generelt idioter. Jada smittevernsregler meg her og smittevernsregler der. Ikke kast hu under bussen. Glad jeg bare er lille meg. Som sikkert gjør feil daglig. Hadde vært mye se og hør oppslag om meg. «Fikk ikke meg seg barna fra lekeplassen» «Vernepleier glemte dele ut medisin» «Leverte ungene i pysj» osv osv

God morgen, det er fredag

Det er også rapporteringsdag på jobb, så jeg har nok å henge fingrene i, har jobbet en del kvelder denne uka for å komme i mål, så jeg er TRØTT, og har som målsetning å sove før jeg får sjekket dagens smittetall...
Lykke til Sara :)

Back
Topp