~Mars 2021~

Bestilt time til koronatest for å være på den sikre sida. Test nr. 4:wacky:

Better safe then sorry

Mannen tok i går, sin første. Familiens 6. Inntil da var det bare vi jentene i familien som hadde tatt, så eldstemann, han har altså enda ikke tatt test

Som han sier, han hoster jo alltid, men han hoster ikke MER enn vanlig. Lærer har bekreftet at da kan han gå på skolen med hoste, for han HAR hoste grunnet astma, sånn er det bare. Snart kommer pollen også...

Men, han testes så snart det er mistanke om at det er lurt altså, det har bare ikke blitt nødvendig enda.

Ungene prøve seg mer på slålom i dag. Ikke optimale forhold i alle løyper og bakker, men barneområdene er visst grei. Og jeg trives best der selv :p er ikke en racer :hilarious:

Hørtes deilig ut det. Jeg skulle ønske vår familie kunne slikt. (Ingen av oss står på slalåm i de hele tatt)

Her er det jo ikke vitnerferie da. Det kom snø i går kveld og i natt og skal visst komme enda mer i ettermiddag. Men det er våt snø, den legger seg men den blir ikke liggende lenge.

Jeg kjente dog at jeg hadde tatt feil sko da jeg tok mine goretex joggesko i morges. De holdt altså, det var ikke det, det bare føltes litt feil, når jeg måtte skrape bilen. Og dessuten tok jeg ullkåpa mi, men måtte jo fjerne mye snø rundt døra for å kunne åpne den, så derved ble jeg snøete.

Bahh. Vår, jeg lengter etter vår!

Æsjda. Hvilke dråper får han? Har hørt om flere som får knip av de med kokosolje (mener jeg det var).
Jeg er lykkelig over å slippe å knote med tran. Ødela mange klær med det til eldstemann.

Prøvd både Apotek1 sine og Nycoplus sine. Men foreløpig mest fornøyd med Nycoplus som er den med kokosolje.

Hørtes deilig ut det. Jeg skulle ønske vår familie kunne slikt. (Ingen av oss står på slalåm i de hele tatt)

Her er det jo ikke vitnerferie da. Det kom snø i går kveld og i natt og skal visst komme enda mer i ettermiddag. Men det er våt snø, den legger seg men den blir ikke liggende lenge.

Jeg kjente dog at jeg hadde tatt feil sko da jeg tok mine goretex joggesko i morges. De holdt altså, det var ikke det, det bare føltes litt feil, når jeg måtte skrape bilen. Og dessuten tok jeg ullkåpa mi, men måtte jo fjerne mye snø rundt døra for å kunne åpne den, så derved ble jeg snøete.

Bahh. Vår, jeg lengter etter vår!
Jeg er mest komfortabel på langrenn skal jeg innrømme, men her i hans familie er det nærmest påbud om å kunne stå i bakkene på slalom , så har mannet meg opp gradvis :p også gøy for ungene at mamma ikke bare ser på:p mannen er veldig god, ungene har blitt nokså flinke. Jeg , vel det går Hehe :D

Jeg er mest komfortabel på langrenn skal jeg innrømme, men her i hans familie er det nærmest påbud om å kunne stå i bakkene på slalom , så har mannet meg opp gradvis :p også gøy for ungene at mamma ikke bare ser på:p mannen er veldig god, ungene har blitt nokså flinke. Jeg , vel det går Hehe :D

Mannen min tror jeg aldri har hatt slalåm på beina. Jeg kjørte litt i tenårene. Ungene har aldri prøvd,

Jeg har LYST. Men det er litt vanskelig å begynne med 5 nybegynnere, hvorav en noe motvillig mann og en motvillig 12 åring, en trolig meget villig 10 åring og en 5 åring uten frykt.

Woho, kjøkken levert :D bare synd det er litt tid til vi kan begynne på det :p

Tiden går så sakte.... nedtelling til kl 15. eller 1510 egentlig, oppdatering av tall fra msis. Jeg vet at det tallet ikke sier allverden, men det sier litt

Woho, kjøkken levert :D bare synd det er litt tid til vi kan begynne på det :p

Greit å ha det i hus i alle fall, så er det klart når dere er klare.

Spennende! Hvor lang tid? :wacky:
Først må en hel vegg plates og en annen skal vi blende igjen et skap og en døråpning. Deretter pusses og males. Problemet er at både jeg og svigerfar jobber i helga, så begynner samboer på natt til uka (i tillegg til at jeg jobber OG skal vaksineres, slik at det ikke er sikkert jeg har tid/ork til så mye heller) :banghead:

Så da venter jeg på oppdateringer fra kommunen ang de mange nærkontaktene.

Og når Høie, eller Solberg, kommer med de nye tiltakene, og hva de blir. Og hvor ille tallene blir i mellomtiden. Nasjonalt. Og lokalt.

Og om det da blir smitte - forsvarlig å besøke det nye tantebarnet i påsken.

Man når over ganske mange når man går på skolen.

Mine nærkontakter i går er familien og nabojenta som går i klassen til mellomste og satt på til og fra trening. Ungenes liste er langt lenger.
Med fire unger på skole, så er vår liste nokså lang om vi må begynne å ringe rundt. :confused:

Med fire unger på skole, så er vår liste nokså lang om vi må begynne å ringe rundt. :confused:

DERE må ikke ringe rundt

Men smittesporingsteamet ringer rundt til alle nærkontakter til de som er positiv. I skolebarnas tilfelle oppgir du vel skole og klasse, så får de telefonnummerene fra skolen.

Vi har tre unger, to på skole og ei bhg, og heldigvis ingen som er smittet enda.

Mannens test kom tilbake negativ i dag, som forventet, men så var det altså den vgs-eleven som er smittet da med det birtiske viruset, og de mange nærkontaktene som ble testet i går (antar jeg, ev i dag dersom de ikke rakk å få tak ialle før teststasjonen stengte i går, det er mulig) Hvor mange nye smittede, og med det hvor mange nye nærkontakter i karantene, blir det de neste dagene?

DERE må ikke ringe rundt

Men smittesporingsteamet ringer rundt til alle nærkontakter til de som er positiv. I skolebarnas tilfelle oppgir du vel skole og klasse, så får de telefonnummerene fra skolen.

Vi har tre unger, to på skole og ei bhg, og heldigvis ingen som er smittet enda.

Mannens test kom tilbake negativ i dag, som forventet, men så var det altså den vgs-eleven som er smittet da med det birtiske viruset, og de mange nærkontaktene som ble testet i går (antar jeg, ev i dag dersom de ikke rakk å få tak ialle før teststasjonen stengte i går, det er mulig) Hvor mange nye smittede, og med det hvor mange nye nærkontakter i karantene, blir det de neste dagene?
Aha. Så greit å vite da. Tenkte jeg måtte begynne å ringe rundt. Tenkte jeg ikke hadde ringt en og en i klassen. Men læreren. Men ja, de treffer jo folk på bussen. Klassen. Ute i gata.

godt at mannen din testet negativt nå iallfall. Håper dere fortsetter med den trenden. :Heartred

Back
Topp