~Mars 2021~

Er så usikker. Skal på kveldsvakt i dag og dagvakt i morgen. Er fortsatt forkjøla. Ble syk forrige torsdag. Formen er bra, men jeg høres fortsatt syk ut på stemma og er veldig snørrete. Jobber i hjemmetjenesten. Greit å dra på jobb eller ikke?
Tja om du har hatt negativ test så hadde jeg sikkert gått på jobb

De STRESSER meg heldigvis ikke, tallene altså. Men situasjonen kan av og til høre meg stresset. Når jeg må utsette meg for det som for meg oppleves som unødvendig høyt smittepress. Når fikk beskjed om at jeg måtte stå i kiosken på håndballen feks. . seriøst, kamp, greit. KIOSK? WHY???????

Det er vel de økende smitttallene sammen med den manlgende smitteverns-holdningen i lokalmijøet som stresser meg. Selv om det ikke er økende tall her akkurat nå. Så vet man aldri, nettopp pga amnglende smittevern
For å få inn penger antar jeg

Vondt å høre pappa snakke om alt han må få ordnet opp i og at han må få skrevet et testament som ikke kan mistolkes, besøkte ham idag. Snakket om hvordan han skulle få sikret sin samboer osv :(
Lurt å ta det før han blir gor dårlig , vi rakk ikke det og gikk glipp av over en million...

Veldig mange som tror ekteskap bare en religiøs greie og at det ikke er noen sak å lage samboeravtale som dekker dem like godt :rolleyes: Det stemmer ikke.
???
Trodde det var almen kunnskap at man fint kan inngå ekteskap uten å gjøre det i kirken :rolleyes:

Egentlig litt komisk.
Ekteskapet fantes lenge får kristendommen kom og var opprinnelig en juridisk avtale og har hvert det i alle tider
Absolutt. Tror litt av problemet er at folk tror samboerskap gir samme rettigheter som ekteskap. Foreldrene mine er gift. Må innrømme at jeg ikke var klar over hvor store forskjeller det var mellom samboerskap og ekteskap før en slektning med barn ble forlatt av samboeren.

Absolutt. Tror litt av problemet er at folk tror samboerskap gir samme rettigheter som ekteskap. Foreldrene mine er gift. Må innrømme at jeg ikke var klar over hvor store forskjeller det var mellom samboerskap og ekteskap før en slektning med barn ble forlatt av samboeren.
Syns det er litt rart at folk ikke har fått det med seg ved tanke på atl det skriveriet det har vært om at smaboerskap snart bør sidestilles med ekteskap.
Bare det at når et samboerskap får barn må far skrive under på at han er faren, men er man gift så går det automatisk.

Ved Pfizer (?) så er det mest normalt å bli dårlig etter dose nr 2, ved astra er det etter nr 1. Den skal også tas med et mellomrom på 9-12uker imotsetning til pzifer som er på 3uker :) dette er info sjefen fant da hun ble stresset pga fem stk var borte på samme vakt pga vaksinen :p
Auch, det høres ikke ut som stress, men panikk. :facepalm:
Hvordan er formen?

Back
Topp