Tusen takkKl 14
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkKl 14
Mange som har blitt god på ddtDet er nettopp det.
Jeg er egentlig dårlig på "vente og se", men det har jeg sannelig fått øve på det siste året...
Hvorfor i karantene i 10 dager?Mamma hadde ett godt poeng, det er mulig dette kun er en sterk pollenreaksjon. Og jeg pleier jo å ha de på våren, men må allikevel i karantene i 10 dager.

Mange som har blitt god på ddt
Argh. Familien min er umulig. Nevøen er i ventekarantene og de drar på besøkFår håpe den testen er negativ.

He heJeg har ikke blitt god på et enda. Tunglært åpenbart-.
Fordi jeg har såkalte forkjølelsessymptomer. Og tanken på testen gir meg panikk. Takler ikke ting i halsen eller nesa...Hvorfor i karantene i 10 dager?![]()
AaahFordi jeg har såkalte forkjølelsessymptomer. Og tanken på testen gir meg panikk. Takler ikke ting i halsen eller nesa...
Trenger du å teste deg hvis du bare er hjemme da?Fordi jeg har såkalte forkjølelsessymptomer. Og tanken på testen gir meg panikk. Takler ikke ting i halsen eller nesa...
Trenger du å teste deg hvis du bare er hjemme da?
Ja verkligenSkremmende høye smittetall nå![]()
What Fy jeg blir førbannad når jeg før folk gjør sånt stikk motsatt man skall gjør.Argh. Familien min er umulig. Nevøen er i ventekarantene og de drar på besøkFår håpe den testen er negativ.
Går det greit med deg ?Da har eg gjennomført operasjon min![]()
Går det greit med deg ?
Jeg skulle jo gjerne hentet brillene og dratt til fysio, men jeg orker ikke tanken på testingen....Trenger du å teste deg hvis du bare er hjemme da?
God bedring, håper alt gikk som det skulleEr ikkje sendt heim enda, det er for vondt. Dette er dagkirurgi egentlig.
Er ikkje sendt heim enda, det er for vondt. Dette er dagkirurgi egentlig.
Jeg er mildt sagt oppgitt selv. Og glad vi oppdaget det før vi tok imot noe besøk. Kunne ført til at hele barnehagen vår måtte i karanteneWhat Fy jeg blir førbannad når jeg før folk gjør sånt stikk motsatt man skall gjør.