~Mars 2021~

Vi har vært veldig uheldige vi, jeg ble skadet på jobb, og har ikke jobbet siden. Mannen min har ryggskade og aspergers, og fungerte ikke i jobb. Så dessverre kan vi ikke bidra sånn sett.
Men forhåpentligvis kan vi få mange gode år fremover, og håpet er jo at vår datter skal bidra når det kommer så langt. :)
For det er ikke arbeidsmoralen som er problemet..
Men iblant føler vi skyld for at vi ikke har mulighet til å jobbe.
Ønsket mitt er ikke at vi skal bruke vaksinene til å få mest mulig arbeidskapasitet ut av folk, men å redde liv. Det gjør man ved å hjelpe de som har livet foran seg og står i risiko for å miste det ❤️ Ulykker kan ramme alle.

Håper så innderlig vi kan være med på 1 skoledag osv som normalt :) dessuten er frøkna litt mer reservert og sjenert enn broren som nå går i 2 klasse så ser for meg hun vil ha behov for oss :)❤️

Det håper jeg vi også kan.

Men lillemor her kjenner de fleste hun skal begynne på skolen med (aka førskolegruppa i bhg) og hun kjenner skolebygget siden hun er nr 3 og har vært inn og ut der siden hun var født, minus det iste året.

Det har blitt 3 turer i ambulanse. Fra barnehagen engang. 2 hjemmefra. Fra barnehagen var ikke nødvendig sånnsett, men heller de gjør det enn ikke noe når de ikke følte seg sikker. Jeg har laget mappe som er i barnehagen. :)

Vi har vært veldig uheldige vi, jeg ble skadet på jobb, og har ikke jobbet siden. Mannen min har ryggskade og aspergers, og fungerte ikke i jobb. Så dessverre kan vi ikke bidra sånn sett.
Men forhåpentligvis kan vi få mange gode år fremover, og håpet er jo at vår datter skal bidra når det kommer så langt. :)
For det er ikke arbeidsmoralen som er problemet..
Men iblant føler vi skyld for at vi ikke har mulighet til å jobbe.
Så det å ta dere av et barn som er vår neste generasjon og fremtid ikke er å bidra?
Selvfølgelig bidrar dere

Men lillemor her kjenner de fleste hun skal begynne på skolen med (aka førskolegruppa i bhg) og hun kjenner skolebygget siden hun er nr 3 og har vært inn og ut der siden hun var født, minus det iste året.
Mhm❤️ Det er det samme med frøkna, selv om 2 gode venner har flyttet. Heldigvis mange igjen som begynner på skolen. Så går jo storebror der, og han vil være en trygghet. Så bra går det jo uansett, men håper vi er tilbake til mer normalt ja. Hun har bestemt hun vil ha lyseblå sekk, så vi får se da om det blir det hun velger :p

Så forresten på timeplanen til guttungen at nå er det minus denne uken . Må jeg prøve å ikke rote igjen:p

Så det å ta dere av et barn som er vår neste generasjon og fremtid ikke er å bidra?
Selvfølgelig bidrar dere
Føles ikke sånn ut egentlig. Spesielt ikke når man leser kommentarer angående folk som er uføre osv.
Dette er den eneste måten vi kan bidra på, ved å oppdra en herlig datter som hittil er både snill og som kan utvise empati allerede.

Inntil korona kom var det innskriving på skolen da, fysisk oppmøte, ungen skriver navnet sitt på et ark hvor de derved ahr skrevet under på at de skal begynne på skolen til høsten, og en prat med rektor og utfylling av noe skjema, om bildebruk og klasseliste og sånt og meget mulig sykdom også vil jeg anta ja, det var bare ikke så aktuelt for våre.

Minstemor ble digitalt innskrevet. Ikke noe stas for ungen der nei, bare mor som en kveld kom på "oi, søren, innskriving ja, jeg fikser"
Lurer på hvordan mangelen på seremonier kommer til å prege ungene. De er der for en grunn.

Føles ikke sånn ut egentlig. Spesielt ikke når man leser kommentarer angående folk som er uføre osv.
Dette er den eneste måten vi kan bidra på, ved å oppdra en herlig datter som hittil er både snill og som kan utvise empati allerede.
Jeg er der ikke selv, men har en liten idé om hva du snakker om.
Har noen leger som mener jeg selv må belage meg på å bli uføre etter hver med den ryggen min,og gjør alt jeg kan for å slippe unna. Jeg ønsker å bidra, og det ville ikke ha føltes noe godt å ikke kunne gjøre det.

Må ikke lese kommentarfelt! Der er det stort sett bare folk med null empati. Mye bedre at dere oppdrar en flott datter enn at arbeidsføre folk som ikke ønsker et barn (til) skal få det fordi politikerne vil det :rolleyes:

Mhm❤️ Det er det samme med frøkna, selv om 2 gode venner har flyttet. Heldigvis mange igjen som begynner på skolen. Så går jo storebror der, og han vil være en trygghet. Så bra går det jo uansett, men håper vi er tilbake til mer normalt ja. Hun har bestemt hun vil ha lyseblå sekk, så vi får se da om det blir det hun velger :p

Mi vil trolig ha en lilla.

Vi får ta en runde og se hva vi finner når det nærmer seg sommer.

Da plager du i hvert fall ikke helsevesenet :p

Ikke vær for sikker.

Mannen slo hånda i veggen i frustrasjon og.....brakk et bein inni der.

Han måtte gipses og greier.

Litt flau blei han da ;)

Back
Topp