~Mars 2021~

Jeg er mildt sagt oppgitt selv. Og glad vi oppdaget det før vi tok imot noe besøk. Kunne ført til at hele barnehagen vår måtte i karantene :bored:
Det skjønner jeg. Men lurer på ibland hva folk tenker med når de vett så godt hva korona gjør oss her i verlden.

God morgen! Straks klare for å komme oss ut på barnehagelevering
Her er de 2 minste (dersom man i det hele tatt kan kalle dem "minste", de er ikke så små lenger) og mannen kommet seg ut av døren. Jeg er på hjemmekontoret og eldste har hjemmeskole

Her er alle på plass der de skal nå. Mannen har vel vært på jobb et par timer snart, de to eldste er på skolen, yngste har jeg levert i bhg, via butikken og kommet hjem og ladet på hjemmekontor

Barnehagen åpner ikke før ni så vi har laaaange morgener hjemme for tiden
Barnehagen vår åpner kl 08:30, det samme gjør skolen til mellomste.
Mannen kjørte frøkna til skolen og leverer i barnehagen.
Jeg henter på skolen når hun er ferdig.
Ikke snakk om at hun får ta bussen så lenge smittesituasjonen er som den er

Huff klokka flyr . Og jeg må sove. Gått i ett. Jobba nattevakter i ett siden fredag. Siste i dag. Fri i helga. Jeg snakker og snakker. Ble stående utenfor barnehagen . Nå ble jeg stående i butikken og snakka med en ansatt. Jaja koselig da. Nå må jeg egentlig rydde, huset er bomba. Hive det værste inn i skap haha . S har med besøk hjem i dag nemlig. Greit å ikke skremme hu helt med rot. Får jeg 3T søvn så er jeg happy nok. Kommet inn i zombie modus så :hilarious:

Barnehagen vår åpner kl 08:30, det samme gjør skolen til mellomste.
Mannen kjørte frøkna til skolen og leverer i barnehagen.
Jeg henter på skolen når hun er ferdig.
Ikke snakk om at hun får ta bussen så lenge smittesituasjonen er som den er
Den åpningstiden hadde passet oss bedre. Sånn som det er nå er det for mye tid til ikke å starte lek/aktiviteter og for lite tid til at de får kommet skikkelig i gang. Ja, ja, ikke barnehagen sin skyld at vi har pandemi.

Skjønner godt du ikke vil at hun skal ta bussen. Jeg har ikke tatt kollektivt på morgen/ettermiddag siden mars.

Back
Topp