Hihi ja.Det kan skje den beste. Bra du hadde med godteri. Alltid beredt kaller jeg det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi ja.Det kan skje den beste. Bra du hadde med godteri. Alltid beredt kaller jeg det!
Godt man er forskjellig.Jeg klarer ikke hq sympati med henne, ærlig talt
Ikke bra det neiVel, hva hu sa om de som ikke har råd til regninger byr meg helt imot...
Dette er jeg ikke uenig i , og det skrev jeg også til Anne S tidligere. At hun gjerne bør få bot og at hun selvsagt gjorde feil. Hun vil være et forbilde, men det betyr ikke at et forbilde er feilfritt. Det er enkelte av folks kommentarer jeg reagerer på. « Nå må hun gå av» «Nå trenger ikke vi følge reglene siden hun åpenbart ikke klarer det» Syns det er idiotisk å ha en slik holdning at når hun gjør en stor tabbe så trenger ikke vi følge reglene. Hvem gjør man det egentlig for liksom?Jeg liker også den dama, men som et forbilde for resten av nasjonen bærer det et visst ansvar. Her har hun gang på gang på gang gjentatt reglene hun selv har brutt... Om det ikke får konsekvenser så er jeg redd for at mange vil tenke «hvis hun kan gjøre det uten konsekvenser, hvorfor kan ikke jeg?»
Neida, jeg tenker nok at folk ville sagt mye det samme uansett. Mener jo også det var en stor feil, ikke tvil om det. Men mener folk overreagerer. Men når jeg åpenbart liker damen, så kan det ha noe å si også. Ser den...men enkelte kommentarer bør unngås. Man trenger ikke synke så lavt. Nei , jeg syns ikke det faktisk.Tja, kan ikke bare skylde på pandemien for hvordan folk oppfører seg, dessverre
Der ser man, det er jammen ikke lett å holde kontroll på alt man skal følge når til og med de som innfører reglene ikke helt klarer å beholde kontrollen![]()
Jeg vet ikke noe særlig om det med smittevernsbrudd. Alle kan gjøre feil, men det er vel en litt stor feil. Hun burde visst bedre.Ikke bra det neimen i det store og hele har jeg sansen for hun, og jeg syns folks reaksjoner blir for voldsomt jeg da. På dette med smittevernsbrudd, men godt man er forskjellig
![]()
Jeg klarer ikke hq sympati med henne, ærlig talt
Jeg skjønner godt at folk tenker sånnDette er jeg ikke uenig i , og det skrev jeg også til Anne S tidligere. At hun gjerne bør få bot og at hun selvsagt gjorde feil. Hun vil være et forbilde, men det betyr ikke at et forbilde er feilfritt. Det er enkelte av folks kommentarer jeg reagerer på. « Nå må hun gå av» «Nå trenger ikke vi følge reglene siden hun åpenbart ikke klarer det» Syns det er idiotisk å ha en slik holdning at når hun gjør en stor tabbe så trenger ikke vi følge reglene. Hvem gjør man det egentlig for liksom?
Det burde hunJeg vet ikke noe særlig om det med smittevernsbrudd. Alle kan gjøre feil, men det er vel en litt stor feil. Hun burde visst bedre.
Kos dere med tacoHELG!
Relativt lei Erna-krangler alle steder på nett
Det var meget dumt gjort, hun fortjener å straffes slik andre folk ville blitt straffet, hun burde visst bedre, og taper tillit på det, noe som nok ikke er ideelt i et valgår, men jeg er søren meg LEI av hele greia. Så jeg dukker ned i noe annet. Helg. Taco![]()
Kos dere med taconoe indisk her
For meg er det tilgiveligJeg skjønner godt at folk tenker sånnfor alle er slitne, veldig mange har blitt psykisk syke, arbeidsledigheten har skutt i været og 99% av befolkningen har vært utrolig flinke og ofret så mye. Da er det på mange måter utilgivelig og ikke minst uforståelig at en statsminister bryter regler når hun selv har vært med på å messe fram hold avstand, unngå sosial kontakt og bli hjemme ved antydning til sykdom.. Hvordan kan det være en tabbe når hun har sagt dette nesten daglig i ett år?
Begynt å regne her:/ Kommer en dame senere og henter en kjole(Finn) Ellers må vi ut å fikse to bursdagsgaver .Ikke taco enda da, mellomste er ikke hjemme enda, hun er hos min mor og syr og jeg vet ikke når vi får henne hjem, så det er nok ikke taco før om en time eller to tipper jeg.
Men sola står høyt på himmelen. Høyt over fjellet, det er fredag, det er helg, det er deilig!
ifølge yr skal det regne resten av dagen her også. Det er nok av skyer, men det er glipper i dem, og der er sola!Begynt å regne her:/ Kommer en dame senere og henter en kjole(Finn) Ellers må vi ut å fikse to bursdagsgaver .
Vi er alle forskjelligeFor meg er det tilgiveligOg jeg ser på det som en tabbe...men trenger ikke diskutere det mer. Jeg syns folk overreagerer.
Ha en fin fredag
![]()
JaVi er alle forskjelligeog godt er det!
. Du skal få diskutere så mye du vil for min del. Jeg bare orker ikke mer, jeg fikk overdose av å lese avisene i formiddag og et par diskusjonstråder.For meg er det tilgiveligOg jeg ser på det som en tabbe...men trenger ikke diskutere det mer. Jeg syns folk overreagerer.
Ha en fin fredag
![]()
Har ikke behov for det selv. Du skal få diskutere så mye du vil for min del. Jeg bare orker ikke mer, jeg fikk overdose av å lese avisene i formiddag og et par diskusjonstråder.
Tallenes tale var heller ikke oppløftende så da rett og slett prøver jet å fokusere på noe annet i kveld