Siste dag med stimulering i dag. Uttak på fredagDet er jo knallbra resultatDa blir det et par daget til med stimulering før uttak eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siste dag med stimulering i dag. Uttak på fredagDet er jo knallbra resultatDa blir det et par daget til med stimulering før uttak eller?
Dag 1 på Cyclogest og er så kvalm at jeg sliter med å jobbe
Var ikke forberedt på det som bivirkning. Håper det letter etter noen dagers bruk![]()
Ja for du skal ha innsett av blasto du og? Da blir det vel 12 dpo etter en uke jahar lysrøt til å teste på samme tidspunkt selv, men må holde ut
![]()
JeppTror ikke jeg kommer til å klare å vente lenger enn 7 dager etter innsett, det har vært mer enn nok venting fra før!!!!!
Sterkt hvis du klarer til 12dpo!![]()
Jeg blir helt utilregnelig i dpo land!Har fått kona til å gjemme testene for meg, så har ikke så mye valgJeg blir helt utilregnelig i dpo land!
null selvkontroll!!Åh, jeg kjenner meg sånn igjen❤ Jeg var så letta forrige runde når jeg endelig hadde kommet så langt at jeg satt i gynekologstolen og skulle få satt inn blasto. Jeg hadde holdt meg frisk, hadde ikke havnet i karantene, og alt hadde klaffet!!! Også blir det revet bort fra meg rett før innsett. Og nå er det SÅ mye som kan skje! Påske, korona, mutert virus... Jeg jobber i et veldig utsatt yrke og jeg er så redd for at jeg skal havne i karantene. Det er vanskelig nok å gjennomgå IVF, men IVF midt i en pandemi er et helt annet nivå av stress altså!!!!
Når må du helst få mensen og el for at det skal klaffe med påsken?
Må ha mensen 15-18. Skal ha styrt syklus på alle eventuelle innsett.
Her ligger jeg rett ut etter uttakHvordan står det til med mars-gjengen?![]()

Krysser fingrene for deg!! SpennendeHer ligger jeg rett ut etter uttak
1. gangen var jeg i super form, men denne gangen kjennes det ut som jeg er banket opp fra innsidenhåper at det er et godt tegn og at gullegget akkurat nå deler seg helt perfekt og at vi går helt i mål med baby denne gangen <3
Her ligger jeg rett ut etter uttak
1. gangen var jeg i super form, men denne gangen kjennes det ut som jeg er banket opp fra innsidenhåper at det er et godt tegn og at gullegget akkurat nå deler seg helt perfekt og at vi går helt i mål med baby denne gangen <3
Andre her som har blødd lenge under hormonstimulering ? Har brukt sprøyter i 6 dager, men har blødd i 8 dager. skal på kontroll idag! Håper jeg får vite hvortid det blir uttak da!
Hva gjør dere etter innsett? Sykemelding ? Jeg jobber i bhg, kan jeg løfte tungt etter innsett?
Da kan jeg settes som rugernå skal jeg ta det helt med ro de første dagene, spise sunt og ta babyklister
![]()
OkJeg jobber også i barnehage, og hadde ingen problemer med å være på jobbJeg ble overstimulert, men kjente ingenting.

Okda går det nok fint!
Har vært på kontroll, de to største var 8 og 9 mm. Men fikk ikke vite noe om de andre. Hadde 8 stk. Er det normalt? Nå tok jeg kontroll her jeg bor og ikke hos Medicus
Så er livredd for at de ikke har erfaring med ivf.
Er 9 mm lite på dag 6? Æh dette er så sykt slitsomt, stresser sånn med dette. Vil bare ha uttak og bli ferdig med det. Hehe
Hvordan står det til med mars-gjengen?![]()
Jeg har time for innsett imorgen etter lunsjHvordan står det til med mars-gjengen?![]()