Ser den. Tatt testen 4 ganger og håper jeg slipper flere ganger nå, men tviler.Jeg skulle jo gjerne hentet brillene og dratt til fysio, men jeg orker ikke tanken på testingen....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den. Tatt testen 4 ganger og håper jeg slipper flere ganger nå, men tviler.Jeg skulle jo gjerne hentet brillene og dratt til fysio, men jeg orker ikke tanken på testingen....
God bedring, håper alt gikk som det skulle![]()
God bedring! Håper du får noe smertestillende som hjelper.
God bedring. Spør etter smertestillandeEr ikkje sendt heim enda, det er for vondt. Dette er dagkirurgi egentlig.
Det skjønner jeg. Men lurer på ibland hva folk tenker med når de vett så godt hva korona gjør oss her i verlden.Jeg er mildt sagt oppgitt selv. Og glad vi oppdaget det før vi tok imot noe besøk. Kunne ført til at hele barnehagen vår måtte i karantene![]()
Håper det går bedre.Er ikkje sendt heim enda, det er for vondt. Dette er dagkirurgi egentlig.
Ja det sa legen, eg har litt meir smerter enn kva eg forventa.
Håper det går bedre.
Ai, den er kjip. Vet du noe om årsaken til strømbruddet?Hjemme fra koselig liten bursdagsfeiring i skogen, kom hjem til hus uten strøm ...
Hjemme fra koselig liten bursdagsfeiring i skogen, kom hjem til hus uten strøm ...
Her er de 2 minste (dersom man i det hele tatt kan kalle dem "minste", de er ikke så små lenger) og mannen kommet seg ut av døren. Jeg er på hjemmekontoret og eldste har hjemmeskoleGod morgen! Straks klare for å komme oss ut på barnehagelevering
Barnehagen åpner ikke før ni så vi har laaaange morgener hjemme for tidenHer er de 2 minste (dersom man i det hele tatt kan kalle dem "minste", de er ikke så små lenger) og mannen kommet seg ut av døren. Jeg er på hjemmekontoret og eldste har hjemmeskole
Barnehagen vår åpner kl 08:30, det samme gjør skolen til mellomste.Barnehagen åpner ikke før ni så vi har laaaange morgener hjemme for tiden
God morgen. Her er alle levert til skole og bhgGod morgen! Straks klare for å komme oss ut på barnehagelevering

Den åpningstiden hadde passet oss bedre. Sånn som det er nå er det for mye tid til ikke å starte lek/aktiviteter og for lite tid til at de får kommet skikkelig i gang. Ja, ja, ikke barnehagen sin skyld at vi har pandemi.Barnehagen vår åpner kl 08:30, det samme gjør skolen til mellomste.
Mannen kjørte frøkna til skolen og leverer i barnehagen.
Jeg henter på skolen når hun er ferdig.
Ikke snakk om at hun får ta bussen så lenge smittesituasjonen er som den er